On varmaan juuri niin v mäinen vastustaja kuin vain voi kuvitella…suu käy…taklaa , raastaa ja vääntää. Sellainen takkikoira päällystakki. Omajoukkue ja fanit rakastaa kaikki muut inhoaa.Hyvä Tyrsky ja pinnat myös Tuulolalle. Tyrsky roolissaan huikea ukko, on varmasti liigan paras päällystakki, pystyy pimentämään aika monet pelaajat.
En kyl inhoa, oon aina tykännyt vaikka pelannut aina vastustajissa. Kiva seurata, miten hommansa hoitaa.On varmaan juuri niin v mäinen vastustaja kuin vain voi kuvitella…suu käy…taklaa , raastaa ja vääntää. Sellainen takkikoira päällystakki. Omajoukkue ja fanit rakastaa kaikki muut inhoaa.
Mutta Porilaiset ovatkin piristävä poikkeus. Siellä suuri osa faneista arvostaa vielä kunnon old school hockeyta kuten meilläkin:)En kyl inhoa, oon aina tykännyt vaikka pelannut aina vastustajissa. Kiva seurata, miten hommansa hoitaa.
Porilaiset ja Lahtelaiset ovat hyvin samankaltaisia.Mutta Porilaiset ovatkin piristävä poikkeus. Siellä suuri osa faneista arvostaa vielä kunnon old school hockeyta kuten meilläkin:)
Samoin minulla on paljon porilaisia kavereita ja tullut Isomäessä käytyä monesti..Siellä on aina ollut peleissä hyvä tunnelma jopa sellaisilla kausilla kun peli ei ole Ässillä niin hyvin kulkenut.Porilaiset ja Lahtelaiset ovat hyvin samankaltaisia.
Tai sen olen etenkin pitsiturnauksessa käydessä huomannut. Porilaisten kanssa meni viimeksi koko päivä ja uusia tuttuja tuli useampia. Huomasi kyllä että ajatukset lätkästä ja kulttuuri hyvin samantyylinen kuin meillä lahessa. Vähän rosoista sakkia jotka puhuu asiat aika suoraviivaisesti mutta on pohjimmiltaan hyvin reiluja ja mukavia tyyppejä.
Raumalaisten ja turkulaisten kanssa ei esim mitään kummempaa höpinää ollut, aika omissa oloissaan olevaa sakkia tuntui olevan.
Eipä tule ulosajoja mieleen nopeasti muita kuin takavuosien pommi Lehtivuoreen.Tuolla meidän osiossa on vääntöä Antista. Te tiedätte paremmin eli kuinka usein hän on rumasta taklauksesta ajettu ulos? Meitä vastaan ei tuu oikein mieleen itselle mutta muut sanoo että taklaa likaisesta jne. Me tarvittas yksi Antti :).
Ei kyllä moneen vuoteen ole enää noita likaisempia temppuja tehnyt. Pelaa edelleen kovaa ja on ilkeä mutta pääosumat ja ryntäykset jäänyt pois pelistä.Tuolla meidän osiossa on vääntöä Antista. Te tiedätte paremmin eli kuinka usein hän on rumasta taklauksesta ajettu ulos? Meitä vastaan ei tuu oikein mieleen itselle mutta muut sanoo että taklaa likaisesta jne. Me tarvittas yksi Antti :).
Tälle teidän Tyrskypelolle vähän jo naureskeltiin.Sen vuoksi kyselen kun meillä varmaan 9/10 pitää rumana pelaajana ja itse kuulun siihen1/10.
En ihmettele:)Tälle teidän Tyrskypelolle vähän jo naureskeltiin.
On kyllä jännä taklaus kyseessä. Jotenkin omaan silmään ei ikinä ole näyttänyt rumalta, ja mielestäni jalat nousevat jäästä vasta ensimmäisen kontaktin aikana/jälkeen. Lehtivuori myös aika matalassa asennossa ottamassa taklausta vastaan. Tilannehuone taas näki tilanteen 12 pelin pelikiellon arvoisena. Mene ja tiedä. Kova taklaus kyseessä kuitenkin ja tuon ajan moottorisahakiekon mukainen.Lehtivuoren taklauksesta sai sen pitkän kiellon vaikka omaan silmään taklauksessa ei ollut erityisemmin vikaa, kova se oli, helvetin kova mutta ei mikään suora sikailu.
On kyllä jännä taklaus kyseessä. Jotenkin omaan silmään ei ikinä ole näyttänyt rumalta, ja mielestäni jalat nousevat jäästä vasta ensimmäisen kontaktin aikana/jälkeen. Lehtivuori myös aika matalassa asennossa ottamassa taklausta vastaan. Tilannehuone taas näki tilanteen 12 pelin pelikiellon arvoisena. Mene ja tiedä. Kova taklaus kyseessä kuitenkin ja tuon ajan moottorisahakiekon mukainen.
Sen vuoksi kyselen kun meillä varmaan 9/10 pitää rumana pelaajana ja itse kuulun siihen1/10.
Ennen kaikkea rehti pelaaja siinä mielessä, että suurin osa tilanteista sellaisia, joissa ottamalla taklauksen vastaan olisi taklattavalta vain lähtenyt ilmat pihalle ja kylkiluut pari viikkoa kipeänä.Antti on ehkä siitä harvinainen oman roolinsa pelaaja, ettei paljoa rottaile. Joku taisi todeta hänen olevan terrierimäinen, joka osuu minusta hyvin kuvauksena.
HmmAntti on ehkä siitä harvinainen oman roolinsa pelaaja, ettei paljoa rottaile.
Antaa poikkareita kamppailutilanteissa, mutta ei erityisen sääntöjen vastaisesti.
Hitto Mikä Mies?
No mitä hmm? Nyt yhden kerran antoi pikku poikkarin, mutta tätä tapahtuu erittäin harvoin.
No se on totta, toki siihen ei paljoa tällä hetkellä vaadita.Hitto Mikä Mies?
Onhan se kova. Hoitaa hienosti hommansa paremmin ku Nixnax Ååsteen ja Löysä Leksa yhteensä.