Tuossa on kyllä pakko olla sun kanssasi samaa mieltä. Oli rehellisesti sanottuna cheap shot.
Noita näkee jokaisessa liigapelissä, turha tuosta on kyyneliä vuodattaa tai paisutella tilannetta muutenkaan. Hifk onnistui muuten tuonkin tilanteen mokaamaan meidän hyväksi, kun Tyrväinen pelasi lopputilanteen viisaasti ja jätti hanskaamatta.Tuossa on kyllä pakko olla sun kanssasi samaa mieltä. Oli rehellisesti sanottuna cheap shot.
Oon itse aika usein repinyt hiuksia tuomareiden takia. Tänään kyllä tossa tilanteessa hyödyttiin huonosta tuomarityöskentelystä.Noita näkee jokaisessa liigapelissä, turha tuosta on kyyneliä vuodattaa tai paisutella tilannetta muutenkaan. Hifk onnistui muuten tuonkin tilanteen mokaamaan meidän hyväksi, kun Tyrväinen pelasi lopputilanteen viisaasti ja jätti hanskaamatta.
Itse olisin antanut tilanteessa Tyrskylle jäähyn pelkästään tuosta poikkarista, nyt taisi saada jäähyn väkivaltaisuudesta. Eikä se 2+2 olisi mikään oikeusmurhakaan ollut, kerrankin vaan oltiin itse hyötyjiä, niin otetaan vastaan.Oon itse aika usein repinyt hiuksia tuomareiden takia. Tänään kyllä tossa tilanteessa hyödyttiin huonosta tuomarityöskentelystä.
Pelsun etu ja Tyrskyn taitatavuus oli, että edusti yksin turkoosia mylläkässä.
Mitä tuomari voi antaa siitä. Tyrskylle 2+2 tai kaksi eri jäähyä on vähän hankalaa. Oli myös vaikea löytää Ifk:lta vain yhtä ukkelia jäähylle.
Silti olisi ollut oikeus ja kohtuus antaa Tyrskylle nujakasta ja poikkarisra jäähy.
Kyllä. Tyrskyn piikkarit tosiaan olisi ollut jäähyn arvoinen. Mutta niin olisi muun muassa Muulin useampi piikkarit Laschin selkään toisessa erässä. Eilen ei tuomarit poikkareista jaksanut vislaillaItse olisin antanut tilanteessa Tyrskylle jäähyn pelkästään tuosta poikkarista, nyt taisi saada jäähyn väkivaltaisuudesta. Eikä se 2+2 olisi mikään oikeusmurhakaan ollut, kerrankin vaan oltiin itse hyötyjiä, niin otetaan vastaan.
Ihan oikein se meni päälukujen osalta. Nahistelukumppanit (luonnollisesti molemmat) + kypärän päästä repijä (ja kolmantena tilanteeseen tullut) lähti istumaan. Jos en ihan väärin nähnyt, niin tuomarin käsi nousi pystyyn vasta siinä vaiheessa, kun kypärä revittiin Tyrskyn päästä.Itse olisin antanut tilanteessa Tyrskylle jäähyn pelkästään tuosta poikkarista, nyt taisi saada jäähyn väkivaltaisuudesta. Eikä se 2+2 olisi mikään oikeusmurhakaan ollut, kerrankin vaan oltiin itse hyötyjiä, niin otetaan vastaan.
2 minuuttia ja Finleylle kiviä taskuun.Vittu mikä pelle
Mee kattoon salibandyyVittu mikä pelle
Mee poraamaan omaan osioosi.Vittu mikä pelle
Kerrotko Hermanni mikä tossa meni pieleen?Vittu mikä pelle
Onneks ei Finleytä näy enää hame päällä pyörimässä.Vittu mikä pelle
Voit käydä kirjoittamassa tämän saman teidän osioon Löysä Leksan ketjuun, erittäin sopiva sinne.Vittu mikä pelle
Toihan on teidän kannattaja, johon viittaat. Ei me sitä huolita edustajaksi!Kaikki lahtelaisuus tiivistyy tähän sälliin
Pelkkä estäminen, 2 minuuttia oikea jäähy.Vittu mikä pelle
Käyhän ny kattomassa tilanne uudestaa ja vedä vähän happee!Tyrväinen näyttää jälleen mikä sirkuspelle on. Ei mitään muuta tarkoitusta kuin taklata polveen. No lahelaiset olleet aina melko omituista väkeä.
Kiva kun keskesit käydä täällä ulisemassa tyhmyyksiä.Tyrväinen näyttää jälleen mikä sirkuspelle on. Ei mitään muuta tarkoitusta kuin taklata polveen. No lahelaiset olleet aina melko omituista väkeä.
Tämäkin vanheni videotarkistuksen myötä aika ripeästi :DVanheni hyvin se yks viesti niistä rottailuista..