Antti Mäkinen

  • 1 390 704
  • 4 505

nksh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Hyvää settiä tällä kertaa taas, toki Artulla tais olla Polly suussa?

Saatto olla. Tunnusti olleensa pytyllä näiden Pollyjen takia jakson aikana ja en epäile hetkeäkään. Kuuntelen yleensä napeilla niin en nyt timestamppeja laita mutta pierujen ääniä kuulu keskustelujen lomassa.

Viihdyttävä kolmikko kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Hyvää settiä tällä kertaa taas, toki Artulla tais olla Polly suussa?
Mä olen miettinyt myös mikä on se hiljainen ping-ääni, mikä kuuluu välillä taustalta. Oma veikkaus on, että Kimmo-poika kutsuu sillä hovimestariaan.

Jos Wiskari olisi podcastin vakiojäsen, niin nostaisi kyllä podcastin tasoa. Tuo sopivassa määrin huumoria sekä asiaa.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Mä olen miettinyt myös mikä on se hiljainen ping-ääni, mikä kuuluu välillä taustalta. Oma veikkaus on, että Kimmo-poika kutsuu sillä hovimestariaan.
Taitaa olla lusikka joka kilisee kahvikuppiin hörppyä ottaessa. Kieltämättä vähän hämäävä varsinkin jos olet liikenteessä, sillä kuulostaa ihan pyöränkellolta.

Toisaalta tuo veikkaus olisi kyllä hauskempi vaihtoehto. Mennään sillä.
 

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On jäänyt nyt muutama Kimanttia väliin, vaikka aiemmin olen kuunnellut jokaikisen. Vähän meni maku tuohon kun pelkkää elite prospects tilasto hifistelyä nuo pari viimeisintä jaksoa.. Wiskarin kanssa tehdyt jaksot ovat olleet erittäin hyviä ja mukavia kuunnella. Olisi kyllä kova juttu saada kolmanneksi jäseneksi tuohon podiin juuri Wiskari. Täytyy laittaa automatkalla pyörimään.
 

Aihio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täytyy kyllä kehua tämän kertaista jaksoa, Arttu on kyllä melkoinen hockey-nörtti. Muutenkin tykkään tuollaisesta rennosta ja positiivisesta otteesta.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Wiskari on kuin Barkov.. nostaa Antin ja Kimmon tasoa. Oli paras jakso pitkään aikaan.
Wiskari on kyllä hyvä vieras. Sopii hyvin tällaiseksi vakiovieraaksi, joka käy muutaman kerran kauden aikana mukava. Tietoa on todella paljon ja selvästi seuraa pelejä ja osaa iskeä hyvin huumoriakin paikan tullen. Ehdottomasti jatkoon ja kyllähän pojat lupailivat Artun vielä keväällä tulevan vieraaksi. Hyviä jaksoja tässä ollut nyt useampi, itse kun noista tilastojaksoistakin pidän.
 
Kimanttia on jäänyt tällä kaudella valitettavan vähälle. Onko Rane Raitsikan vierailu jo varmistunut? Edellinen herran vierailu oli kovinta sisältöä koko podin historiassa.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rane Raitsikka sais kyllä tulla pikaisesti vieraaksi taas. Oli aivan huikea jakso viimeksi hänen kanssaan. Sai nauraa mukana ja ainut muu jakso mikä tuli edes lähelle oli itselle Selänteen vierailu jossa sai kanssa nauraa melkoisesti.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Rane Raitsikka sais kyllä tulla pikaisesti vieraaksi taas. Oli aivan huikea jakso viimeksi hänen kanssaan. Sai nauraa mukana ja ainut muu jakso mikä tuli edes lähelle oli itselle Selänteen vierailu jossa sai kanssa nauraa melkoisesti.
Teemun kohdallahan jakson lopussa luvattiin toinen vierailu. Ei ole näkynyt. Saisi kyllä tulla uudestaan Teemukin. Tarinaa riittää ja nykyisin Mäkinenkin osaa antaa vieraille loistavasti tilaa, voisi Kime&Teme duo saada huikeaa juttua aikaan. Ties vaikka olympiafinaalin studio-osuuksien tasolle pääsisivät.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Sen verran nyt vielä kommentoidaan AMV’n ihmettelyä, kuinka etukäteen Detroitin ykkösveskariksi luetun Husson pelimäärä ei olekaan Alex Lyonin tasolla? Noh, ehkä sillä loukkantumisella oli jotain tekemistä asian kanssa, mutta mikäs minä olen NHL-insideria haastamaan…
 
Sen verran nyt vielä kommentoidaan AMV’n ihmettelyä, kuinka etukäteen Detroitin ykkösveskariksi luetun Husson pelimäärä ei olekaan Alex Lyonin tasolla? Noh, ehkä sillä loukkantumisella oli jotain tekemistä asian kanssa, mutta mikäs minä olen NHL-insideria haastamaan…

Ihmettelyä voisi vielä jatkaa toteamalla, että Husso on pelannut 18 peliä ja Lyon 21. Mun logiikalla Husson pelimäärä kyllä on Lyonin tasolla. Ns. samalla sivulla.
 

Kruuvamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72
Mäkinen näkee Duboisissa Ryan O'Reillyn tarinan. Vaikeaa kyllä nähdä mistä tämä tuli. Sen verran kuitenkin veti takaisin ettei Losin syöksy johdukaan kokeneen farmivahti Copleyn loukkaantumisesta.
 

Tincat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Carolina Hurricanes
Jokunen viikko sitten puhuivat Rane Raitsikasta et on tekemässä uutta levyä Atomirotan kanssa niin sen jälkeen tässä kevään aikana kuitenkin ois tulossa vieraaksi. Itsekin pidin kovasti viime vierailusta.
Myös Wiskarin vierailut ovat olleet aina hyviä. Ihailtava tietämys hänellä noin niin kuin penkkiurheilijana.
 

Alejandro

Jäsen
Mielestäni oli hyvin outoa, että eivät puhuneet jääkiekkomaailman suurimmasta skandaalista mitään. Vai olivatko käsitelleet aihetta aikaisimmissa lähetyksissä? Pahoitteluni, jos näin on. En jaksa kuunnella muuta kuin vierailijajaksoja.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mielestäni oli hyvin outoa, että eivät puhuneet jääkiekkomaailman suurimmasta skandaalista mitään. Vai olivatko käsitelleet aihetta aikaisimmissa lähetyksissä? Pahoitteluni, jos näin on. En jaksa kuunnella muuta kuin vierailijajaksoja.
Vastaava linja ollut muissakin podcasteissa koska nimet eivät ole olleet ”virallisesti julkisia”. Nyt Bettman otti tuohon jo jollain tapaa kantaa, niin eiköhän tuosta jo ensi viikolla puhuta.

Esim. Hoffrenin ja Tourun podcastissa, joka julkaistiin tiistaina, puhuivat kyllä aiheesta mutta eivät sanoneet nimiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös