Torpeedo99
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Kurinpitoonhan se jostain syystä meni. En kyllä pysty ymmärtämään
Ei yllättänyt.Kurinpitoonhan se jostain syystä meni. En kyllä pysty ymmärtämään
No ei. En kyllä tiedä miten Saarelan tuo olisi pitänyt pelataEi yllättänyt.
Sama. Ei levitä jalkoja, ei muuta luistelulinjaa.No ei. En kyllä tiedä miten Saarelan tuo olisi pitänyt pelata
Katsoitko tilanteen ja olet sitä mieltä että tuosta olisi pitänyt oikeasti tuomita ulosajo? Tai edes jäähyä?
No jumalauta, jos videota kelailevat ja kakkonen muuttuu suihkutuomioksi, niin miksi vitussa mun pitää silloin vielä kelailla tilannetta uudestaan? Turha, huolimaton tilanne johon tyssäsi Lukon momentum, kuten myös kauden avauksessa KooKoota vastaan, vai oletteko eri mieltä?Voi jumalauta kato se tilanne ennen kuin kommentoit. Ei ollut edes jäähyn paikka
No se kauden avauksen jäähy oli tyhmä ja turha. Edelleen en tiedä miten Saarelan olisi eilen pitänyt tuo tilanne pelataNo jumalauta, jos videota kelailevat ja kakkonen muuttuu suihkutuomioksi, niin miksi vitussa mun pitää silloin vielä kelailla tilannetta uudestaan? Turha, huolimaton tilanne johon tyssäsi Lukon momentum, kuten myös kauden avauksessa KooKoota vastaan, vai oletteko eri mieltä?
Ja kuten kirjoitin, enemmän kyselisin jälleen sitä, että mitä koko joukkue teki koko toisen erän ja ekan erän lopun? Neljä omiin vajaan 22 minuutin aikana ja vastustajan kassari torjui noin kaksi laukausta tuona aikana.
No, katotaan nyt mitä kurinpito arpoo. Anttia tarvittaisiin kyllä tänäänkin kentälläNo se kauden avauksen jäähy oli tyhmä ja turha. Edelleen en tiedä miten Saarelan olisi eilen pitänyt tuo tilanne pelata
Eiköhän sieltä 1 peli tule. Väliaikaisen pelikiellon takiaNo, katotaan nyt mitä kurinpito arpoo. Anttia tarvittaisiin kyllä tänäänkin kentällä
Harvoin sitä tilannetta alapäässä kelaillaan. Jos et näissä tilanteissa halua käyttää omaa yläpäätäsi niin minkä takia täällä tästä edes keskustelet?No jumalauta, jos videota kelailevat ja kakkonen muuttuu suihkutuomioksi, niin miksi vitussa mun pitää silloin vielä kelailla tilannetta uudestaan? Turha, huolimaton tilanne johon tyssäsi Lukon momentum, kuten myös kauden avauksessa KooKoota vastaan, vai oletteko eri mieltä?