Ketähän HPK:n pelaaja Ilves tarkkailee, kun olen nyt nähnyt kahdessa pelissä peräkkäin Pajuojan Rinkelinmäen lehtereillä.
Rendulic ;)
Ketähän HPK:n pelaaja Ilves tarkkailee, kun olen nyt nähnyt kahdessa pelissä peräkkäin Pajuojan Rinkelinmäen lehtereillä.
Rendulic ;)
Todennäköisesti jotain nuorta jolla on potentiaalia. Jos tuota HPK:n tämänpäiväistä kokoonpanoa katsoo niin ainoat joista uskon Ilveksen olevan kiinostuneen eivätkä omista sopimusta ensi kaudeksi ovat Järveläinen, Kerälä, Paajanen, Rinkinen, Rautiainen ja tietysti Rendulic. Veikkaisin Kerälää. Toki voi olla myös joku noista jokeriukoista mutta toivottavasti ei, niitä löytyy jo kourallinen nykyisestä rosterista.
Mielenkiintoista kyllä, jos Kolehmainen tosiaan siirtyy Ilvekseen. On kai se mahdollista jos on pyytänyt lähtöä KalPasta ensi kauden sopparista huolimatta ja toki esim. tympääntyminen KalPan loppukauden urheilullisuuden täydelliseen puutteeseen voisi hyvin sitä selittää, mutta nelosketjuun hän tuskin suostuu. Kolmosketjun hyökkääjä ja sitä ylempään ei avut riitä.
Pahoittelut, en tiennyt/muistanut olemassa olevasta ensi kauden sopparista KalPaan. Olen vain kuullut huhua Kolehmaisesta ja Ilveksestä. Noh, eiköhän hänet voi poistaa tuosta hahmotelmasta.
HANKINTA - HANKINTA - HANKINTA
Dimitrakos - Sandell - HANKINTA
Nythän toisaalta yritettiin, eli Pesonen ja Jekimovs kiinnitettiin suoraan 2-vuotisilla sopimuksilla sinne kärkikenttiin. Skouttaus vaan epäonnistui täysin, eikä kumpikaan ollut lähelläkään kärkikenttiä ja nyt sitten kärkikenttätason sopimuksia on vielä vuosi miehillä jäljellä.
Jälkiviisastelu on aina helppoa, mutta eiköhän näissä sopimusasioissa Ilves kuuntele kun agentit sanelee millä ehdoilla voidaan edes suunnitella Ipaan tulemista.
Jaapajaa, siitähän vasta poru olisi alkanut kun Jekimovs jossain kuvitelmissa olisi painanut 15 häkkiä syksyllä kourassaan 1 vuoden sopimus. Joku Pesosenkin tasoinen pelimies kertoo, että 2v vähintään jos mut haluatte, niin vähissä on Ipan keinot. Tai voidaanhan sitä naarata Mestiksestä näitä Asplundeja ja toivoa että olisivat kaikki tosiaan niitä Asplundeja.
Jälkiviisastelu on aina helppoa, mutta eiköhän näissä sopimusasioissa Ilves kuuntele kun agentit sanelee millä ehdoilla voidaan edes suunnitella Ipaan tulemista.
mutta 1 ja 2 seilaavat pelkällä Sandellilla.
Nyt vaan odotellaan mitä Juupe keksii