Paikalla olleena tuomitsen taklauksen täysin. Ylikova vauhti tilanteeseen jossa ei ole mitään palaa saada kiekkoa, ei edes riistoa aikaan. Törkeä teko, joiden odotin loppuvan kun A. Tyrväinen palaa kotiin, jossa valmennus on saanut Bloodit ja muut pelaamaan kovaa ja puhtaasti, eivätkä ole pilanneet pelejä jäähyillä, mutta A. Tyrväinen ei ole oppinut mitään.
Kyllä mä haluaisin Tyrväisen pois joukkueesta ja nopeasti. Ei kahta sanaa.
Tietty Petun pitää sitä puolustaa, ei se vaan voi heittää pelaajaa susille ja mennä koppiin sanomaan että nonii Tyrväinen nyt katsotaan tuleeko 10 vai 15 peliä kakkua koska olit idiootti. Ei. Valmentajien pitää pitää huolta pelaajistaan sillä että pelaajia ei haukuta median edessä eikä joukkueen edessä. Jos jotain sanottavaa on, vedetään kaveri sivuun ja sanotaan siinä asia. Kyllä Tyrväinenkin tietänee että meni huonosti peli [syötti Kerhon toisen maalin ja katkaisi takaa-ajon kun oltiin saatu peli haltuun], turha sitä on haukkua median tai joukkueenkaan edessä.
Taklaukseen vielä sen verran että todellakin NHL:ssä olisi tapauksesta tullut vain 2min ryntäämisestä, koska NHL:ssä katsotaan itse tilanne, eikä mitä siitä seuraa. Niin ja NHL:ssä puolustaja olisi odottanut että joku tulee taklaamaan, eli olisi ollut valmiina siihen, eikä pelannut itseään huonoon asentoon. Ei, en puolustele Tyrväistä, vaan tosiasia vaan on se, että pelaajat eivät myöskään varaudu taklauksiin. Sama koskee kaikkia niitä jotka kääntävät selän kenttää kohti laidan vieressä, ne on taklaajalle mahdottomia väistää, mutta NHL:ssä ei niin tee kukaan, koska siitä saisi palautetta niin omalta joukkueeltaan kuin tuomareiltakin.
Mutta siis, summa summarum, Tyrväinen osoitti kyllä olemattoman hyötynsä näissä peleissä joukkueelle ja sen että jos hän ei taklaa, ei miehestä ole mitään hyötyä kentällä, mutta jos taklaa, pilaa muiden pelin. Pitäisi tajuta se että pitäisi ajatella joukkuetta, pelata joukkueelle, niille muille jätkille jotka siellä kopissa ovat, eikä vaan vetää niitä kuningas-pommeja joista ajattelee yleisön tykkäävän.
Pelicansilla oli tähän asti kausi mennyt ilman yhtään ylilyöntiä, kunnes tulee joukkueen ulkopuolelta yksi v*tun idiootti ja tuhoaa kaiken sen hyvän mitä oli saavutettu.
Toimisto, nyt peli haltuun ja pistäkää Tyrväinen itse pyytämään anteeksi joukkueelta, kannattajilta, Lehtivuorelta ja etenkin Kerhon faneilta, joilla oli hallissa syyslomapeli, eli paljon lapsia ja junioreita katsomossa. Jollei ole miestä itse pyytämään anteeksi niin kiitetään kuluneesta parista viikosta ja pistetään lopputili käteen ja todetaan että nyt Antti on parempi että tehdään näin.
Piste.