Ässien ja Hifkin keskinäisissä otteluissa yleensä kommenttaattorina toimiva Myllymäki on näissä peleissä nostanut esiin Törmäsen "hauki"-taktiikan, eli toinen laitureista kyttää liki seisovin jaloin hyökkäyssinisellä, eikä siis välttämättä oteta koko viisikkoa kasaan hyökkäyksiin lähdettäessä.
En tiedä, ovatko palstan Hifk-fanit Myllymaan jutuseluja kuulleet, niin selvennettäköön että Myllymaa ei mitään valtaisaa kritiikkiä tämän johdosta anna, mutta toteaa kuitenkin, että kyseessä on erikoinen ja selvästi valmennettu, pelitavallinen asia.
Hifkin materiaali on tietysti loistava, mutta itse suht paljon Hifkin pelejä nähneenä, niin en osaa oikein sanoa, kuinka fiksua tuo on. Väliin se toimii kuin junan vessa, mutta mikäli vastustajan puolustus ja keskialueen träppi toimii, niin peli puuroutuu helposti ja tuo laituri ei saa kiekkoja juuri lainkaan. Ja en mä sitäkään tiedä, onko tämä pelitavallinen asia näkyvissä Hifkin joka matsissa, vai ainoastaan silloin tällöin?
En osaa sanoa juuta enkä jaata asiaan, mutta vähän olen spekuloinut, jotta aikooko Hifk pelata samaa myös kevään tosipeleissä? Jotain huippujoukkuetta kuten Marjamäen Kärppiä vastaan, ei tämä mielestäni ole kannattavaa.