TQoFE on erittäin hurmaava nainen Jatkoajan ulkopuolella eikä takuulla ole katkeroitunut mistään asiasta. Jos omaa vahvat mielipiteet niin so what? Keskustelupalstoilla emme ole aina luonnollisia. Mulle Jatkoaika voi olla jopa jonkinlaista terapiaa kun heitän tekstiä jota en välttämättä face to face kertoisi.
Tämä on hauska juttu, että siinä vaiheessa kun jengi alkaa tuntea toisiaan palstan ulkopuolella isommissa määrin, sen huomaa myös palstalla. Tämä ei ole mitään katkeraa tilitystä, mutta taannoin kun TQoFE:n kanssa väänsin lapsi-ketjussa, kokoontui toisaalla netissä hirveä sampio-oppositio ilkkumaan. Muutama yhteenlasku päässä, ja oli helppo päätyä siihen, että kuningattaren palstan ulkopuolella tuntevat henkilöt siellä hekumoivat. Kieltämättä hiukan huvittavalta se vaikutti, kun mustavalkoisesti jengi on tuttunsa puolella pahaa sampiota vastaan. Ymmärrän toki, että tuntemaansa henkilöön suhtautuu ehkä suopeammin netissä kuin anonyymiin, mutta olihan se silti ilmiönä varsin hupaisa, kun yhden tönäisy saa kahdella palstalla tietyn porukan aivan sekaisin. En toki syytä muita siitä koko sopasta, oli siinä mullakin omat puutteeni. Ja TQoFE on varmasti ihan fiksu tyyppi netin ulkopuolella, en epäile yhtään. Täällä en ole hänen kanssaan kaikesta samaa mieltä, mutta sillä ei sinänsä ole paskan väliä.
Noin yleisesti mulla on tällä palstalla lähinnä neutraaleja nimimerkkejä, sitten on sellaisia, joiden makutottumukset ja mielipiteet natsaavat suht paljon omiini ja heitä tulee siksi seurailtua. On myös muutamia, joita jollain tapaa ehkä arvostan keskimääräistä enemmän, mutta se vaatii sitten jo useamman vuoden tasonnäytön palstalla. Muutamien tyyppien kirjoitukset itselleni keskeisissä aihepiireissä vituttavat välillä, mutta olen yrittänyt opetella jättämään typerimmät kommentit väliin sekä itseltäni että muilta.
Ja pikku provoilu ei mun silmissäni kenenkään arvostusta laske, kunhan se ei ole jatkuvaa ja sen tekee taidolla. Tässä esimerkiksi Käyttäjänimetön on hyvä, vaikka en hänen kaikista jutuistaa jaksa välittää.