Swearengen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Fortress Europe, turvattomat tilat
Artsilla paska munkki koutsien kanssa. Varmasti olisi mahtinut Lehkosen suunnitelmiin, mutta vaihdos tuli Koiviston kannalta liian myöhään. Joskus toiste sitten.
Sinnehän Koivisto meni, onnea matkaan. Uusi seura on SG Pontebba Italia.Koiviston tie taitaa viedä Keski/Etelä -Eurooppaan tarkemmin sanoen saapasmaahan.
Kyllä on surkeaa. Kaverissa olisi potentiaalia hyväksi liigajyräksi, mutta saapasmaa kutsuu. Toivottavasti tekee paluun ennen pitkää ja näyttää närhen munat.
Ainahan voi toivoa, mutta samalla on syytä todeta että Koiviston pari viime vuotta ovat olleet aika murheellisia. Mitään mainittavaa tulosta pisteiden (tai muun) muodossa ei ole tullut ja kehityskäytä on näyttänyt suoraan alaspäin
Mielestäni pikkaisen outo valinta lähteä Koivistolta höntsäilemään Italiaan.. Olisi kuitenkin voinut olla mahdollisuuksia ihan SM-liigassakin hieman pienemmässä joukkueessa aika korkeallekkin.. Mutta ehkä saapasmaa kutsuu myös joidenkin muiden kuin vain pelillisten asioiden takia..
Toisen osoitteesta tai uran jatkosta ei ole tietoa ja toinen hakee vauhtia Italiasta.
Ihmettelen kyllä suuresti, miten Arto Koivistolle ei sorvattu paikkaa ensi kauden Jokereihin. Kehäraakki Petri Varis kyllä mahtuu kokoonpanoon!?! Vaikka eri tyyppisistä pelaajista onkin kyse, niin silti vähintään erikoista.
Naapurista taas huudellaan, mutta...
Ihmettelen kyllä suuresti, miten Arto Koivistolle ei sorvattu paikkaa ensi kauden Jokereihin. Kehäraakki Petri Varis kyllä mahtuu kokoonpanoon!?! Vaikka eri tyyppisistä pelaajista onkin kyse, niin silti vähintään erikoista.
Naapurista taas huudellaan, mutta...
Minä en ainakaan faktana tiedä, etteikö Koivistolle ole sopparia tarjottu, itse asiassa tämä viestisi on ensimmäinen kerta kun kuulen näin väitettävän. Mutta jos kaveri valitsee Italian liigan tässä vaiheessa uraansa, voisi olettaa että ihan satasella ei nappaa pelaajaakaan enää. Arto Koivistolla on aina ollut paikka minun sydämessäni, joten minä olisin mielelläni nähnyt yrityksen vielä yhden valmennuksen alla. Vertaus Varikseen ja Variksen aseman kyseenalaistaminen taas on totaalista kiekkokulttuurin ja kunnioituksen ymmärtämisen puutetta.Ihmettelen kyllä suuresti, miten Arto Koivistolle ei sorvattu paikkaa ensi kauden Jokereihin.
Vertaus Varikseen ja Variksen aseman kyseenalaistaminen taas on totaalista kiekkokulttuurin ja kunnioituksen ymmärtämisen puutetta.
Ei varmaan tarvi tulla tänne kertomaan Nielikäisen siirrosta. Eiköhän se ole käsitelty "suht" kattavasti ominkin voimin.Ja muistutukseksi vielä: Nielikäinen in, Koivisto out... Uskomatonta. Joukkueenne on muuten hyvin rakennettu, mutta tällaisia ei voi käsittää, vaikka eivät välttämättä mitään ratkaisevia siirtoja olekaan. Näistä tulee mieleen eräs Pena, joka joskus muinoin vaikutti meilläpäin.
No juu, Penahan palkkasi uransa jo lopettaneen ja työllisyyskurssille jo ilmoittautuneen Peter Whiten, joten siinä mielessä tietenkin olisi voitu penailla ja isolla rahalla kiinnittää Italiaan höntsäilemään haluava Koivistokin. Varmaan ihan hyvä näin kaikkien osapuolten kannalta kuitenkin.Näistä tulee mieleen eräs Pena, joka joskus muinoin vaikutti meilläpäin.
Itse olen ollut siinä käsityksessä, että Koivistolle ei tarjottu jatkoa Jokereiden toimesta.