Itse tarkoitin kyllä, että pelaajan hehkutus on mennyt totaalista yli verrattuna näyttöihin ja hänellä ei ole sellaista mustavalkoisista sydäntä kuin nimestä luulisi. Rahasta en puhunut mitään, koska sillä ei ole merkitystä, mikäli sinulla on Seuran sydän. Noin nuorella iällä on varmasti parempi paikka asua kotona, jotta voi 100% panostaa lajiinsa oman ” puurokattilansa” äärellä. Ulkopuolelta tulevat odotukset ja paineet ovat voittaneet ja kaverin jalat on huimasti yläilmoissa. Kusi on noussut jo nyt päähän ja mielestäni ei kuulu Seuran miehistöön tällä asenteella, joten tervemenoa.
Joo, Seuran urheilullinen menestys oli huono viime kaudella verrattuna tavoitteisiin, mutta ei mikään poikkeuksellinen - otetaan esim. vaikka Kärpät. Varmasti pelaajia lähtee ja uusia tulee tilalle. Jos pelaajia lähtee poikkeuksellisen paljon, niin siinä piilee myös mahdollisuus lahjakkaille nuorille pelaajille.
Itse olen hyvin ” Turun puolest” - tyyppi ja en näe hyvällä sitä, että Seuran organisaatiossa on ”opiskelemassa” hesalaisia nobodyja ja inhokkeja, kuten Erkka Westerlund, joku hjk: n Koskinen tai Kalto johtamassa Tepsin hyökkäystä. Kyllä jääkiekko on hyvin lokaalia kannatuksen suhteen, joten myös johdon tulee olla mustavalkoinen. Kyllä Turun seudulta löytyy ihan jokaiseen tehtävään erittäin pätevä henkilö. Onhan kysymys vain jääkiekosta - ei mistään monikansallisesta pörssiyhtiöistä.