Trancey kirjoitti:Lähtipä Antti sitten jäähdyttelemään.
No eiköhän se ensi kaudella taas pelaa jossain kovemmassa seurassa. Vaikkapa Sm-liigassa taas..
Trancey kirjoitti:Lähtipä Antti sitten jäähdyttelemään.
Ellei jo tällä kaudella. Virtanen sanoi Keskisuomalaisessa, että tammikuussa voisi taas pelata Suomessa. Sopimus Itävaltaan näyttäisi olevan 10 ottelun try-out. Saas nähdä miten käy.Erik Loka kirjoitti:No eiköhän se ensi kaudella taas pelaa jossain kovemmassa seurassa. Vaikkapa Sm-liigassa taas..
Sopimuksessa tosiaan on 10 ottelun try-out pykälä sekä optio myös ensi kaudesta. Niin ja sopimushan oli tämän loppukauden mittainen lisättynä jo edellä mainituilla pykälillä.Biski kirjoitti:Ellei jo tällä kaudella. Virtanen sanoi Keskisuomalaisessa, että tammikuussa voisi taas pelata Suomessa. Sopimus Itävaltaan näyttäisi olevan 10 ottelun try-out. Saas nähdä miten käy.
Hahhah, tuo kuva pitää poimia talteen ja taustakuvaksi. Mutta jos tosissaan puhutaan, pirun hieno homma että Virtasella kulkee, on varmasti ollut aika saakelin raskas kausi tähän asti. Toivotaan että tehoja löytyy vielä jatkossakin!Mortal kirjoitti:
tzoni kirjoitti:Pikku-Antille sitten kenkää ihan yllättäen. On kyllä ihme hommaa tuolla itävallassa.
http://www.liwest-blackwings.at/bwl2005/index.asp?f=newsdetail&NID=1155
babelfish kirjoitti:"we are very content with the achievement of Antti, believe however that James Desmarais can help us in the next weeks more. Virtanen is a technically great player, who helped us, but is unfortunately physically not so strong, "explains president Wetzl the player change.
softdog kirjoitti:Antin vois ottaa ensi kauden rosteriin 2-3 ketjun laitaan puolella siitä palkasta mitä tienasi viime kaudella. Taitaa kuitenkin olla tähti laskussa.
McGregor kirjoitti:Mikähän oli Röökin palkka viime vuonna? Mulle kelpaa Ana 1.ketjuun ja liksa saa olla siellä satasen kieppeillä.
Minun käsityksen mukaan Skellefteålla on edelleen oikeudet ja voimassaoleva sopimus ensi kaudesta. Linz taisi vain vuokrata Antin palveluksia ja oli helppo ulostaa tarvittaessa.tzoni kirjoitti:Käsittääkseni Virtanen teki 2 vuoden sopparin SAIKin kanssa ja sitä en tiedä ostiko Linz sopimuksen kokonaan pois. Eli kellä on miehen oikeudet? Mies voi lähteä halvallakin tai sitten makaa sohvalla ja räkii kattoon kovalla liksalla pelaamatta.
Jos on jo kahdesta joukkueesta laitettu maitojunaan, niin eiköhän tuo kerro jo riittävästi...Köpi kirjoitti:80 000 euroa on näemmä Ilta-Sanomissa listattu Röökin tienestiksi. Tervetuloa vaan takaisin, mutta eiköhän halu ole edelleen jatkaa ulkomailla.
Muistelen Antin sanoneen Skellefteåssa jotenkin että "Jos joukkueen valmentaja tykkää tsemppikiekosta niin se on sitten siinä. Minä kun en ole niitä kaikkein terhakkaimman näköisiä pelaajia kentällä". Eli toisinsanoen Virtanen kyllä osataan käsittää todella helposti väärin.Siniviiva kirjoitti:Jos on jo kahdesta joukkueesta laitettu maitojunaan, niin eiköhän tuo kerro jo riittävästi...
Lähde?Pavetsu kirjoitti:Oon kuullu huhuja että tämä mies olisi tulossa ensi kaudella Jyppiin!
Tervetuloa;)
Pavetsu kirjoitti:Oon kuullu huhuja että tämä mies olisi tulossa ensi kaudella Jyppiin!
Tervetuloa;)
Hele kirjoitti:Minäkin olen kuullut saman huhun, kuten varmaan myös kaikki muutkin esimerkiksi Jatkoajan JYP-palstan ja Veikkaajan lukijat. Olen kuullut myös huhun, että Pihlman tulee JYPiin. Olen kuullut myös huhun, että Joni Lius tulee JYPiin, koska hänet on nähty JYPin lippis päässä Hannikaisenkadun Essolla pelaamassa pajatsoa. Nyt teki olette kuulleet saman huhun.
Groove Armada kirjoitti:Pystyessolla ei ole pajatsoa.