Mielenkiintoisia siirtoja.. Mitkä pelaajat kyseessä?Kuvernööri kirjoitti:Nyt Liverpool yrittää ryöstää Ajaxin hyökkääjähelmeä ja Madridin 16-vuotiasta superjunnua.
Mielenkiintoisia siirtoja.. Mitkä pelaajat kyseessä?Kuvernööri kirjoitti:Nyt Liverpool yrittää ryöstää Ajaxin hyökkääjähelmeä ja Madridin 16-vuotiasta superjunnua.
Kuvernööri kirjoitti:Nämä akatemiat nyt on millä tahansa fiksulla ja omavaraisella jengillä pelkkää ryöstökalastusta ja niin se vaan menee. Turha noista on itkeä.
Cube kirjoitti:Mielenkiintoisia siirtoja.. Mitkä pelaajat kyseessä?
Brewer kirjoitti:Mielenkiintoinen kysymys/asia tulee olemaan, kuka on AFCn ensi kauden ykkösveskari? Jatkaako Jens vielä kauden? Almunia? Buffon?
Brewer kirjoitti:Kysyn, että onko liigacupin semifinaalissa myös voimassa EUFAn (copyright by
Keke Armstrong) ns. vierasmaalisääntö?
Kiitos ja anteeksi
eagle kirjoitti:Aika mielenkiintoinen systeemi, jos vasta jatkoajan jälkeen katseltaisiin vierasmaaleja.
Brewer kirjoitti:Kuulostaa vähän Kummeli sketsiltä, jos 2.osaottelu päättyy esim. 1 - 1.
'voittehan te jatkoajan pelaa, mutta ei sillä ole mitään merkitystä enää...'
eagle kirjoitti:Kyllä ne minusta on, en tosin tiedä nyt sitten varmasti kun tarkistin asiaa wikistä, niin siellä puhuttiin vain että ne katsotaan jatkoajan jälkeen. Aika mielenkiintoinen systeemi, jos vasta jatkoajan jälkeen katseltaisiin vierasmaaleja.
Brewer kirjoitti:Onko kukaan muu miettinyt/ihmetellyt, että miksi juuri Arsenalin pelaajille sattuu tavallista useammin ja enemmän loukkaantumisia kuin muille? Minä olen jo usean vuoden ajan tätä ihmetellyt.
Kiitos ja anteeksi
Brewer kirjoitti:Onko kukaan muu miettinyt/ihmetellyt, että miksi juuri Arsenalin pelaajille sattuu tavallista useammin ja enemmän loukkaantumisia kuin muille? Minä olen jo usean vuoden ajan tätä ihmetellyt.
Kiitos ja anteeksi
Meikku kirjoitti:Onhan muutkin huippujoukkueet(ehkä ManUa lukuunottamatta) kärsineet tällä kaudella paljon loukkaantumisista eli ei se vain "meitä" ole koskenut.
Brewer kirjoitti:Laskeskelin tossa, että Arsenalissa vain 2 miestä on tällä kaudella säästynyt loukkaantumisilta (en edes viitsi/halua tähän kirjoittaa ketkä pelaajat ovat kyseessä, koska olen taikauskoinen). Kyllähän tämä on prosentuaalisestikin ihan hervoton luku. Ei voida ihan huonon tsägän piikkiin laittaa? Epäilen, että AFCn fysioterapeutti lusmuilee.
ultrar kirjoitti:Wengerinä yrittäisin ehkä hankkia jonkun hyökkääjän lainaan loppukaudeksi, sillä nyt ei tarvita kuin yhden hyökkääjän loukkaantuminen, niin meille jää jäljelle kaksi käyttökelpoista hyökkääjää, Aliadierea en laske niiden kahden joukkoon.
ultrar kirjoitti:Hlebin poissaolo ei kaada keskikentän peliä etenkin, jos Ljundberg saadaan kohta mukaan.