Sinulla on apple pay asennettuna ja se haluaa sivupainikkeen kaksoisnapautuksen mikä avaa payn. Arvaan siis näin.No mitä ihmettä!? Minulla tulee joka kerta kun yritän appin asentaa. Googlettelullakaan en tähän vastausta saanut.
Sinulla on apple pay asennettuna ja se haluaa sivupainikkeen kaksoisnapautuksen mikä avaa payn. Arvaan siis näin.No mitä ihmettä!? Minulla tulee joka kerta kun yritän appin asentaa. Googlettelullakaan en tähän vastausta saanut.
Sinulla on apple pay asennettuna ja se haluaa sivupainikkeen kaksoisnapautuksen mikä avaa payn. Arvaan siis näin.
Tuostahan se tietenkin on kyse. Ois taas pitänyt ajatella. En Apple Payta tietoisesti ole ladannut.Kiitos, tästä oli kyse! Apple Payta en tiennyt asentaneeni, mutta ilmeisesti siinä käyttöönottohuumassa se on tullut ladattua.
Myös mulla tulee tuo joka kerta, eli vaatii varmistuksen ennen asennusta. Ja tosiaan kaksoisnapautus tuohon oikean reunan näppäimeen on haluttu toimenpide, kuten yllä tulikin jo todettua.No mitä ihmettä!? Minulla tulee joka kerta kun yritän appin asentaa. Googlettelullakaan en tähän vastausta saanut.
Mitä? Eikö apple-miehillä olekkaan Steve Jobs-henkisiä isä-farkkuja?tse vihaan kaikenlaisia suojakoteloita, mutta X:n tapauksessa olin jo ennestään harkinnut kotelon hankkimista, kun tuo liukas ja pitkulainen muotoilu aiheuttaa aika helposti taskusta putoamisen, jos jalassa on muuta kuin skinny-mallin farkut (jotka tietty kaikilla Applemiehillä on).
Mitä? Eikö apple-miehillä olekkaan Steve Jobs-henkisiä isä-farkkuja?
Onko porukka uskaltanut ladata spectre/meltdownin tarkoitetun uusimman päivityksen (11.2.2) yhtään vanhempaan iphoneen (6/6S/SE)? Jos on, niin miten laite rokkaa?
Twitterissa panikoidutaan 30-40% hidastumisella.
Omassakin kutosessa ollut siitä lähtien kun se julkaistiin. En ole huomannut mitään erityistä hidastelua, tosin en myöskään pelaa tai muutenkaan käytä mitään raskaita sovelluksia puhelimellani. Normaalikäytössä toimii ihan normaalisti.Itsellä ollut kutosessa viikon verran. Pientä hidastelua siellä täällä mutta ei häiritsevää. Aivan hyvin toimii.
Itse vihaan kaikenlaisia suojakoteloita, mutta X:n tapauksessa olin jo ennestään harkinnut kotelon hankkimista, kun tuo liukas ja pitkulainen muotoilu aiheuttaa aika helposti taskusta putoamisen, jos jalassa on muuta kuin skinny-mallin farkut (jotka tietty kaikilla Applemiehillä on).
Kai se toimii puheluihin ihan vanhaan tapaan, mutta iOS ei vissiin ole enää päivitysten piirissä eikä uusia appseja saa. Vanhalla firmiksellä vaan.Hei toverit, lyhyt ja hieman tyhmäkin kysymys. Onnistuukohan iPhone 4:n käyttö mitenkään enää? Tarvitsen hätävara-laitetta puheluihin ja tuota mallia löytyy tuplaten varastosta. Pelkkään puhelukäyttöön tuo tulisi ja mietin, käytänkö ensin jossain liikkeessä näyttämässä tuota.
Kai se toimii puheluihin ihan vanhaan tapaan, mutta iOS ei vissiin ole enää päivitysten piirissä eikä uusia appseja saa. Vanhalla firmiksellä vaan.
Joo näin varmastikin ihan fiksua, joten @UnenNukkuja voit kyllä ainakin tällä ohjeella käyttää tuota puhelinta huoletta tekstareihin ja puheluihin.En sitä ainakaan internetiin liittäisi, eli mobiili-datat ja wlanit pois päältä. Tuohon ei ole enää kolmeen vuoteen saanut päivityksiä, joten reikiä todennäköisesti on.
Automaattinen tekstinsyöttö pistää väkisin ekan kirjaimen isona? Mulle käynyt usein niin.Kertokaas ny osaajat => iPhone6 ja yhtenä sähköpostitilinä @hotmail.com. Nyt kapula kyselee salasanan perään ja vaikka oikeaa salasanaa (toimii läppärillä) laittaa niin kapula väittää salasanan olevan väärä?? MitWit???
Suhteellisen käsittämätön juttu => todellisuudessa eka kirjain on ISO, mutta kun salasanan syötti ilman shiftiä niin läpi meni?? Kiitos vinkistä !!Automaattinen tekstinsyöttö pistää väkisin ekan kirjaimen isona? Mulle käynyt usein niin.
Niin, koska laitat shiftin niin eka kirjain tuleekin pienenä jos se luuri siihen "alunperin" yrittää automaattisesti isoa.Suhteellisen käsittämätön juttu => todellisuudessa eka kirjain on ISO, mutta kun salasanan syötti ilman shiftiä niin läpi meni?? Kiitos vinkistä !!
Mihin ketjun otsikko liittyy / viittaa? Mikäänhän ei ole ikuista, kuten varmaan eräskin J Ollila on oppinut.
Jännää, että voi vaihdella noin. Itse olin joskus iPod ykkösen aikoina projektissa, missä tehtiin ios appi ja siitä tuli ihan eri kun androidista kun applen säännöt oli niin helvetin tarkat.@sampio
Ei toimi kaikissa sovelluksissa. Notesissa kyllä menee noin. Safarissa puolivoimakas painallus tekstin päällä tarjoaa nuo valitsimet. Facessa ei tuu valitsimia millään. Siinä en ole löytänyt muuta toimivaa tekniikkaa kuin sen kahden sormen akrobatian. Tai sitten en vain osaa.