On lainalla joo, mutta sopimus Chicagon kanssa kattaa vain tämän kauden.Mahtava uutinen, mutta miten tää voi noin teknisesti olla mahdollista? Eikös Antti ole täällä vain lainassa?
Eli virallisesti varmaankin kyse uudesta sopimuksesta suoraan seuran ja pelaajan välillä? Oli miten oli, selvä parannus aiempaan "tase"-lainaan nähden ja loistava juttu, että jatkaa Raumalla.On lainalla joo, mutta sopimus Chicagon kanssa kattaa vain tämän kauden.
Niin, käsittääkseni jos Chicago haluaa oikeudet Saarelaan pitää, niin heidän on minimitarjous Saarelalle määräaikaan mennessä tehtävä, tai sitten kauppaavat oikeudet ennen tuota eteenpäin ja sen uuden seuran on tehtävä sama jos oikeudet haluavat pitää. Jos eivät tuota tee, niin sitten Saarela on vapaata riistaa ison veden takana mun käsittääkseni, mutta Lukko-sopimus tekee sen, että NHL-sopimuksen on synnyttävä tiettyyn päivämäärään mennessä.Hyvä sopimus.
Antti halajaa vielä tarun hohtoiseen, siksi vain vuoden diili. Toki jos olen oikein ymmärtänyt, NHL-pahvi on vahvempi kuin kotoisen Liigan eikä sido pelaajaa jäämään tänne härmään.
Hyvä sopimus.
Antti halajaa vielä tarun hohtoiseen, siksi vain vuoden diili. Toki jos olen oikein ymmärtänyt, NHL-pahvi on vahvempi kuin kotoisen Liigan eikä sido pelaajaa jäämään tänne härmään.
Salaliittojen ystävänä, tuntuu siltä, että näin on käsketty sanoa. Antin jatkosopimuksesta toki ihan hyvä mieli. Jos tarvitsi valita vaihtoehtojen Antin ja Lämän jatkosopimus tai sitten ei kumpikaan, niin kallistuisin jälkimmäiseen. Olen nyt onnistunut käymään hallilla aina kotitappion sattuessa kohdille, taidan antaa vielä kuitenkin pari matsia aikaa. Ylivoimamaali olisi myös hauska nähdä pitkästä aikaa livenä.Aika isosti saa Lämsä kehuja Antilta.
Salaliittojen ystävänä, tuntuu siltä, että näin on käsketty sanoa. Antin jatkosopimuksesta toki ihan hyvä mieli. Jos tarvitsi valita vaihtoehtojen Antin ja Lämän jatkosopimus tai sitten ei kumpikaan, niin kallistuisin jälkimmäiseen. Olen nyt onnistunut käymään hallilla aina kotitappion sattuessa kohdille, taidan antaa vielä kuitenkin pari matsia aikaa. Ylivoimamaali olisi myös hauska nähdä pitkästä aikaa livenä.
Mä pidän sitä ihan päivänselvänä, että vähintäänkin nätisti vihjattu. Näin itse ainakin tekisin sellaisen pr-katastrofin jälkeen.Vähän nyt jo happea ton Lämsä-jahdin kanssa.
Ota itse happea. Salaliittoteoriat on hieman sellaisia, että ne pääsääntöisesti on kieli poskessa heitettyjä, näin palstaelämässä. Foliohattuilut sitten erikseen. Mutta ei voi väittää, etteikö tuo olisi ollut haastattelussa silmiin tai oikeastaan korviin pistävää. Lämsästä voit tykätä vapaasti, minä en tykkää.Joo ja varmaan on käsketty se jatkosopimuskin kirjoittaa?
Vähän nyt jo happea ton Lämsä-jahdin kanssa.