Edellisen kerran kun oli rauhallisemman koulukunnan ykkösen kakkosena voitettiin mestaruus. Summanen on itse hyvin avoimesti analysoinut mikä meni pieleen IFK:ssa ja kertonut virheistään.
Summanen on edelleen huippuvalmentaja, ainoat pelaajat jotka eivät halua Summasta ovat juurikin nämä velliperseet. Summanen haastaa pelaajia ulos omalta mukavuusalueelta ja jos pelaaja ei vastaanota voi homma läikkyä yli. Se on vaan fakta, että Törmänen tarvitsee mahdollisimman vittumaisen aisaparin.
@Lehmus hyvä pointti ja tämä oli yksi syy miksi minulle tuli mieleen Summanen.
Esimerkiksi Söderholm oli yksi Summasen syntipukeista, vaikka kaveri kyllä antoi kaikkensa mitä löytyy. Aika sattumanvaraista on ja kaikki olemme varmaan samaa mieltä siitä, että Summasen sosiaaliset taidot ovat niin puutteelliset, ettei sen takia häntä kannata pukukoppiin ottaa.
Summasen aikana hankittiin yliopistopelaajia jenkeistä kun olivat varmaan ainoita, jotka eivät olleet tietoisia kuinka sekaisin tämä valmentaja yleensä on.
Ei millään pahalla, mutta Raimo ei mielestäni pelaa ihan täydellä pakalla, vaikka pelistä varmasti jotain ymmärtääkin. Aiheuttaa aivan hirveitä konflikteja joukkueeseen suosimalla joitain pelaajia ja haukkumalla suohon tiettyjä pelaajia, oli syytä tai ei. On Jokeri-aikoina haastanut ulkomaalaisvahvistuksen tappeluunkin ja yllättäen tämä pelaaja olikin valmis lähtemään ja tilanne eskaloitui lähes katastrofiksi.
En ymmärrä, miten jotkut näkevät hänet jonain ratkaisuna yhtään mihinkään ongelmaan. Me näimme hänen ulosantinsa ja touhuilunsa ihan äsken.
On iso liuta pelaajia, jotka eivät halua Summasen valmennettavaksi ja eivät todellakaan ole mitään velliperseitä, minusta tuntuu ettet nyt joko tiedä tai ajattele asiaa kovinkaan laajasti. Haluaisitko itse olla töissä sekopäisen pomon alaisuudessa?
Varmaan aika paljon kertoo sekin, ettei Summasta oteta eikä tulla ottamaan apuvalmentajaksi mihinkään organisaatioon liigassa.