Antti Virtanen – Hippoksen Gretzky

  • 133 016
  • 445

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Groove Armada kirjoitti:
Pystyessolla ei ole pajatsoa.

Ei vai?! Tarkoittaako se, ettei Lius tulekkaan JYPiin. Jos se pelaskin hedelmäpeliä ja sillä oli KalPan lippis?

Mutta vakavasti ottaen kyllähän noita Virtasen veivejä onkin vähän ikävä.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Hele kirjoitti:
Mutta vakavasti ottaen kyllähän noita Virtasen veivejä onkin vähän ikävä.

Minä en näkisi Virtasen hankintaa ensi kauden rosteriin tarpeellisena. Ennemmin rahat Pihlmaniin ja kovemman tason sentteriin. Ei sillä, etteikö Virtanen voisi jopa vahvistaa JYPin rosteria, mutta tärkeämpiäkin paikkoja hyökkäyksessä on auki.
 

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Köpi kirjoitti:
Minä en näkisi Virtasen hankintaa ensi kauden rosteriin tarpeellisena. Ennemmin rahat Pihlmaniin ja kovemman tason sentteriin. Ei sillä, etteikö Virtanen voisi jopa vahvistaa JYPin rosteria, mutta tärkeämpiäkin paikkoja hyökkäyksessä on auki.

Tästä olen samaa mieltä, mutta nyt alkaa näyttää pahasti siltä, että sentteriosasto ja sitä paikkaa pystyvien pelaajien osasto alkaa olemaan täynnä. Olen monesti jo todennut, että selkeä pelillinen ja kiekollinen johtaja pitäisi ykkössentterin muodossa joukkueessa olla. Sitä ei ole ollut sitten Jarkko Immosen eikä sitä ole vielä ensi joukkueen rosterissa, vaikka siellä hyviä ja monipuolisia senttereitä onkin. Ja jos näin ikävästi käy, että sentteriä ei tule, otan Virtasen ilomielin vastaan. Toki otan siinäkin tapauksessakin, jos sentteri tulee.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Milloinkas Antin pelit loppuvat ja päästään ehkä sopimusta julkaisemaan?
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
david kirjoitti:
Milloinkas Antin pelit loppuvat ja päästään ehkä sopimusta julkaisemaan?

Ainakin vielä torstaina oli peli ollut, ilmeisesti kyseessä jotain Sveitsin karsintasarjaa. Langnau oli voittanut EHC Biel-Biennen 6-1 ja sarja on (vajavaisella saksan kielellä) tilanteessa 3-1 ja tänään on sitten luvassa viides peli. Antilla ei kulje oikein Langnaussakaan, torstainakin pois kokoonpanosta, vaikka ilmeisesti pelikunnossa olisi ollut.

http://www.3goals.com/hockey/list/

Tuolta sivustolta nähdään (taas), että Virtasella on johonkin allekirjoitettu sopimus. Aluksi mietin, että se olisi se vanha Skellefteå-kontrahti, mutta Tähtisen kohdalla ei ole sitten enää sitä voimassa. Joten ota tästä nyt selvä..

Kuten tuolla hankintaketjussa olen jo moneen kertaan toitottanut, olen aikalailla skeptinen Virtasen tuloon. Tokihan JYPin resursseilla ei ole paljoa tuon tason miehistä varaa valita, mutta minusta Virtanen ei ole ollenkaan sellainen peluri, mitä tuo joukkue 1-2 kenttään kaipaa. Johtajaominaisuudet loistavat poissaolollaan.
 
Viimeksi muokattu:

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Köpi kirjoitti:
Kuten tuolla hankintaketjussa olen jo moneen kertaan toitottanut, olen aikalailla skeptinen Virtasen tuloon. Tokihan JYPin resursseilla ei ole paljoa tuon tason miehistä varaa valita, mutta minusta Virtanen ei ole ollenkaan sellainen peluri, mitä tuo joukkue 1-2 kenttään kaipaa. Johtajaominaisuudet loistavat poissaolollaan.

Turhaan olet skeptinen, sopimus ilmeisesti julkistetaan, kun Virtasen pelit on tältä keväältä ohi..
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Nostetaanpa tätä ketjua ansaitusti ylös. Maagista peliä ollut Antilla viimeiset matsit. Nyt sitten Oulussa jackpot. Taituri vailla vertaa. Väitän liigan taitavimmaksi pelaajaksi. Nhl-tason mailatekniikka kevyesti. Onneksi kaveri fyysisesti vajavainen niin saamme nauttia hänen palveluksistaan. Iso hattu Antille, toivottavasti parin vuoden pahvia käteen nyt ja helvetin äkkiä.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Nostetaanpa tätä ketjua ansaitusti ylös. Maagista peliä ollut Antilla viimeiset matsit. Nyt sitten Oulussa jackpot. Taituri vailla vertaa. Väitän liigan taitavimmaksi pelaajaksi. Nhl-tason mailatekniikka kevyesti.

