Enpä tiennyt tuossa maininneeni, että gloryhunttaamisessa olisi mitään vikaa. Toki henkilökohtaisesti koen, että se on kannattamisen halpamaisin muoto. Turhautumisen HIFK:n toimintaan ymmärrän hyvin, samassa veneessä minä itse olen siltä osin. Sen sijaan minun mielenkiintoni kohdistui tähän gloryhunttaamisen ja boikotin suhteeseen. Jätetään menemättä matseihin, jotta seura ei saa rahaa ja sitä kautta toivotaan henkilöstössä tapahtuvan muutoksia. Mutta sitten toisaalta, jos seura voittaa neljä ottelua mennään takaisin hallille, kannetaan seuralle rahaa ja unohdetaan ne muutokset. En vaan osaa arvostaa tälläistä poikkoilevaa toimintaa millään elämän osa-alueella. Vastatakseni kysymykseesi, kyllä sulla varmaan on jotain mennyt ohitse tässä..
Eihän kaikki osta kausikorttia, ja irtolippulaisten ostokäyttäytymiseen vaikuttaa ihan 100-varmasti se, minkälaisella fiiliksellä kannattajat on, ja minkälaisia tuntemuksia IFK sillä hetkellä tuottaa. Jos peli on kuraa, ja IFK aiheuttaa kannattajille enemmän vitutusta kun mielihyvää, niin vaikuttaahan se nyt lipunmyyntiin hyvänen aika. Onko se sitten poukkoilevaa käytöstä? No ei yhtään sen vähempää kun joukkueen peliesityksetkään :) Noh, en mä tästä jaksa sen enempää vääntää. Ainahan sit IFK-laisia ollaan kuitenkin!
Viimeksi muokattu: