Antti Suomela HIFK:ssa

  • 114 502
  • 388
Suosikkijoukkue
IFK
Kova paikka hypätä askiin, tänään Kärpät ja huomenna Tappara ja veikkaan että molemmissa Anti painaa 1+1 taululle.

Veikkauskin rupesi vapisemaan Antin mukanaoloa, ja nosti Kärppien kertoimen 2,18 peräti 2,20
Olisiko siinä suuruusluokkaa yhden pelaajan vaikutuksesta jääkiekossa?
 

FosaMasa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
PiTa, HIFK, Liverpool
Suomela oli mukava tuttavuus toissa kesältä golfkentältä. Siinä lajissa on vielä opittavaa.

Luonteeltaan hän on mukava ja vaatimaton kaveri, noin neljän tunnin tuttavuuden perusteella.
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän piti olla pelimies? Järkyttävää peliä.
En nyt ihan noin sanoisi. Oli siinä paljon hyvääkin tekemistä hyökkäyspäässä ja ajoi rohkeesti kiekon kanssa maalille. Kyllä niitä pisteitä tulee viimeistään lauantaina.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse en ole todellakaan nähnyt Suomelan esityksiä mitenkään järkyttävinä. Onhan siinä pelissä hakemista, mutta juuri tuon takia normaalisti pelaajat saavat ennen kauden alkua alle harjoituspelejä. Nyt niitä harjoituspelejä ei ole Suomela saanut ja ymmärrettävästi homma on vähän kadoksissa. Mutta itse pidän paljon tärkeämpänä sitä, että ainakin omaan silmään Suomela on ensimmäisestä vaihdostaan lähtien taistellut, voittanut irtokiekkoja yms. sellaisia asioita jotka kertoo siitä, että Suomela on tosissaan mukana, hyvällä asenteella. Ei ne taidot minnekään ole kadonneet ja kunhan saa pelituntuman kuntoon ja sen ensimmäisen onnistumisen, niin uskon että niitä pisteitä alkaa tippua aika kovaan tahtiin.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Itse en ole todellakaan nähnyt Suomelan esityksiä mitenkään järkyttävinä. Onhan siinä pelissä hakemista, mutta juuri tuon takia normaalisti pelaajat saavat ennen kauden alkua alle harjoituspelejä. Nyt niitä harjoituspelejä ei ole Suomela saanut ja ymmärrettävästi homma on vähän kadoksissa. Mutta itse pidän paljon tärkeämpänä sitä, että ainakin omaan silmään Suomela on ensimmäisestä vaihdostaan lähtien taistellut, voittanut irtokiekkoja yms. sellaisia asioita jotka kertoo siitä, että Suomela on tosissaan mukana, hyvällä asenteella. Ei ne taidot minnekään ole kadonneet ja kunhan saa pelituntuman kuntoon ja sen ensimmäisen onnistumisen, niin uskon että niitä pisteitä alkaa tippua aika kovaan tahtiin.

Kyllä mun mielestä esim. Luodosta näkee että kun muutama peli on alla niin kulkee paljon paremmin. Ensi viikolla Suomelalla ja Koivulalla myös voi olla ihan eri tavalla annettavaa.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Ehkä itse vähän kärkkääkästi nostin eilen tikun nokkaan Suomelan. Veikkaan, että asia enemmänkin liittyy kovin odotuksiin mitkä kytenyt jo aikaisemmin kun ei koskaan saapunut.

Kun taas ajattelee Suomelan pelaamista, se on ollut myös omasta mielestä nousujohteista. Ei mitään näyttävää, mutta pieniä juttuja sieltä täältä. Kumminkin Suomelalla edelliset ottelut keväällä ja joukkueharjoituksia takana muutama niin pelituntuman kanssa vielä aika paljon tekemistä.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mun mielestä esim. Luodosta näkee että kun muutama peli on alla niin kulkee paljon paremmin. Ensi viikolla Suomelalla ja Koivulalla myös voi olla ihan eri tavalla annettavaa.
Kyllä, Luoto on juuri sen pari peliä Suomelaa ja muutaman vielä enemmän Koivulaa edellä. Luodostakin huomasi kuitenkin heti ensimmäisestä pelistä lähtien, että on todellakin täysillä mukana, eikä mitään löysäilyä näkynyt ja että on asenteella mukana. Koivula oli näistä NHL-lainoista luultavasti eniten pihalla ensimmäisessä ottelussaan, mutta on varmasti tekijämies juurikin tuohon kolmosen keskelle, kunhan saa pelirytmistä kiinni.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Pikkuhiljaa alkaa jo väläyttelemään ja asenne ainakin näyttää olevan kohdillaan eli pelaa jengille. Kyllä niitä pisteitä alkaa kohta ropisemaan...
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Itse en ole todellakaan nähnyt Suomelan esityksiä mitenkään järkyttävinä. Onhan siinä pelissä hakemista, mutta juuri tuon takia normaalisti pelaajat saavat ennen kauden alkua alle harjoituspelejä. Nyt niitä harjoituspelejä ei ole Suomela saanut ja ymmärrettävästi homma on vähän kadoksissa. Mutta itse pidän paljon tärkeämpänä sitä, että ainakin omaan silmään Suomela on ensimmäisestä vaihdostaan lähtien taistellut, voittanut irtokiekkoja yms. sellaisia asioita jotka kertoo siitä, että Suomela on tosissaan mukana, hyvällä asenteella. Ei ne taidot minnekään ole kadonneet ja kunhan saa pelituntuman kuntoon ja sen ensimmäisen onnistumisen, niin uskon että niitä pisteitä alkaa tippua aika kovaan tahtiin.
Taisi sen yhden Ässä-maalin yhteydessä olla ainoa hyökkääjä, joka lähti vauhdilla yrittämään estää takaiskua ja vieläpä vauhdilla.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Tämän piti olla pelimies? Järkyttävää peliä.
Jep. Mutta eiköhän tuo vielä lämpene – toistaiseksi ei kyllä NHL-taustaiseksi pelin perusteella arvaisi. Mestiksestä tullut Väyrynen myös tsemppaa, mutta on vaan ollut merkittävästi parempi kokonaisvaltaisesti.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Jep. Mutta eiköhän tuo vielä lämpene – toistaiseksi ei kyllä NHL-taustaiseksi pelin perusteella arvaisi. Mestiksestä tullut Väyrynen myös tsemppaa, mutta on vaan ollut merkittävästi parempi kokonaisvaltaisesti.

Väyrysellä on tainnut olla enemmän joukkuetreenejä ja harjoituskautta alla joukkuepelin suhteen. Vai milloin on liittynyt Joensuun remmiin?

Kyllä se Suomela tulee olemaan vielä kova nämä pari kuukautta. Ja lähtenee tosiaan Änäriin.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jep. Mutta eiköhän tuo vielä lämpene – toistaiseksi ei kyllä NHL-taustaiseksi pelin perusteella arvaisi. Mestiksestä tullut Väyrynen myös tsemppaa, mutta on vaan ollut merkittävästi parempi kokonaisvaltaisesti.

Väyrysellä ainakin on Änäri tason laukaisuprosentti eli 1 laukaus ja 1 byyri. Suomela ei tule yltämään tähän eikä Koivulakaan. Koivulan saldo on 15 laukausta ja 0 byyriä. Väyrynen siis ygös yvlle leftin laukojan paikalle.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Väyrysellä ainakin on Änäri tason laukaisuprosentti eli 1 laukaus ja 1 byyri. Suomela ei tule yltämään tähän eikä Koivulakaan. Koivulan saldo on 15 laukausta ja 0 byyriä. Väyrynen siis ygös yvlle leftin laukojan paikalle.

Melko ahkeraan laukoi Koivula eilen, jos 15 kutia tilastoihin merkittiin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Väyrysellä ainakin on Änäri tason laukaisuprosentti eli 1 laukaus ja 1 byyri. Suomela ei tule yltämään tähän eikä Koivulakaan. Koivulan saldo on 15 laukausta ja 0 byyriä. Väyrynen siis ygös yvlle leftin laukojan paikalle.

Koivulalla 0 vetoa kohti maalia eilen. Aloituksia oli Liigan sivujen mukaan 15, joista 2/3 voitettuja.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Koivulalla 0 vetoa kohti maalia eilen. Aloituksia oli Liigan sivujen mukaan 15, joista 2/3 voitettuja.

Jahas.. nyt mä olen sitten varmaan katsonut ihan väärin tai sitten eilen on Liiga tilastoinut väärin. Veikkaan ensimmäistä sillä kuten @Walkin totesi niin en ainakaan itse huomannut että noin kovasti lapioi.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Ja Suomela jatkaa edelleen kiikareilla. Siinä missä Dykillä oli kymmeniä paikkoja tehdä maali siinä onnistumatta, ei Antti ole edes päässyt tekopaikoille. Todella vaisua tekemistä illasta toiseen. Vain Keräsen paikalle neloseen pitäisi Suomelaa istuttaa jos ei otteet kohene. Onneksi kyseessä on lainasopimus eikä mottipäisellä ykkösen keskelle hankittu “tähti” pelaaja.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Paras ikinä missään Kotkaniemellä meni neljä peliä avata pistetilinsä. Huomenna 1+2 Kärppiä vastaan ja uuteen nousuun. En nyt vielä ole menettänyt toivoa Suomelan suhteen, sillä pienistä asioista näkee, että on edelleen laadukas pelaaja Liigaan. Toki, nyt tarvitaan tehoja ja lisää tehoja.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mun mielestä Suomela on tehnyt ihan hyvää perusduunia vaikka pisteitä ei ole tullutkaan. En yllättyisi jos lähiaikoina alkaa luistin kulkea eri tavalla ja päästä paremmin paikoille. Tekee nöyrästi töitä ja se on musta tärkeää. Oli kuitenkin ensin pitkään pelaamatta ja sen jälkeen kun pääsi askiin olikin 1kk loukkaantuneena ja tänään taas 2. matsi loukkaantumisen jäljiltä.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Suomela tekee aika hyvin duunia ja kyllä ne tehot tulee. Kova pelimies kyseessä.

Onkohan tuo laiturin paikka myöskään Antille mikään ideaali? Vai onko pelannut sillä paikalla aiemmin?
 

F#21

Jäsen
Suomela tekee aika hyvin duunia ja kyllä ne tehot tulee. Kova pelimies kyseessä.

Onkohan tuo laiturin paikka myöskään Antille mikään ideaali? Vai onko pelannut sillä paikalla aiemmin?
On pelannut. Ei luontainen paikka, mutta ei ole ensikertalainen siinä.

Suomela ehtii vielä ennen lähtöään säväyttää. Vähän kärsii nyt esim. ylivoimaroolistaan, jossa toimii näköjään vain syöttölautana neliön keskellä. Vaikea tossa porukassa löytää kaikille mieluinen rooli, mutta tykkään ideasta, että Lundell sekä Broadhurst saa heti alkukaudesta pelata tuossa omalla tontillaan.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Suomela on tällä hetkellä lähinnä rasite ketjukavereilleen. Orastavat hyvät tilanteet kuivuvat kokoon hänen koomailuihinsa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös