Aron Kiviharju – Stouni Juniorin nousu huipulle

  • 197 118
  • 1 066

Finlandi_36

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taitaa jäädä homma paussille omaltakin osalta. Seuraan tätä seuraa hyvin pitkälti Ristolaisten, Rantasten, Kakkojen, Rafkinien, Pärssisten, Kiviharjujen ja muiden logolle pelaavien edesottamusten kautta. Jos joku Urama luulee olevansa seuraa suurempi ja suolaa pelaajia muualle, niin pitäkääpä tunkkinne.

Palataan asiaan kun siltä näyttää. Voimia muillekin.
Parastahan olisi jos saatais joku sellainen kannanotto, ettei vaikka alkukauden ekaan 3 kotiotteluun menis yleisöä ollenkaan (paitsi ehkä vierasfanit). Se olisi hienoa ja näyttö tälle seurajohdolle.
 

Lehmussaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, Rangers, TPS
Taitaa jäädä homma paussille omaltakin osalta. Seuraan tätä seuraa hyvin pitkälti Ristolaisten, Rantasten, Kakkojen, Rafkinien, Pärssisten, Kiviharjujen ja muiden logolle pelaavien edesottamusten kautta. Jos joku Urama luulee olevansa seuraa suurempi ja suolaa pelaajia muualle, niin pitäkääpä tunkkinne.

Palataan asiaan kun siltä näyttää. Voimia muillekin.
Juu sama täällä. Senttiäkään en Tepsille kanna, jos Kiviharju kustaan muualle. Palataan asiaan, kun syylliset ovat ulkona seurasta.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Parastahan olisi jos saatais joku sellainen kannanotto, ettei vaikka alkukauden ekaan 3 kotiotteluun menis yleisöä ollenkaan (paitsi ehkä vierasfanit). Se olisi hienoa ja näyttö tälle seurajohdolle.
Alkukauden??? Mitä se silloin enää auttaa? Eiköhän aika ole toimia heti? Tulevalla viikolla en ole käytettävissä mutta jos sen jälkeen jotain mukavaa keksitään niin olen käytettävissä.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taitaa jäädä homma paussille omaltakin osalta. Seuraan tätä seuraa hyvin pitkälti Ristolaisten, Rantasten, Kakkojen, Rafkinien, Pärssisten, Kiviharjujen ja muiden logolle pelaavien edesottamusten kautta. Jos joku Urama luulee olevansa seuraa suurempi ja suolaa pelaajia muualle, niin pitäkääpä tunkkinne.

Palataan asiaan kun siltä näyttää. Voimia muillekin.

Tämä olisi se helpoin tie jos näin vain pystyy tekemään. Itse en usko pystyväni.

Mutta asiaan. Luovutetaanko me näin helpolla? Ei Vitussa. Tämä on meidän Palloseura. Ei kenenkään Vierumäen selänpesijän. Me ollaan kuljettu tämän seuran matkassa vuosia, jotkut jopa vuosikymmeniä. Me ollaan kasvettu tähän kiinni. Tämä Seura merkitsee meille jotain. Ei tämä nyt saatana voi mennä näin. Pitääkö tässä ryhtyä johonkin toimiin?
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Tämä olisi se helpoin tie jos näin vain pystyy tekemään. Itse en usko pystyväni.

Mutta asiaan. Luovutetaanko me näin helpolla? Ei Vitussa. Tämä on meidän Palloseura. Ei kenenkään Vierumäen selänpesijän. Me ollaan kuljettu tämän seuran matkassa vuosia, jotkut jopa vuosikymmeniä. Me ollaan kasvettu tähän kiinni. Tämä Seura merkitsee meille jotain. Ei tämä nyt saatana voi mennä näin. Pitääkö tässä ryhtyä johonkin toimiin?
Ei kyse ole vaan luovuttamisesta. Kaikkea ei vaan pysty nielemään, vaikka olisi minkälainen syväkurkku. Ja kun vielä omalla kohdalla pitäisi raahata jälkikasvu hallille tuskastumaan… kun on sieltä triploista asti Seuraa seurannut ja kannattanut, en lue itseäni ihan pelkkin gloryhunttereihin. Kun päätä pitkään hakkaa seinään niin jossain kohtaa se alkaa tuntumaan.
Toki mielellään toimiin voisi ryhtyä, mutta mitä kannattaja voi tehdä tuon organisaation suhteen? Tuskin mitään.
 
Viimeksi muokattu:

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Vaikea tuomita ketään tästä Kiviharju casesta, kun tuskin tulee koskaan tietämään kaikkia taustoja.

Pitäisi ensinnäkin tietää, mitä Tepsi tarjoaa ja mitä HIFK tarjoaa.

Toisaalta Jani isä voi vaikka mitä sooloilla taustalla, eikä sekään kyllä Tepsin vika ole.
Jani muuten Arizone Coyotesin scoutti, jos eliteä uskominen. Mennyt itseltä täysin ohi.
Voi tälläkin olla jotain vaikutusta pojan kuvioihin.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Vaikea tuomita ketään tästä Kiviharju casesta, kun tuskin tulee koskaan tietämään kaikkia taustoja.

Pitäisi ensinnäkin tietää, mitä Tepsi tarjoaa ja mitä HIFK tarjoaa.

Toisaalta Jani isä voi vaikka mitä sooloilla taustalla, eikä sekään kyllä Tepsin vika ole.
Jani muuten Arizone Coyotesin scoutti, jos eliteä uskominen. Mennyt itseltä täysin ohi.
Voi tälläkin olla jotain vaikutusta pojan kuvioihin.

Eikai sillä ole väliä mitä TPS tarjoaa jos Seuran toiminta on ajanut tämän jalokiven muualle. Ei kai tässä ole missään kohtaa ollut kysymys, että TPS tarjoaa verkkaripalkkaa ja HIFK mottipäistä. Jos huhutut asiat pitävät kutinsa miten Seurassa treenataan ja mitä Urama sekoilee, niin en syytä pätkääkään Kiviharjuja tästä keissistä. Kyllä se paska lankeaa oikeutetusti Tepsille.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Voihan Jani haluta rahastaa niin paljon alaikäisellä pojallaan, kuin mahdollista. Mistäpä sitä tietää. Eli voi se rahakin ikävän paljon vaikuttaa kuvioissa.

No, toivotaan ettei Aronia/Jania ole suututettu.

Jani itse siirtynyt Tepsin juniorivalmennuksesta pois eliten mukaan 2019-2020 kauden jälkeen.
Voi tämäkin johonkin vaikuttaa.
 

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Veli @Normandia. Voimme olla 100% varmoja siitä, että rahan rooli tämän mahdollisen (eli varman?) siirron taustalla on mitätön.

Sitä en tiedä, onko suurin syyllinen Huttusen kertoman mukaisesti Urama vai onko sinänsä kukaan yksittäinen henkilö. Oli niin tai näin, niin minulle (Seuran kannattaja 90-luvun puolivälistä asti, jos alle 10-vuotias voi jo kannattaja olla...) tämä näyttäytyy koko kannatushistoriani suurimpana farssina, perseilynä, imagotappiona tai mitä sanaa tuossa nyt haluatkaan käyttää. Ja onhan noita tässä viimeisen 30 vuoden aikana jokunen muukin ollut...

Näin etäkannattajana olen muutenkin kovin vähäisesti tuonut Seuran kassaan katetta, mutta tämän myötä liityn monen muun edelläni kirjoittaneen nimimerkin seuraan, enkä todellakaan aio astua jalallani Turkuhalliin ennen kuin joku kantaa tästä vastuun. On suorastaan absurdi (ja todella suurta vitutusta aiheuttava) tunne miettiä, että kesällä -24 Kiviharju huudetaan top3 pickinä jonkun vitun IFK:n listoilta Tepsin sijaan. Tuo on oikeasti anteeksiantamaton perseily.

Heille, jotka jo kehuskelivat antavansa Kiviharjulle kunnon vihellyskonsertin kun hän pelaa IFK:n väreissä Turkuhallissa sanon, että toivottavasti tulette järkiinne. Kiviharjulle meidän tulee toivoa lupaavalle uralleen pelkkää hyvää ja olla hänestä ylpeitä, on hän kuitenkin TPS:n kasvatti. Kaikki "viheltäminen" tulee kohdistaa vain ja ainoastaan TPS:n seurajohtoon, joka hänet omalla ylimielisyydellään ja perseilyllään ajoi muualle.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Ei kai tässä ole missään kohtaa ollut kysymys, että TPS tarjoaa verkkaripalkkaa
Olen kyllä itse ollut siinä ymmärryksessä, että nimenomaan tästä koko kysymys on saanut alkunsa.
Voimme olla 100% varmoja siitä, että rahan rooli tämän mahdollisen (eli varman?) siirron taustalla on mitätön
Aika varmat prosentit pistit, itse en ihan tuollaisia uskaltaisi laittaa.
 

Finlandi_36

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Alkukauden??? Mitä se silloin enää auttaa? Eiköhän aika ole toimia heti? Tulevalla viikolla en ole käytettävissä mutta jos sen jälkeen jotain mukavaa keksitään niin olen käytettävissä.
Luulen näiden kolmen kotiottelun herättävän. Nollatulot ja miinusta tulee niin perkeleesti. Jos ei tää riitä muutoksiin niin sit vaan pidempään pois.
 

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika varmat prosentit pistit, itse en ihan tuollaisia uskaltaisi laittaa.
Olin aikeissa jättää 10 pinnaa, mutta ainahan näissä täytyy kärjistää. Ja hymiö tähän.

Rahastaminen tässä vaiheessa uraa ei vaan käy millään muotoa järkeen. Ero eri Liigaseurojen tarjousten välillä voi olla joitain kymmeniä tuhansia per kausi, ja näitä kausia Kiviharjulla on Suomessa jäljellä yksi tai enintään kaksi. Heti NHL:ään siirryttyään Aron saa kymppitonnin verran yhdestä pelaamastaan ottelusta ja paria vuotta myöhemmin vielä moninkertaisesti enemmän.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Koko kiekkoileva Suomi tietää, että Tepsi ei taistele nuorista, varsinkaan alaikäisistä, pelaajista rahalla.

Tepsin tarjous on junnusoppari (eli ottelukohtainen korvaus liigapeleistä, joissa kokoonpanossa) plus hyvät olosuhteet ja mahdollisuus täysipainoiseen nuoren miehen elämään (lue: kouluasiat kuntoon). Jälkimmäiset on kilpailuetu, jolla muiden joukkueiden kasvatteja on saatu kaapattua tänne. Ei raha.

Suomessa on pari-kolme joukkuetta, jotka kategorisesti tarjoavat ammattilaissoppareita myös nuorille. Tepsi ei kuulu näihin.

Tämä on ihan linjakas toimintamalli, jolla omalla tavallaan myös koetellaan pelaajan sitoutumista (kasvattaja)seuraan ja sen kulttuuriin.
 
Viimeksi muokattu:

kiripuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Colorado Avalanche
Heitän villin ajatuksen. Mitä jos te täällä ketjussa olette osasyyllisiä 17 vuotiaan , 75 kg ja 178 cm nuoren pojan lähtöön Seurasta? Jalokivi? Onko Tepsin muilla junnupelaajilla omaa ketjua?

Turkulainen media rummuttanut ennennäkemättömästi superlupauksesta. Itse ihmettelin juhlakauden avaijaisissa viime vuonna Hansa korttelissa, kun muille pelaajille tehnyt kysymykset koskivat nuorta Kiviharjua?

Olen nähnyt kaikki pojan poikamaajoukkue ottelut viime ja tällä kaudella TV:stä. Käynyt yhtä ottelua lukuunottamatta kaikki miesten kotimatsit paikanpäällä katsomassa ja vierasmatsit CMorelta. Katsoin U20 - sarjan IFK pelin kotiareenalla. Eilen olin katsomassa, kun U20 Tepsi hävisi iki- inhokki Jokereille kotonaan 0-4. Kiviharju oli ihan harmaata massaa ! Ei erottunut mitenkään kentällä. Ei ole miehissä tehnyt vaikutusta kuin iällään sekä nimellään. Toki hyvä pelaaja ikäluokassaan.

Joku sanoo, että pelkkä nimi velvoittaa pelaamaan Seurassa. Niin luulisi, kun isäkin pelasi koko uransa Tepsissä. Isä ei saanut tällaista jumalointia junnuna. Pelasi kolmos-/nelosketjussa miehissä ja tunnetaan edelleen meidän supertähti Saku Koivun kaverina. Olisko nyt vaan, että pojalla ja isällä on noussut ’ keltainen vesi” päähän tästä kaikesta sairaasta jumaloinnista ilman vielä mitään suuria näyttöjä. Jos poikaa ei kiinnosta isän seura, vaan menee yhteen arkiviholliseen, niin menköön ! Se kertoo jotain suuresta mustavalkoisesta sydämestä!

Minä suren enemmän esim. Pullin lähdöstä ja olen iloinen, että mm. superlupaus Marjala on meidän miehiä ensi kaudella. Missä on Sisu-Petteri Lehdon oma palsta? Helvetin hyvä junnupakki ja toivottavasti jää Seuraan. Tänä vuonna Seuran urheilullinen menestys jäi saavuttamatta. Pari vuotta meni tosi hyvin. Ensi vuonna on helppo parantaa ja sitä lähden taas poikamaisella innolla katsomaan.
 

Lehmussaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, Rangers, TPS
Jos poikaa ei kiinnosta isän seura, vaan menee yhteen arkiviholliseen, niin menköön ! Se kertoo jotain suuresta mustavalkoisesta sydämestä!
Niin tässähän ollaan huolissaan nyt siitä, että huolimatta pelaajan (ja hänen isänsä) aivan valtavan mustavalkoisesta sydämestä, kokevat, että TPS on niin sekaisin, että parempi paikka kehittyä on muualla. Olisi kannattajille paljon helpompaa, jos pelaaja on rahanahne k-pää ja lähtisi sen takia pois. Nyt on saatu sellainen kuva, että pelaajalla on oikein hyvin jalat maassa, joten kuinka huonosti asiat Tepsissä onkaan, että pelaaja haluaa lähteä. Ja tästä seuraa se, että kuka muu haluaa lähteä. Ja kuka tänne haluaa/ uskaltaa tulla kehittymään, kun Kiviharjun esimerkki antaa ymmärtää, että muualla on paremmin.

Mutta muuten samaa mieltä kyllä kanssasi. Tepsillä muitakin lahjakkaita talentteja joukkueessa.
 
Viimeksi muokattu:

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jani itse siirtynyt Tepsin juniorivalmennuksesta pois eliten mukaan 2019-2020 kauden jälkeen.
Voi tämäkin johonkin vaikuttaa.

Jos oikein muistan niin Stouni kertoi lopettavansa valmennuksen koska on aika keskittyä pojan uraan. Muistaako joku saman tai voiko joku vahvistaa tiedon? Vai puhunko nyt ihan paskaa?
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Jos oikein muistan niin Stouni kertoi lopettavansa valmennuksen koska on aika keskittyä pojan uraan.
Eiköhän poika hoida ihan oman uransa ja Stouni sr omansa? Jälkimmäinen kuitenkin käsittääkseni ihan hyvässä päiväduunissa rahoituspuolella, aiemmin taisi vaikuttaa pitkään vakuutusalalla.
 

kiripuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Colorado Avalanche
Niin tässähän ollaan huolissaan nyt siitä, että huolimatta pelaajan (ja hänen isänsä) aivan valtavan mustavalkoisesta sydämestä, kokevat, että TPS on niin sekaisin, että parempi paikka kehittyä on muualla. Olisi kannattajille paljon helpompaa, jos pelaaja on rahanahne k-pää ja lähtisi sen takia pois. Nyt on saatu sellainen kuva, että pelaajalla on oikein hyvin jalat maassa, joten kuinka huonosti asiat Tepsissä onkaan, että pelaaja haluaa lähteä. Ja tästä seuraa se, että kuka muu haluaa lähteä. Ja kuka tänne haluaa/ uskaltaa tulla kehittymään, kun Kiviharjun esimerkki antaa ymmärtää, että muualla on paremmin.

Mutta muuten samaa mieltä kyllä kanssasi. Tepsillä muitakin lahjakkaita talentteja joukkueessa.
Itse tarkoitin kyllä, että pelaajan hehkutus on mennyt totaalista yli verrattuna näyttöihin ja hänellä ei ole sellaista mustavalkoisista sydäntä kuin nimestä luulisi. Rahasta en puhunut mitään, koska sillä ei ole merkitystä, mikäli sinulla on Seuran sydän. Noin nuorella iällä on varmasti parempi paikka asua kotona, jotta voi 100% panostaa lajiinsa oman ” puurokattilansa” äärellä. Ulkopuolelta tulevat odotukset ja paineet ovat voittaneet ja kaverin jalat on huimasti yläilmoissa. Kusi on noussut jo nyt päähän ja mielestäni ei kuulu Seuran miehistöön tällä asenteella, joten tervemenoa.

Joo, Seuran urheilullinen menestys oli huono viime kaudella verrattuna tavoitteisiin, mutta ei mikään poikkeuksellinen - otetaan esim. vaikka Kärpät. Varmasti pelaajia lähtee ja uusia tulee tilalle. Jos pelaajia lähtee poikkeuksellisen paljon, niin siinä piilee myös mahdollisuus lahjakkaille nuorille pelaajille.

Itse olen hyvin ” Turun puolest” - tyyppi ja en näe hyvällä sitä, että Seuran organisaatiossa on ”opiskelemassa” hesalaisia nobodyja ja inhokkeja, kuten Erkka Westerlund, joku hjk: n Koskinen tai Kalto johtamassa Tepsin hyökkäystä. Kyllä jääkiekko on hyvin lokaalia kannatuksen suhteen, joten myös johdon tulee olla mustavalkoinen. Kyllä Turun seudulta löytyy ihan jokaiseen tehtävään erittäin pätevä henkilö. Onhan kysymys vain jääkiekosta - ei mistään monikansallisesta pörssiyhtiöistä.
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Itse tarkoitin kyllä, että pelaajan hehkutus on mennyt totaalista yli verrattuna näyttöihin ja hänellä ei ole sellaista mustavalkoisista sydäntä kuin nimestä luulisi. Rahasta en puhunut mitään, koska sillä ei ole merkitystä, mikäli sinulla on Seuran sydän. Noin nuorella iällä on varmasti parempi paikka asua kotona, jotta voi 100% panostaa lajiinsa oman ” puurokattilansa” äärellä. Ulkopuolelta tulevat odotukset ja paineet ovat voittaneet ja kaverin jalat on huimasti yläilmoissa. Kusi on noussut jo nyt päähän ja mielestäni ei kuulu Seuran miehistöön tällä asenteella, joten tervemenoa.

Joo, Seuran urheilullinen menestys oli huono viime kaudella verrattuna tavoitteisiin, mutta ei mikään poikkeuksellinen - otetaan esim. vaikka Kärpät. Varmasti pelaajia lähtee ja uusia tulee tilalle. Jos pelaajia lähtee poikkeuksellisen paljon, niin siinä piilee myös mahdollisuus lahjakkaille nuorille pelaajille.

Itse olen hyvin ” Turun puolest” - tyyppi ja en näe hyvällä sitä, että Seuran organisaatiossa on ”opiskelemassa” hesalaisia nobodyja ja inhokkeja, kuten Erkka Westerlund, joku hjk: n Koskinen tai Kalto johtamassa Tepsin hyökkäystä. Kyllä jääkiekko on hyvin lokaalia kannatuksen suhteen, joten myös johdon tulee olla mustavalkoinen. Kyllä Turun seudulta löytyy ihan jokaiseen tehtävään erittäin pätevä henkilö. Onhan kysymys vain jääkiekosta - ei mistään monikansallisesta pörssiyhtiöistä.
Eiköhän Turussa tuota "omat ensin" ajattelumaailmaa olla nähty vaikka minkälaisen selänpesijän muodossa jo riittävästi, jonka takia ollaan vuosien saatossa ojaan ajettu kerran jos toisenkin. Tärkeintä lienee, että joka roolissaan on työlleen omistautunut henkilö oli se sitten Timbuktusta tai Norjasta.
 
Eiköhän Turussa tuota "omat ensin" ajattelumaailmaa olla nähty vaikka minkälaisen selänpesijän muodossa jo riittävästi, jonka takia ollaan vuosien saatossa ojaan ajettu kerran jos toisenkin. Tärkeintä lienee, että joka roolissaan on työlleen omistautunut henkilö oli se sitten Timbuktusta tai Norjasta.

Täysin eri mieltä. TPS on tepsiläisten seura, ja siksi päättävissä elimissä pitäisi olla "tepsiläisiä". Aivan kuten Suomi valtiona: vaikka nykyään valtio toimiikin lähes liikeyrityksen tavoin, silti sen päättäjät ovat suomalaisia, eivätkä vain toimialojensa merinoituneimpia toimijoita. Vaikka liigaseura on yritys, silti se on ennen kaikkea muuta, sillä yritystoimintana se ei ole kannattava, vaan sen tekee muut arvot.

Paikallisuuden kuolema ja jatkuvuus niin toimistoissa kuin kokoonpanoissa on ollut kotoisan liigan turmio.
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Täysin eri mieltä. TPS on tepsiläisten seura, ja siksi päättävissä elimissä pitäisi olla "tepsiläisiä". Aivan kuten Suomi valtiona: vaikka nykyään valtio toimiikin lähes liikeyrityksen tavoin, silti sen päättäjät ovat suomalaisia, eivätkä vain toimialojensa merinoituneimpia toimijoita. Vaikka liigaseura on yritys, silti se on ennen kaikkea muuta, sillä yritystoimintana se ei ole kannattava, vaan sen tekee muut arvot.

Paikallisuuden kuolema ja jatkuvuus niin toimistoissa kuin kokoonpanoissa on ollut kotoisan liigan turmio.
Mikä oli Tepsin romahduksen syy n. Reilut 10 vuotta sitten? Juuri hyvävelikerho ja sokea turkulaisuus. Haalittiin kaikki selänpesu kaverit eri virkoihin. Toki sitä tehdään nytkin, mutta ilman Turku-leimaa. Jokainen varmaan muistaa kun haluttiin oma poika KK päävalmentajaksi. Se oli lentokeliä se!
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Toki sitä tehdään nytkin, mutta ilman Turku-leimaa.
Voitais kokeilla seuraavaks Turku-leimalla, mutta ilman selänpesukerhoa.

Kyllä mäkin näen, että johdossa olisi hyvä olla tepsiläisiä, seuran historian tuntevia kavereita, jotka kuitenkin katsovat eteenpäin.

Huonona asiana näen sitten taas nämä väitetyt eri klaanien väliset erimielisyydet yms. joita en näin ulkopuolisena katselijana muutenkaan oikein ymmärrä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikä oli Tepsin romahduksen syy n. Reilut 10 vuotta sitten? Juuri hyvävelikerho ja sokea turkulaisuus. Haalittiin kaikki selänpesu kaverit eri virkoihin. Toki sitä tehdään nytkin, mutta ilman Turku-leimaa. Jokainen varmaan muistaa kun haluttiin oma poika KK päävalmentajaksi. Se oli lentokeliä se!

Moneen kertaan asiasta kirjoitettu, mutta ei se 90-luvun menestyskään syntynyt turkulaisuudesta vaan siitä, että kaikilla merkittävillä paikoilla oli huippuyksilöt, osassa jopa Suomen parhaat. Sillä nyt ei menestyksen kannalta ollut mitään merkitystä oliko ne tepsiläisiä/turkulaisia, helvetin mukava asia tietenkin, jos nuo kaikki asiat sai yhdessä paketissa.

Nythän tämä menee ihan päin vittua, kun Suomen kovin tepsiläinem/turkulainen tulevaisuuden lupaus saadaan hukattua Tepsistä - häpeällistä ja anteeksiantamaton. Päitä on pudottava…
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Moneen kertaan asiasta kirjoitettu, mutta ei se 90-luvun menestyskään syntynyt turkulaisuudesta vaan siitä, että kaikilla merkittävillä paikoilla oli huippuyksilöt, osassa jopa Suomen parhaat. Sillä nyt ei menestyksen kannalta ollut mitään merkitystä oliko ne tepsiläisiä/turkulaisia, helvetin mukava asia tietenkin, jos nuo kaikki asiat sai yhdessä paketissa.

Nythän tämä menee ihan päin vittua, kun Suomen kovin tepsiläinem/turkulainen tulevaisuuden lupaus saadaan hukattua Tepsistä - häpeällistä ja anteeksiantamaton. Päitä on pudottava…
Sitä turkulaisuutta kokeiltiin seuran johdossa ja valmennuksessa 2000-luvun alussa, mutta ei niistä mitään suurta menestystarinasta kertovaa kirjaa kyllä saa kirjoitettua. Onhan se toki etu, jos on henkinen side seuraan, mutta se ei toisaalta mitenkään voi korvata puutteita ammattitaidollisella puolella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös