Osa Ilveksen kannattajista on niin sekopäistä sakkia, että tämän voin hyvinkin uskoa. Ovat jo aiemmin tällä kaudella osoittaneet, että uhkailut tulevat reaktionomaisesti, oli kyseessä sitten pelaajat tai valmentajat. Mikään aiemmin koettu ei anna syytä epäillä, etteikö Pennanen tai hänen perheensä olisi yhtä lailla voinut saada uhkauksia.
Kolmas juttu on tietysti se, että Pennanen on aivan helvetin urpo tyyppi. Tätäkin soisi käsiteltävän, sillä tyypistä on joku liiton siloposki tehnyt maajoukkueen päävalmentajan. Onneksi se homma tulee loppumaan ilman mainittavaa kunniaa ja joskus, ehkä melko pian, kukaan ei enää muista mikä oli anttipennanen.
"Pennanen vastasi kysymyksiin viestillä napakasti, että hänen kokemansa uhkaukset ovat hänen ja viranomaisten välinen asia."
"Sisä-Suomen poliisilaitoksen tilannekeskuksesta kerrottiin torstaina aamupäivällä, ettei heillä ole tiedossa tai tutkinnassa mitään kyseiseen puolivälieräotteluun liittyvää tapahtumaa. Tilannekeskuksella ei ollut tiedossa, että ottelutapahtumaan liittyen olisi tehty rikosilmoitus."
"Ilves ei suositusta antanut, kertoo seuran toimitusjohtaja Risto Jalo.
”Ainakaan minä en ole antanut, enkä ole kuullut, että turvallisuuspäällikkömmekään olisi”, Jalo sanoo."
Antti Pennanen avautui saamistaan uhkauksista MTV:llä – Ilveksen pomo ja poliisi ymmällään
Ilveksen entinen päävalmentaja Antti Pennanen avautui saamistaan uhkauksista MTV:llä.www.aamulehti.fi
Ei kai koko kuraa voi kaataa yhden miehen niskaan. Varmasti teki virheitä, mutta varmasti joukkueesta koko organisaatioon asti niitä teki. Eiköhän Pennanen tehnyt sen mihin pystyi ja nyt se ei tällä kertaa riittänyt.
Antti Pennanen on pieni mies. Saavutti liian paljon liian nopeaan, aivan samoin kuin Lauri Marjamäki aikanaan. Lopputulos on molemmilla herroilla hyvin samankaltainen, jopa pelottavan samankaltainen. Ihmismieli on heikko.Kyllä. Koko organisaatio on tehnyt virheitä, mutta eräs mister A.P. ei näytä ottavan vastuuta millään tavalla omista virheistään.
Pennasen haastattelu kohta tulosruudussa. Saa nähdä onko sama pätkä kuin netissä. Ehkä joku pidempi versio? Toivottavasti ovat lukeneet Aamulehden artikkelin, etteivät ihan ilman kritiikkiä niele.
Olipas huono Tulosruudun juttu. Pennanen on uhri.
Oli kyllä katastrofaalisen huono. Tehty juuri sellainen juttu kuin Antti halusi. Pimputusmusiikki taustalla ja Antti metsämaisemassaOlipas huono Tulosruudun juttu. Pennanen on uhri.
Oli kyllä katastrofaalisen huono. Tehty juuri sellainen juttu kuin Antti halusi. Pimputusmusiikki taustalla ja Antti metsämaisemassa
Nyt on ylitetty kyllä joku rima, mutta en oikein tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
On kyllä surkean oloinen ihminen tämä Antti. Selittelyä selittelyä ja vielä selittelyä. Ei muuten valmenna majussa pestiään loppuun asti.
Eikös nykyään tupata käyttämään julkisista avautumista määrettä "rohkea".
En tiedä oliko tämä sellainen, täytyypä vilkaista narulta.
Iloa ja valoa kaipaa. Sinänsä en ihmettele, jos taustalla on jotain perheeseen kohdistuvaa (huutelua, kiusaamista, ehkä jopa uhkailua) pettyneiden kannattajien toimesta.Olipas huono Tulosruudun juttu. Pennanen on uhri.
Pikkasen tulin surulliseksi Pennasen puolesta. Vaikuttaa siltä, ettei mies voi kovin hyvin ja silti edessä on Leijonien päävalmentajuus. Toivottavasti vetää nyt kunnolla happea ja ehkä porisee ammattilaisten kanssa, jotta saisi asioita perspektiiviin.
Kyllä mulla sääli herää heikoilla olevaa kohtaan, vaikkei hän edes itse tajuaisi olevansa heikoilla. Mutta kyllä, olen kanssasi samaa mieltä siitä, että opportunisti Pennanen ainakin tuon Tulosruudun haastattelun perusteella on.Ei tuollaista kaveria tarvitse sääliä. Pahimman luokan opportunisti.
Mä kiinnitin huomioni vikoissa Ilveksen peleissä Pendoon. Hän kieltämättä näytti vähän alakuloiselta siellä aitiossa. Tuolloin oletin sen johtuvan pelitapahtumien luomasta stressistä, mut nyt luulisin et päässä on pyörinyt kyllä tosi paljon muutakin. Se alakuloisuus on myös voinut olla pelkoa, tai sitten just ihan järkyttävän monen stressaavan asian summa.
Vaikuttaa, että kaveri on kantanut ihan järkyttävää lastia olkapäillään, joka nyt sitten keväällä kulminoitui tähän kohuun ja purkautui näin. Jotenkin ehkä silmistä näki, että on taakkana muutakin kun Ilveksen menestys.
Toivottavasti saa asioita keskusteltua auki ja ehtii palautua hyvin ennen seuraavia duuneja. Leijonien paskimmat fanit on varmasti vähintäänkin yhtä tyhmiä kun Ilveksen vastaavat.
Itse ajattelin osaltani antaa työrauhan - ainakin ekojen MM-kisojen yli.