Mua ainakin ärsyttää se, kun hävitään ihan pystyyn pelejä lammasmaisella esityksellä ja valmentaja ei näytä tunnetta aitiossa eikä lehdistössä. Vastustajaa onnitellaan ja thats it.
Mä kaipaisin vähän tunnetta penkin taakse.
Kyllähän minä ymmärrän tuon näkemyksen.
Arvostan vain itse herrasmiesmäistä käytöstä. Se jos mikä on "äijää".
Räiskyviä ukkoja on tietysti hauska seurata, mutta en haluaisi Ässissä nähdä mitään Tamin tai Kotkaniemen purkauksia, tai "antakaa sakkoa, saatana"-juttuja, joista tulee iäti kiertäviä youtube-naureskeluja.
Uskon kyllä että Selin joukkueen sisällä ottaa asioita esiin tarvittaessa kovammallakin äänen painolla.
Eikä tämä tarkoita sitä, että olisin tyytyväinen joukkueen tai Selinin alkukauden suoritukseen, vaikka se tulee ensimmäiseksi jollekin mieleen kysyä.
Sen muistan jostain vuosikymmenen takaa, kun Rocky oli koutsina. Hän pelin jälkeen puhui omaan karismaattiseen tapaansa, mutta sillä kertaa kuitenkin suhteellisen lujasti jotain tyyliin "Liian monella pelaajalla on nyt loman Ylläksen reissut mielessä. Mutta nyt ei tauolla lähdetä Ylläkselle, vaan me treenataan ja me treenataan ihan saatanan kovaa."
Tuo oli sellaista jämäkkyyttä josta itsekin pidän. Selin ja Rocky nyt vaan ovat eri ihmisiä, joten ehkä tuo ei Selinin suuhun oikein sopisikaan.