Kirveellä töitä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tampereen TAPPARA
Mut hei, hyvä heitto:)
Poismuuttosi teki varmasti kaikista osapuolista voittajia ;)
Mää mihinkään ole muuttanu! :D
Mut hei, hyvä heitto:)
Poismuuttosi teki varmasti kaikista osapuolista voittajia ;)
Ei yksi taklaus voi muuttaa ajatusta pelaajasta, joka on kovista taklauksista ja jopa ylilyönneistä tunnettu. Sama jengi, joka oli lauantaina hurmoksessa aikas samanlaisesta taklauksesta, rakentaa omalle pelaajalle ulos-ketjun.
Eikö ole jännää, että voin olla samaa mieltä jostain Kerho kannattajan kanssa? Pitäisikö minun lainata vain sellaisia viestejä, jotka ei minua miellytä?
Tiedätkö sinä mitä Matikainen ja Nurminen on A.tyrväiselle eilen ja tänään puhunut heidän käydessään tätä taklausta läpi? Veikkaan, että et, joten sinun olisi syytä rakentaa mielipiteesi kentällä näkyviin tekoihin, joista Blood on yksi esimerkki, eikä siihen mitä Petu puhuu median edessä. Se, että Matikainen hyväksyy pelaajiensa aiheuttavan vastustajille vammautumisen on paskapuhetta.
Missä Matikainen on sanonut, että hyväksyy vahingoittamisen?Miksi ei kerrota, että "Pelicans ei hyväksy vahingoittamista". Vaan kun Matikainen nimenomaan ilmoittaa "Pelicans hyväksyy vahingoittamisen".
No, ei @Ralph kyllä tekoa vähättele. Hän, minun pieneksi yllätykseksi, suhtautui asiaan rauhallisesti eikä lähteny laukalle, kuten kovin moni muu tällä palstalla. Syitä siihen, että palsta taas "räjähti" en lähde arvuuttelemaan, vedän vain foliohattua syvemmälle päähän.Jännää on, että poimit sen ainoan Kerho kannattajan viestin, joka vähättelee tekoa...
Miksi Matikainen sitten puhuu paskaa medialle.. Mediaa seuraa kuitenkin valtaosa ihmisistä (esim. junnut sun muut). Toivon todellakin, että Tyrväinen piestään kopissa, mutta tuon pitäisi olla sanoma myös ulkopuolelle.
Miksi ei kerrota, että "Pelicans ei hyväksy vahingoittamista". Vaan kun Matikainen nimenomaan ilmoittaa "Pelicans hyväksyy vahingoittamisen".
Mää mihinkään ole muuttanu! :D
Jaahas. Täällä porukka vissiin kaipaa jotain ringettemeininkiä, kun viitsitään tolkuttomasti jeesustella Tyrväisen taklausta. Tuossa oli vauhtia liikaa eli voidaan tulkita ryntäykseksi, muuta virhettä hän ei mielestäni tee. Raisun näköisen tuosta tekee se, että Lehtivuoren valmius ottaa taklaus vastaan on häpeällisellä tasolla. Toisinaan kaipaan niitä aikoja, kun taklattavallakin oli joku vastuu.
1990-luvulla tuo taklaus olisi aiheuttanut standing ovationit. Nyt ollaan potkimassa miestä joukkueesta, koska sikailu. Paljon on asenneilmasto muuttunut kukkahattutäti-suuntaan.
Niin, tiedä sitten. Kohta numero 1:sellä pyyhittiin jo persettä Peltolan tapauksessa.Ok, tuollahan se on ihan selvästi sanottu historian vaikutus. Eli ennätyskakkua voidaan odotella.
Missä Matikainen on sanonut, että hyväksyy vahingoittamisen?
Niin avasit ja ylitit samalla uutiskynnyksen: Pelicans-fanit vaativat potkuja Antti Tyrväiselle - Uutiset - Radio CityYksi taklaus? Älä viitsi. Minä olen avannut tämän ketjun. En halunnut Tyrväistä Pelicansiin viime kauden päätteeksi, kun täällä häntä toivottiin. Olin todella skeptinen, kun hänet tänne palkattiin, vaikka totta kai toivoin, että Tyrväisen hyvät puolet tulisivat nyt esiin. Kerroin jo Saravon taklauksen kohdalla, että aina pelottaa, kun Tyrväinen tulee kolaamaan jonkun, sillä tuo kaveri ei yksinkertaisesti himmaile taklatessaan - on tilanne mikä tahansa.
Tässä on kyllä niin huikean hienosti ns. analyyttiseen tapaan verhoiltua tekstiä, joka on todellisuudessa aivan järkyttävää tuubaa, että päivän voittaja on kyllä jo selvillä.Bloodilla tapojen oppimiseen meni yksi kausi. Tyrväinen on pelannut kolme peliä ja jo nyt ollaan häntä heittämässä ulos joukkueesta. En usko, että yksikään Pelicansin kannattaja ei luota meidän valmennukseen tällä hetkellä, joten pitäisikö valmennukselle antaa vielä aikaa hioa Tyrväisestä kovaa ja puhtaasti pelaava pelimies? Ainekset siihen olisi, koska taklaukset ovat teknisesti aika puhtaita ja Antti osaa myös tarvittaessa pelata kiekkoakin. Pari astetta, kun kääntää koohottamisnappulaa vastapäivään, niin se olisi siinä. Itse luotan nykyvalmennukseen niin paljon, että en missään nimessä olisi vielä Anttia potkimassa pois. Väriläiskiä tämä liiga muutenkin tarvitsee.
Kiitos aivan huikeasta vastauksestasi. Onneksi sielläkin osataan suhtautua asiaan objektiivisesti ilman turhaa örinää. Tämä viesti toi niin paljon hedelmää tälle keskustelulle ja nyt näen asian aivan eri valossa.Tässä on kyllä niin huikean hienosti ns. analyyttiseen tapaan verhoiltua tekstiä, joka on todellisuudessa aivan järkyttävää tuubaa, että päivän voittaja on kyllä jo selvillä.
Ai niin, tyrväinen pelasi kolme peliä. Sitten se huilaa kymmenen. Pelaa kolme. Huilaa kymmenen. Pelaa kolme. Ehkä joku Mensa joku päivä tekee oman "arvaa seuraava tapahtuma" - testin tämän pohjalta. Joskaan ei tarvinne hirmu kehittyneille suunnata.
Se, että Blood otti järjen kauniiseen käteensä (mitä en tosin viime kauden sekoilujen jälkeen ikinä olisi uskonut) ei kyllä vielä kerro A.Tyrväisestä mitään.
Tää oli jo huikeaa tykitystä. Joo, hiotaan Tyrväisestä timantti! Nyt niitä hymiöitä ja peukkuja kuin Rambon tykistä konsanaan!
No ei mitään, jatkakaa.
Saas nähdä kuinka moni seura lähtee hommaamaan "munallisia penoja" suojellakseen tähtipelaajiaan, vai antaako Sampo ja kurinpitoryhmä varoittavan esimerkin seuraavassa tuomiossaan...
Niin, tiedä sitten. Kohta numero 1:sellä pyyhittiin jo persettä Peltolan tapauksessa.
Onko sinulla luetun ymmärtämisessä jotain vikaa?En jaksa edes tarkistaa kuinka monta kautta on pelannut, mutta Ankkakaaniko ajattelee, että kunhan totuttautuu Liigaan, niin muuttuu ihan toisenlaiseksi pelaajaksi.
Yksi taklaus? Älä viitsi. Minä olen avannut tämän ketjun. En halunnut Tyrväistä Pelicansiin viime kauden päätteeksi, kun täällä häntä toivottiin. Olin todella skeptinen, kun hänet tänne palkattiin, vaikka totta kai toivoin, että Tyrväisen hyvät puolet tulisivat nyt esiin. Kerroin jo Saravon taklauksen kohdalla, että aina pelottaa, kun Tyrväinen tulee kolaamaan jonkun, sillä tuo kaveri ei yksinkertaisesti himmaile taklatessaan - on tilanne mikä tahansa.
Tyrväisen taklaustaitoja ei kukaan kiistä. Hän osaa taklata ja hänellä on vartta taklata. Mutta Antti Tyrväinen ei osaa päättää, milloin taklata ja miten. Jos osaisi, näitä ei tapahtuisi näin usein. Toinen vaihtoehto on täydellinen vastustajan kunnioituksen puute, joka ei ole yhtään parempi asia. Jos Tyrväinen syöttää mestaruuteen johtavan syötön, niin syöttäköön. Minä en tätä kaveria halua silti pitää tässä jengissä, sillä tämä ei varmasti jää viimeiseksi tapaukseksi. Tyrväinen on pelannut jonkun pelin nyt ja lähes jokaisessa pelissä olisi hieman huonommalla tuurilla tapahtunut paha loukkaantuminen.
Petua koskevaa kritiikkiä en sijaan niele. Petu puolustaa julkisesti pelaajiaan, kuten valmentajan kuuluu tehdä. Mutta fanin tehtävä se ei ole. Jos se on sinun mielestäsi Tyrväisen kritisointi omaan pesään kusemista, niin saat olla vapaasti sitä mieltä. Minun mielestäni se osoittaa tervettä järkeä ja oikeustajua.
Edelleen: olkoon teknisesti vaikka maailman puhtain taklaus, tuolla vauhdilla et vaan voi kolata, kun tiedät vastustajan vastaanottokyvyn.