Lisätään siihen, että tällä hetkellä liigan maalipörssin kärjessä yhdessä Lukon Juha-Pekka Haatajan kanssa 16 maalilla ja on enää kahden maalin päässä omasta maaliennätyksestään, joka siis paukkuu mennen tullen tällä kaudella.

Täytyy sanoa, kun tilastoa katsoin, että hieman yllätys oli tuo maalien määrä. Onko se sitten sitä tasaisuutta, mitä Virtaselle on Dufvan myötä tullut, koska itse olen huomannut Virtasesta sen että miehen puolustusasenne on ehkä jopa nelinkertaistunut, näin vertauskuvallisesti.
 

Murofushi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuten tuolla hankintaketjussa olen jo moneen kertaan toitottanut, olen aikalailla skeptinen Virtasen tuloon. Tokihan JYPin resursseilla ei ole paljoa tuon tason miehistä varaa valita, mutta minusta Virtanen ei ole ollenkaan sellainen peluri, mitä tuo joukkue 1-2 kenttään kaipaa. Johtajaominaisuudet loistavat poissaolollaan.

Vieläkö olet samaa mieltä? :) Ei siinä, Antilla oli viime kausi vaikea, silti pakolliset 42 pistettä. Nyt Antti on jopa elämänsä iskussa ja alkukaudesta tasapaksusti pelannut ykköskenttä näyttää nyt sen, miksi sitä ei kannata hajottaa.. lisää näitä iltoja ja 25 maalia tähän kauteen kiitos.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Vieläkö olet samaa mieltä? :) Ei siinä, Antilla oli viime kausi vaikea, silti pakolliset 42 pistettä. Nyt Antti on jopa elämänsä iskussa ja alkukaudesta tasapaksusti pelannut ykköskenttä näyttää nyt sen, miksi sitä ei kannata hajottaa.. lisää näitä iltoja ja 25 maalia tähän kauteen kiitos.

Hohhoijaa. Tuo kommentti on kirjoitettu silloin kun Immonen oli pelkkää toiveunta ja Pihlmanista liittyi toiveikkaita huhuja. Eli jos oikein ymmärsin mitä tuolla nyt hait, teit vain itsestäsi aika vahvasti pellen tuolla haullasi. Onnittelut siitä.
 

Murofushi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hohhoijaa. Tuo kommentti on kirjoitettu silloin kun Immonen oli pelkkää toiveunta ja Pihlmanista liittyi toiveikkaita huhuja. Eli jos oikein ymmärsin mitä tuolla nyt hait, teit vain itsestäsi aika vahvasti pellen tuolla haullasi. Onnittelut siitä.

Hohhoijjaa joo.. ymmärsit kyllä ihan väärin, mutta se nyt ei kovin yllättävää. Ihan läppänä heitin kun kommentin huomasin. Mutta ilmeisesti sitä ollaan keski-suomen suunnalla vähän pinna kireällä näin la-illan kunniaks?
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Hohhoijaa. Tuo kommentti on kirjoitettu silloin kun Immonen oli pelkkää toiveunta ja Pihlmanista liittyi toiveikkaita huhuja. Eli jos oikein ymmärsin mitä tuolla nyt hait, teit vain itsestäsi aika vahvasti pellen tuolla haullasi. Onnittelut siitä.

Köpi oikeassa täysin. Minäkään en Virtasen menoa ihastellut Filppulan ja muiden flegujen kanssa pelatessa. Perhana onko se niin vaikea ymmärtää, että on pelaajia joille tietyt pelikaverit antavat aivan eri eväät pelaamiseen. VIP on ainakin Hippoksella käsite jolla ei sovi tehdä pilaa. Täydellinen kombinaatio jääkiekon osaamisen ydinalueita.

Mikään muu ketju( ainakaan liigassa) ei pääse lähellekään. Mieleen tulee äkkiseltään lähinnä ketju Lindros-LeClair-Rennberg jotka tuhoilivat yhdessä mutta erillään olivat kuin orpoja piruja.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Hohhoijjaa joo.. ymmärsit kyllä ihan väärin, mutta se nyt ei kovin yllättävää. Ihan läppänä heitin kun kommentin huomasin. Mutta ilmeisesti sitä ollaan keski-suomen suunnalla vähän pinna kireällä näin la-illan kunniaks?

Ai että nyt se olikin läppä, kun tajusit että ammuit totaalisen hudin.
Hyvä hyvä. Mulla ei ainakaan ole pinna kireällä, ajattelin just lähteä katsomaan El Clasicoa paikalliseen urheilukuppilaan. Jatka sinä vaan läppiesi heittelemistä, ehkä joskus osut edes lähelle.
 

Murofushi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ai että nyt se olikin läppä, kun tajusit että ammuit totaalisen hudin.
Hyvä hyvä. Mulla ei ainakaan ole pinna kireällä, ajattelin just lähteä katsomaan El Clasicoa paikalliseen urheilukuppilaan. Jatka sinä vaan läppiesi heittelemistä, ehkä joskus osut edes lähelle.


Joo, ja hymiöllä varustettuna vielä. Monttuun vai Wanhaan Mestariinko ajattelit mennä? ja Barcelona muuten voittaa sen pelin. Itse ajattelin kanssa tv:stä katsella.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Joo, ja hymiöllä varustettuna vielä. Monttuun vai Wanhaan Mestariinko ajattelit mennä? ja Barcelona muuten voittaa sen pelin. Itse ajattelin kanssa tv:stä katsella.

OT:
Ajattelin Matsi Bariin mennä. Jyväskylän ainut ja oikea urheilubaari, sentteriä vaan kaiken maailman GSC:lle.

Ja seuraava viesti koskee sitten taas Rööki-Anaa, eiks juu.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
OT:
Ajattelin Matsi Bariin mennä. Jyväskylän ainut ja oikea urheilubaari, sentteriä vaan kaiken maailman GSC:lle.

Ja seuraava viesti koskee sitten taas Rööki-Anaa, eiks juu.

Toivottavasti Anan paita roikkuu katossa Matsissa ja mies roikuu muualla kuin siinä baarissa. Kurkinen teki molemmat ennen huimaa pestiään JYPin valmennukseen. Nykyisestä habituksesta en tiedä, kun en enää Jyväskylässä asu.

Nyt Analle vaan jatkosopparia nopeasti. Mies on jumala ja täällä vain itketään. Uskokaa jo mitä minäkin uskon, että Antti on JYPin miehiä loppu-uran ajan. 4+1 ja maalipörssin jaettu ykkössija. Haluaako joku vielä lisää suosituksia? Mies on liekeissä yli kolmekymppisenä. Pidetään Ana ja VIP ja pidetään kivaa ensi kaudellakin riippumatta tämän kauden tuloksista.

Anteeksi Antti edelliset varaukselliset lausunnot. Tämä ilta näytti meille kaikille, että olet meidän mies niin kauan kuin haluat. Edeleen olen Antin fanipaita päällä ja poltin toisen kuubalaisen tämän päivän kunniaksi. 4 maalia on sellainen näyttö, että hilaan kohta paidan oman kämpän kattoon ja kumarran joka aamu sitä päin.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Pakko tulla sanomaan, että kaveria ylistetään kyllä aivan liikaa. Illan osumienteossa ei vaadittu kyllä paljonkaan taitoa, kun Koivisto imuroi rankalla kädellä. Jos Kärpillä olisi tänään ollut tolppien välissä maalivahti, olisi Virtasenkin tehot olleet muutamaa pojoa alhaisemmat.
 

J.Shelley#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP,Toronto Maple Leafs.
Pakko tulla sanomaan, että kaveria ylistetään kyllä aivan liikaa. Illan osumienteossa ei vaadittu kyllä paljonkaan taitoa, kun Koivisto imuroi rankalla kädellä. Jos Kärpillä olisi tänään ollut tolppien välissä maalivahti, olisi Virtasenkin tehot olleet muutamaa pojoa alhaisemmat.

Katkeraa katkeraa, niin ihanan katkeraa...

Nyt olisi viimein aika ostaa se fanipaita. Ja mielellään Virtasen Anan nimellä, kiitos.

Antti on ollut viime peleissä pelipäällä. Jos tämä on sitä Flegu-anttia, niin sääliksi käy sitä vastustajan joukkuetta kun Tsemppi-antti pistää isompaa vaihetta silmään.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pakko tulla sanomaan, että kaveria ylistetään kyllä aivan liikaa. Illan osumienteossa ei vaadittu kyllä paljonkaan taitoa, kun Koivisto imuroi rankalla kädellä. Jos Kärpillä olisi tänään ollut tolppien välissä maalivahti, olisi Virtasenkin tehot olleet muutamaa pojoa alhaisemmat.

