Antti Virtanen – Hippoksen Gretzky

  • 133 364
  • 445

Biski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, The Hammers
Erik Loka kirjoitti:
No eiköhän se ensi kaudella taas pelaa jossain kovemmassa seurassa. Vaikkapa Sm-liigassa taas..
Ellei jo tällä kaudella. Virtanen sanoi Keskisuomalaisessa, että tammikuussa voisi taas pelata Suomessa. Sopimus Itävaltaan näyttäisi olevan 10 ottelun try-out. Saas nähdä miten käy.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Biski kirjoitti:
Ellei jo tällä kaudella. Virtanen sanoi Keskisuomalaisessa, että tammikuussa voisi taas pelata Suomessa. Sopimus Itävaltaan näyttäisi olevan 10 ottelun try-out. Saas nähdä miten käy.
Sopimuksessa tosiaan on 10 ottelun try-out pykälä sekä optio myös ensi kaudesta. Niin ja sopimushan oli tämän loppukauden mittainen lisättynä jo edellä mainituilla pykälillä.
 

softdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Antin vois ottaa ensi kauden rosteriin 2-3 ketjun laitaan puolella siitä palkasta mitä tienasi viime kaudella. Taitaa kuitenkin olla tähti laskussa.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
tzoni kirjoitti:
Pikku-Antille sitten kenkää ihan yllättäen. On kyllä ihme hommaa tuolla itävallassa.

http://www.liwest-blackwings.at/bwl2005/index.asp?f=newsdetail&NID=1155


babelfish kirjoitti:
"we are very content with the achievement of Antti, believe however that James Desmarais can help us in the next weeks more. Virtanen is a technically great player, who helped us, but is unfortunately physically not so strong, "explains president Wetzl the player change.

Eli Virtasen käsiin oltiin tyytyväisiä, mutta fysiikka ei riittänyt seurajohdolle.
 

McGregor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaiPa
softdog kirjoitti:
Antin vois ottaa ensi kauden rosteriin 2-3 ketjun laitaan puolella siitä palkasta mitä tienasi viime kaudella. Taitaa kuitenkin olla tähti laskussa.

Mikähän oli Röökin palkka viime vuonna? Mulle kelpaa Ana 1.ketjuun ja liksa saa olla siellä satasen kieppeillä. Ana on ollut JYPissä aina loistava. Ensimmäinen kausi ulkomailla ei ole ollut helpoimmasta päästä tälläiselle taiteilijalle. Jyväskylässä homma toimii niin jos vaan Anaa kiinnostaa niin sopparia vaan tarjolle...
 

softdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Parhaimmillaanhan Virtanen on huikea, mutta huonoimmillaan todella flegmaattisen näköistä surffailua, joka ottaa hermoon. Mielestäni vikalla JYP-kaudella oli jo selvää taantumusta ja tällä kaudella näin näköradiosta kaksi skellefteån peliä, joissa Antti oli erittäin laiskan ja voimattoman oloinen. Kyllähän Anan mielellään hippoksella näkisi, mutta lähihistorian perusteella pitää hinnan olla suhteutettu otteisiin.
 

tzoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR, Kälviän Tarmo
Käsittääkseni Virtanen teki 2 vuoden sopparin SAIKin kanssa ja sitä en tiedä ostiko Linz sopimuksen kokonaan pois. Eli kellä on miehen oikeudet?
Mies voi lähteä halvallakin tai sitten makaa sohvalla ja räkii kattoon kovalla liksalla pelaamatta.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
McGregor kirjoitti:
Mikähän oli Röökin palkka viime vuonna? Mulle kelpaa Ana 1.ketjuun ja liksa saa olla siellä satasen kieppeillä.

80 000 euroa on näemmä Ilta-Sanomissa listattu Röökin tienestiksi. Tervetuloa vaan takaisin, mutta eiköhän halu ole edelleen jatkaa ulkomailla.
 

Handyy

Jäsen
tzoni kirjoitti:
Käsittääkseni Virtanen teki 2 vuoden sopparin SAIKin kanssa ja sitä en tiedä ostiko Linz sopimuksen kokonaan pois. Eli kellä on miehen oikeudet? Mies voi lähteä halvallakin tai sitten makaa sohvalla ja räkii kattoon kovalla liksalla pelaamatta.
Minun käsityksen mukaan Skellefteålla on edelleen oikeudet ja voimassaoleva sopimus ensi kaudesta. Linz taisi vain vuokrata Antin palveluksia ja oli helppo ulostaa tarvittaessa.
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Köpi kirjoitti:
80 000 euroa on näemmä Ilta-Sanomissa listattu Röökin tienestiksi. Tervetuloa vaan takaisin, mutta eiköhän halu ole edelleen jatkaa ulkomailla.
Jos on jo kahdesta joukkueesta laitettu maitojunaan, niin eiköhän tuo kerro jo riittävästi...
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Halvalla tulkoot, mutta rahastanee vielä yhdet fudut ulkomailta..tosin kynämiehiä JYP kaipaisi. Hintalappu korkeintaan 40-50 tonnia.

Ja riippuu tietenkin löytyykö se kaivattu sentteri. Ilman kunnon sentteriä Antti on ku orpo piru.
 

Handyy

Jäsen
Siniviiva kirjoitti:
Jos on jo kahdesta joukkueesta laitettu maitojunaan, niin eiköhän tuo kerro jo riittävästi...
Muistelen Antin sanoneen Skellefteåssa jotenkin että "Jos joukkueen valmentaja tykkää tsemppikiekosta niin se on sitten siinä. Minä kun en ole niitä kaikkein terhakkaimman näköisiä pelaajia kentällä". Eli toisinsanoen Virtanen kyllä osataan käsittää todella helposti väärin.

Tekihän mies tuolla Linzissäkin yli piste-per-peli mutta silti ulostettiin, että en nyt näkisi Virtasen suoriutuneen kovinkaan huonosti.
 

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pavetsu kirjoitti:
Oon kuullu huhuja että tämä mies olisi tulossa ensi kaudella Jyppiin!
Tervetuloa;)

Minäkin olen kuullut saman huhun, kuten varmaan myös kaikki muutkin esimerkiksi Jatkoajan JYP-palstan ja Veikkaajan lukijat. Olen kuullut myös huhun, että Pihlman tulee JYPiin. Olen kuullut myös huhun, että Joni Lius tulee JYPiin, koska hänet on nähty JYPin lippis päässä Hannikaisenkadun Essolla pelaamassa pajatsoa. Nyt teki olette kuulleet saman huhun.
 

Pavetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP,Pittsburgh Penquins, Liverpool
Hele kirjoitti:
Minäkin olen kuullut saman huhun, kuten varmaan myös kaikki muutkin esimerkiksi Jatkoajan JYP-palstan ja Veikkaajan lukijat. Olen kuullut myös huhun, että Pihlman tulee JYPiin. Olen kuullut myös huhun, että Joni Lius tulee JYPiin, koska hänet on nähty JYPin lippis päässä Hannikaisenkadun Essolla pelaamassa pajatsoa. Nyt teki olette kuulleet saman huhun.

mäkin oon kuullu että Pihlmankin olisi tulossa.
Kai sillä Liuksella voi olla vielä opinnot kesken yliopistossa,tota Lius juttua en tiedä mutta Pihlman ja Virtanen olisi tulossa Jyppiin. Kuulin että Lukko olisi ollu myös Pihlmanin perässä mutta Jyppiin se tulee.

On hyvä että joku muukin on kuullut tästä jutusta...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Pystyessolla ei ole pajatsoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös