Mainos

Antti Saarela Lukossa

• 79 303
  • 359

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Katsoitko tilanteen ja olet sitä mieltä että tuosta olisi pitänyt oikeasti tuomita ulosajo? Tai edes jäähyä?
Voi jumalauta kato se tilanne ennen kuin kommentoit. Ei ollut edes jäähyn paikka
No jumalauta, jos videota kelailevat ja kakkonen muuttuu suihkutuomioksi, niin miksi vitussa mun pitää silloin vielä kelailla tilannetta uudestaan? Turha, huolimaton tilanne johon tyssäsi Lukon momentum, kuten myös kauden avauksessa KooKoota vastaan, vai oletteko eri mieltä?

Ja kuten kirjoitin, enemmän kyselisin jälleen sitä, että mitä koko joukkue teki koko toisen erän ja ekan erän lopun? Neljä omiin vajaan 22 minuutin aikana ja vastustajan kassari torjui noin kaksi laukausta tuona aikana.

Torpeedo99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No jumalauta, jos videota kelailevat ja kakkonen muuttuu suihkutuomioksi, niin miksi vitussa mun pitää silloin vielä kelailla tilannetta uudestaan? Turha, huolimaton tilanne johon tyssäsi Lukon momentum, kuten myös kauden avauksessa KooKoota vastaan, vai oletteko eri mieltä?

Ja kuten kirjoitin, enemmän kyselisin jälleen sitä, että mitä koko joukkue teki koko toisen erän ja ekan erän lopun? Neljä omiin vajaan 22 minuutin aikana ja vastustajan kassari torjui noin kaksi laukausta tuona aikana.
No se kauden avauksen jäähy oli tyhmä ja turha. Edelleen en tiedä miten Saarelan olisi eilen pitänyt tuo tilanne pelata

Suosikkijoukkue
” Sori - ite en juuri.pelejä seuraa, kirjoittelen”
Harvoin sitä tilannetta alapäässä kelaillaan. Jos et näissä tilanteissa halua käyttää omaa yläpäätäsi niin minkä takia täällä tästä edes keskustelet?

Tuomarien totaalinen paskominen oli syynä että tästä tälläinen tuomio saatiin aikaiseksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy