Vieläkö olet samaa mieltä?Oli valtava virhe erottaa Myrrä.
Tuo joukkue on Myrrän. Näkee Suomen pelaamisesta kuinka iso vahinko nuo potkut olivat.
Ei ole sattumaa että Kontiola, Tikka ja oikeastaan koko joukkueen suorittamisen taso pudonnut.
Eihän tuo älytön valmentajan vaihto voi olla vaikuttamatta koppiin jossa ollut todella hyvä henki ja arvostettu valmentaja, jossa vahva molemminpuolinen luottamus.
Pennanen varmasti hyvä valmentaja mutta Koskela ja Jalo tekivät seuralle ja kannattajille todellisen karhunpalveluksen.
Tämäkin viesti vanhentunut hienosti. Toki tuskin kyseinen nimimerkki on tätä ketjua myöhemmin edes seurannut tai Ilveksen otteita.Ehkä oli heikoin lenkki, mutta mitä sitten? Niinhän se olikin näin ennakkoon ajateltuna varmaan monen mielestä.
Kulttihahmoksi yleensä nousee, jos kärkipaikalta saa kenkää ja uusi valmentaja ei saa joukkuetta pelaamaan voittavasti. Ja eihän se myöskään sattumaa ja vahinkoa ole, että Ilves nimenomaan oli kärkipaikalla.
Mielenkiintoista, miten moni Ilveksen kannattaja ei tässä vaihdossa ole juurikaan riskejä nähnyt eikä tunnu vieläkään näkevän, vaikka turpaan tulee illasta toiseen.
Noh joo, Pendo on päässyt vetelemään jälkiliukkaille, toisin kuin Haemaelaeinen
Turha tässä ketjussa Myrrää on pilkata.Myrrä vaan takaisin halailemaan, niin saadaan joukkuehenki korkealle..
Oli joo, mutta hän ei saanut joukkuetta voittamaan kuten Jokke, samalla tappion polulla ollaan ja koko Liiga on kyrsiintynyt SaiPaan ja SporttiinSaipalla ei siis ollut valmentajaa tällä kaudella ennen Haemaelaistae?
Mää lainaan tota sun tekstiä tuon verran.Turha tässä ketjussa Myrrää on pilkata.
Elikkä kun Pendo on saanut Ilveksen pelin rullaamaan todella hyvin, huolimatta kärkipakkien loukeista niin se on vain jälkiliukkautta, vaikka alkuun yskähtelikin? Syvemmällä oli vielä vähän voidetta Myrrältä?Noh joo, Pendo on päässyt vetelemään jälkiliukkaille, toisin kuin Haemaelaeinen
:DTämäkin viesti vanhentunut hienosti. Toki tuskin kyseinen nimimerkki on tätä ketjua myöhemmin edes seurannut tai Ilveksen otteita.
:D
Tää on historian hauskimpia nostoja oman palstauran aikana, kiitos!
Jälkikäteen on aina kaikki niin helppoa ja kivaa. =)
Taisin kyllä olla jo heti alkumetreistä sitä mieltä, että potentiaalia Pennasella on huomattavasti enemmän kun Myrrällä. Valitettavaa mutta totta, että Myrrän kiekko ja Ilves oli aivan kamalaa. Valehtelematta, en muista kertaakaan Myrrän yltäneen tämän hetkiselle tasolle millä Ilves nyt on.:D
Tää on historian hauskimpia nostoja oman palstauran aikana, kiitos!
Jälkikäteen on aina kaikki niin helppoa ja kivaa. =)
No turha näitä on enää vatvoa, mutta eihän tässä tästä ollut kyse alunperinkään.Taisin kyllä olla jo heti alkumetreistä sitä mieltä, että potentiaalia Pennasella on huomattavasti enemmän kun Myrrällä.
Jep, tähän myös viittasin muokkauksellani. En ottanut henkilökohtaisesti äläkä sinäkään.No turha näitä on enää vatvoa, mutta eihän tässä tästä ollut kyse alunperinkään.
Pennasen potentiaalin tiesi / tietää kaikki, joten sen osalta ei mikään fakiiri tarvitse olla, eikä tästä kukaan eri mieltä varmasti olekaan ollut.
Turha tässä ketjussa Myrrää on pilkata.
Ainakin itse arvostan hänen työtään Ilveksessä todella, todella paljon. Viimeinen mestarivalmentaja Ilves Hockey oyssä edelleen.
Ja tästä isosta arvostuksesta huolimatta olen tyytyväinen Pendoon ja valmentajan vaihtoon.
Kolppanen kertoo päättäneensä lopulta kaiken epätoivon keskellä mennä puhumaan kahden kesken Myrrän kanssa. Keskustelu oli sujunut loistavasti ja Myrräkin oli kiitellyt siitä. Kuitenkin Kolppanen kertoi myöhemmin kuulleensa (omasta mielestään) luotettavasta lähteestä, mitä keskustelun jälkeen tapahtui. Lainataan nyt sanasta sanaan:
"Myrrä oli mennyt valmentajien pukukoppiin ja sanonut, että mä oon päästäni ihan sekaisin, että mua ei voi laittaa tonne maaliin ollenkaan. Että mä oon ihan huppauuno, ettei tommosta jätkää voi laittaa tonne".
Myrrä ei välttämättä ollut ihan niin ihmisläheinen, miltä vaikutti. Tai hänellä oli omat heikkoutensa.
Jos ollaan finaaleissa niin syön sanani.Huikea ketju kyllä kun nyt tuli muutama sivu alkupäästä luettua pitkästä aikaa! Joukkueen sydämen rikkoutumisesta suomalaiseen halailukulttuuriin kaikenlaista lätinää, mutta ihan hyvin on tähän asti ainakin mennyt.
Vieläkö olet samaa mieltä?
Täytyy muistaa että Kopon viimeisin visiitti oli todella kehno eikä varmasti luottamus niin Koskelan, Myrrän ja kannattajien suunnalta paljon tähtihetkiä tuonut.Tuo Kolppasen tilitys nyt on toistaiseksi yhden miehen tilitys jolle ei tässä vaiheessa pitäisi antaa hirveän suurta painoarvoa.
Saas nähdä uskaltaako Pendo voittaa Lukkoa perjantaina, kovat riskit siinä kyllä on jos palataan kärkipaikalle.