Pyh ja Pah! Ei ylistetä yhtään liikaa vaan liian vähän. Aika kovaa analyysiä tämän pelin näytöillä? Joka vuosi maagisia temppuja ja kahville vietyjä pakkeja sekä maalivahteja. Katso vaikka tilastoista Antin pisteitä, kohtuu tasaista suoritusta (Jyväskylässä nimenomaan).
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Pyh ja Pah! Ei ylistetä yhtään liikaa vaan liian vähän. Aika kovaa analyysiä tämän pelin näytöillä? Joka vuosi maagisia temppuja ja kahville vietyjä pakkeja sekä maalivahteja. Katso vaikka tilastoista Antin pisteitä, kohtuu tasaista suoritusta (Jyväskylässä nimenomaan).

Kommentoin vain Virtasen tämän päivän otteita. Varmasti mies on esittänyt niitä "maagisia" temppuja joskus, mutta tänään ei kyllä tarvinnu paljoa tehdä.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kommentoin vain Virtasen tämän päivän otteita. Varmasti mies on esittänyt niitä "maagisia" temppuja joskus, mutta tänään ei kyllä tarvinnu paljoa tehdä.

Mutta kyllä Rööki viimeisessä maalissaan avasi Koiviston portit valelaukauksella suhteellisen komeesti, sitä et voine kieltää? Lopullisen sijoituksen ei tarvinnut olla kovin kova enää. KIS KIS!
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Mutta kyllä Rööki viimeisessä maalissaan avasi Koiviston portit valelaukauksella suhteellisen komeesti, sitä et voine kieltää? Lopullisen sijoituksen ei tarvinnut olla kovin kova enää. KIS KIS!

Kieltämättä Koivisto lankesi tuohon valelaukaukseen, tosin Virtasen lopullinen ja löysä veto taisi mennä längistä. Noh turhaampa sitä pommittaa täysiä metrien päästä.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kieltämättä Koivisto lankesi tuohon valelaukaukseen, tosin Virtasen lopullinen ja löysä veto taisi mennä längistä. Noh turhaampa sitä pommittaa täysiä metrien päästä.

Nimenomaan längit! Sieltä se ton tekee nimittäin toi on Virtasen bravuurikikka, jota on ennenkin nähty. Joskus muinoin JYPin voittaessa Tapparan jotain 7-1 Hippoksella niin eräs tamperelainen maalivahti sai maistaa samaa ainakin minun muistini mukaan ja muulloikin olen Antin nähnyt tuota yrittävän. Aina se ei onnistu, mutta kuten tänään niin näyttäähän se siltä, että huijatuksi molke tulee pahemman kerran.

Antille jatkosoppari!
 

Höyry

Jäsen
Virtanen oli katsonut mallia Kurkisesta, joka teki paljon vastaavia maaleja. Hienoa nähdä todellinen maalintekijä jälleen JYPissä. Vaikea on vaan Riseä ohittaa.

Suosikkipelaajat: Virtanen, joka on kuin öljytty, ei kukaan saa kiinni.
Immonen, huipputasoa jokaisella osa-alueella. SM-Liigan paras pelaaja.
Wallinheimo, pysyy kiekon edessä näyttävästi ja huomioi sen että runkosarja on show time.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nimenomaan längit! Sieltä se ton tekee nimittäin toi on Virtasen bravuurikikka, jota on ennenkin nähty. Joskus muinoin JYPin voittaessa Tapparan jotain 7-1 Hippoksella niin eräs tamperelainen maalivahti sai maistaa samaa ainakin minun muistini mukaan ja muulloikin olen Antin nähnyt tuota yrittävän. Aina se ei onnistu, mutta kuten tänään niin näyttäähän se siltä, että huijatuksi molke tulee pahemman kerran.

Antille jatkosoppari!

Juuri näin. Itsellenikin heräsivät samat ajatukset kun näin tuon kyseisen maalin nelosen videolta: tuon "Vemmu" on tehnyt jokusen kerran ennenkin, eli valelämäri ja sitten kiekko puikoista sisään.

Ei kai kukaan voi väittää, ettei haluaisi jatkossakin nähdä VIP:n taiteilevan Synergia-areenalla. Sopparia kehiin siis kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös