Antti Mäkinen

  • 1 391 726
  • 4 505

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo tää oli legendaarinen :D

- AV ensin että ei ole finaalikokemusta koska Verhaeghe ei ollut Tampan kokoonpanossa tuolloin.
- Kime kyselee että oliko näin.
- AV tarkentaa perinteisen "näen sen tuosta, ootas klikkaan tästä noooiiin" jälkeen että no pelas se joku 8 peliä pleijareita ja 50 jotain peliä runkosarjaa.
- AV vielä painottaa että ei se ollut finaaleissa kokoonpanossa joten pointti finaalikokemuksen puutteesta on vielä validi...

Mutta ei anneta faktojen pilata hyvällä kulmalla tulevaa asiantuntijapaasausta.

Erikoista myös kun mainitsi että Howden-Stephenson-Stone kellään ei kokemusta finaaleista. Eikös Stephenson voittanut stanley cupin Capitalsissa?
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kyllä tuossa mun mielestä ihan pointtinsa oli. Käsitin että Kime ei puhunut niinkään fyysisestä puolesta vaan henkisestä. Olen itse miettinyt vähän samaa että miten pidempi tauko vaikuttaa tuollaiseen flow-joukkueeseen. Kohta se nähdään.

Jep, tuohan oli erittäin hyvä puheenvuoro entisen pelaajan näkökulmasta asiaan.
 

Ylähirsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas sai sen 10 minuuttia kelailla alusta. Ei ihan hirveästi kiinnosta kuunnella Antti Vihtorin lentomatkasta Vegasiin.

Muutenkin vähän outo finaaliennakko. Tuntui että valtaosa ajasta meni aiempiin sarjoihin. Itse finaalipariin ja niiden välisiin voimasuhteisiin ei hirveästi jaksettu keskittyä.
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei tästä Kimanttia-podcastista saa kyllä mitään lisäarvoa, jos vähänkään enemmän seuraa NHL-kiekkoa.
Silti on pitänyt yrittää kahlata nämä playoff-lähetykset läpi.
No sen verran eilisen jaksosta, että Zito oli soittanut Timoselle ja kysynyt finaalikokemuksista. Ja tästä viisastuneena oli tehnyt panttereiden majoitusjärjestelyt Vegasissa. Muutoin ihan jonninjoutavaa lätinää.
Meillä oli pukukopissa laadukkaammat analyysit tänään.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Ei tästä Kimanttia-podcastista saa kyllä mitään lisäarvoa, jos vähänkään enemmän seuraa NHL-kiekkoa.
Silti on pitänyt yrittää kahlata nämä playoff-lähetykset läpi.
No sen verran eilisen jaksosta, että Zito oli soittanut Timoselle ja kysynyt finaalikokemuksista. Ja tästä viisastuneena oli tehnyt panttereiden majoitusjärjestelyt Vegasissa. Muutoin ihan jonninjoutavaa lätinää.
Meillä oli pukukopissa laadukkaammat analyysit tänään.
Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että millä tavalla tuossa voitaisiin tuoda enemmän lisäarvoa? Varmaan jotain pelillisiä juttuja voisi alkaa käydä läpi mutta jaksaako niitä oikeasti kuunnella kukaan?

En tiedä, mutta tuntuu että täällä vain valitetaan valittamisen ilosta. Jokainen voi itse aloittaa tekemään viikottain podcastia ja puhumaan pelillisistä asioista mutta väitän että kukaan ei jaksa sitä kuunnella kovinkaan paljoa. Ja olen aika varma, että tekijällekkin se alkaa olla pidemmän päälle aika puuduttavaa samojen asioiden toistamista.
 

Kruuvamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72
Ei tästä Kimanttia-podcastista saa kyllä mitään lisäarvoa, jos vähänkään enemmän seuraa NHL-kiekkoa.
Silti on pitänyt yrittää kahlata nämä playoff-lähetykset läpi.
No sen verran eilisen jaksosta, että Zito oli soittanut Timoselle ja kysynyt finaalikokemuksista. Ja tästä viisastuneena oli tehnyt panttereiden majoitusjärjestelyt Vegasissa. Muutoin ihan jonninjoutavaa lätinää.
Meillä oli pukukopissa laadukkaammat analyysit tänään.
Kuvittelin että Zito soittaisi hyvälle ystävälleen Antti Vihtorille.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
- AV vielä painottaa että ei se ollut finaaleissa kokoonpanossa joten pointti finaalikokemuksen puutteesta on vielä validi...
Ei, vaan AV sanoi, ettei Verhaege enää finaalivaiheessa kuulunut vakiokokoonpanoon, joka pitää paikkaansa, sillä hän nousi mukaan loukkaantumisten vuoksi.

Ei tästä Kimanttia-podcastista saa kyllä mitään lisäarvoa, jos vähänkään enemmän seuraa NHL-kiekkoa.
Meillä oli pukukopissa laadukkaammat analyysit tänään.
Miksi sitten kuuntelet, jos tulee niin saatanan paha mieli?

EDIT: joo, onhan siellä asiavirheitä, kuten Stephensonin luokitteleminen "ei finaalikokemusta" kategoriaan, mutta eiköhän jokaiselle kuuntelijalle ole selvillä tämän podcastin tyyli? Kaikkia ei miellytä ja se on täysin fine. Mutta silloin ei kannata kuunnella ja kitistä jatkiksella.
 

Vogoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, NHL
En halua provosoida, mutta jokainen voi tehdä oman paremman podcastin. Kirjastokortilla pääset äänitysstudioon tai en tiedä tarvitaanko edes sitä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
En halua provosoida, mutta jokainen voi tehdä oman paremman podcastin. Kirjastokortilla pääset äänitysstudioon tai en tiedä tarvitaanko edes sitä.
Tämä on aina hyvä vastaveto.
"Olipas huono leffa/biisi/peli/kirja/mikälie"
"No tee itse parempi!"
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Tämä on aina hyvä vastaveto.
"Olipas huono leffa/biisi/peli/kirja/mikälie"
"No tee itse parempi!"

Irvikuva tässä on ehkä se, että tässä podcastissa on varmasti aika paljon jotain hyvää ja mielenkiintoista, jonka vuoksi porukka sitä täälläkin paljon kuuntelee. Silti julki tulee lähes poikkeuksetta joka jakson jälkeen vain kaikki mahdollinen negatiivinen asia.

Kun on hyvä, ollaan hiljaa. Kun on huono, niin innostutaan kirjoittamaan ketjuun.
 

mr hat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Pallo-Veikot
Mutta silti se on totta. Tämän kuuntelemisesta ei tarvitse edes maksaa.

Eli käytännössä mitään podcastia/leffaa/musiikkia/taulua jne. kulttuuria ei voi arvostella tai kritisoida, koska aina voi mennä tekemään itse paremman. Ei se tästä podcastista sen huonompaa tai parempaa tee vaikka naapurin Janne-Pekka ei pystyisi itse tekemään parempaa.
 

Jukisto

Jäsen
Eli käytännössä mitään podcastia/leffaa/musiikkia/taulua jne. kulttuuria ei voi arvostella tai kritisoida, koska aina voi mennä tekemään itse paremman. Ei se tästä podcastista sen huonompaa tai parempaa tee vaikka naapurin Janne-Pekka ei pystyisi itse tekemään parempaa.

Jep, juuri näin.

”Olipas huonosti pelattu tilanne McDavidilta”

”Mee ja pelaa ite paremmin!”

Ja mitenhän mikään asia ikinä kehittyisi parempaan suuntaan, ellei negatiivisiakin asioita voisi ottaa esille?
 

Alejandro

Jäsen
Kun on hyvä, ollaan hiljaa. Kun on huono, niin innostutaan kirjoittamaan ketjuun.
Näin näyttää olevan. Kyllähän ohjelmaa saa tietysti kritisoida ja Antti Mäkinen henkilönä varmasti herättää monenlaisia reaktioita, mutta välillä tämä ketju täyttyy pääasiassa nälvimis- ja kiusaamispainotteisilla viesteillä. Vaikka jääkiekko onkin äijämäinen laji, niin tämä ketju on erinomainen esimerkki siitä miten teinityttömäisen julmia aikuiset ihmiset osaavat olla anonyymilla keskustelupalstalla.
 
Näin näyttää olevan. Kyllähän ohjelmaa saa tietysti kritisoida ja Antti Mäkinen henkilönä varmasti herättää monenlaisia reaktioita, mutta välillä tämä ketju täyttyy pääasiassa nälvimis- ja kiusaamispainotteisilla viesteillä. Vaikka jääkiekko onkin äijämäinen laji, niin tämä ketju on erinomainen esimerkki siitä miten teinityttömäisen julmia aikuiset ihmiset osaavat olla anonyymilla keskustelupalstalla.

Niin että Mäkinen voi tylyttää milloin ketäkin suositussa podcastissaan mutta häntä itseään on syytä kohdella silkkihansikkain jossain keskustelupalstalla.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Eli käytännössä mitään podcastia/leffaa/musiikkia/taulua jne. kulttuuria ei voi arvostella tai kritisoida, koska aina voi mennä tekemään itse paremman. Ei se tästä podcastista sen huonompaa tai parempaa tee vaikka naapurin Janne-Pekka ei pystyisi itse tekemään parempaa.

Tottakai saa arvostella mutta arvostellaanko tässä podcastia vai henkilöä sen takana? Jotenkin vain minulle näyttää siltä että väkisin halutaan löytää joku virhe vaikka ääntämisessä ja siihen tartutaan heti kiinni. Ihan niinkuin se nyt oikeasti pilaisi jonkun kuuntelukokemuksen. Tai jos pilaa niin selvä, mutta onhan siihen oikeus muilla sanoa vastaan ja kysyä että pitäisikö vähän höllätä narua.

Tai sitten etsitään väkisin lauseita jotka saavat Mäkisen vaikuttamaan narsistilta.

Jos olisi rakentavaa palautetta, jossa oikeasti kerrottaisiin mitä haluttaisiin kuulla tai mitä parannettavaa olisi niin tilannehan olisi ihan toinen. Ei Mäkisen tarvitse kuitenkaan jättää sieltä pois omia juttujaan vain sen takia että joku ei niitä halua kuunnella. Jos ei niitä kestä niin ei kannata kuluttaa aikaa podcastin kuunteluun.

Enkä väitä etteikö täälä olisi myös ihan rakentavaakin palautetta. Tottakai on.


Niin että Mäkinen voi tylyttää milloin ketäkin suositussa podcastissaan mutta häntä itseään on syytä kohdella silkkihansikkain jossain keskustelupalstalla.

Kieltääkö joku tylyttämästä? Eihän niitä viestejä täältä poistella, mutta ihan samanlainen oikeus niistä viesteitä on olla myös eri mieltä.
 

mr hat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Pallo-Veikot
Tottakai saa arvostella mutta arvostellaanko tässä podcastia vai henkilöä sen takana? Jotenkin vain minulle näyttää siltä että väkisin halutaan löytää joku virhe vaikka ääntämisessä ja siihen tartutaan heti kiinni. Ihan niinkuin se nyt oikeasti pilaisi jonkun kuuntelukokemuksen. Tai jos pilaa niin selvä, mutta onhan siihen oikeus muilla sanoa vastaan ja kysyä että pitäisikö vähän höllätä narua.

Tai sitten etsitään väkisin lauseita jotka saavat Mäkisen vaikuttamaan narsistilta.

Ihan rehellisesti sanottuna, niitä ei ihan kauheasti tarvitse "väkisin etsiä", niitä tulee vastaan ihan ilman että tarvitsee uudestaan kelailla.

Mielestäni olennainen kysymys onkin, mitä tämä podcast haluaa olla? Tuntuu että varsin moni tältäkin palstalta kuuntelee tätä sen tahattoman komiikkansa vuoksi. Mäkinen tuntuu aidosti yrittävän antaa muille enemmän tilaa, ja välillä jopa onnistuukin siinä joissain vierasjaksoissa, mutta sitten taas ajoittain tulee se tuttu Mäkinen esille jonka täytyy päästä itse kertomaan oma tarinansa ja ikään kuin peitota vieraan oma tarina "paremmalla". Kuten aiemmin joku sanoikin hyvin, hän ei ilmeisesti vain oikein mahda itselleen mitään.

Parasta kehitystä on kuitenkin ollut Timosella joka on vuosien myötä parantanut omaa antiaan kuin sika juoksuaan ja antaa aidosti hyviä huomioita katsomistaan peleistä. Siinä missä Mäkinen on ajoittain jopa ihan hyvä isäntä, tuntuu että sisällön osalta ylimielisyys on taas puolestaan ottanut roolia eikä jaksa enää panostaa siihen samalla tavalla kuin ennen. Tai onko sitten kyse ylimielisyydestä vai enemmän jonkinlaisesta leipääntymisestä, ehkä se on todennäköisempi selitys. Pelien katselun sijaan haetaan lausunnot ulkomaalaisista podcasteista, joka on toki varmasti helpompaa ja tehokkaampaa, mutta aliarvioi kuuntelijoita, kun oletuksena monesti tuntuu olevan etteivät he kuuntelisi muka samoja muita podcasteja hyvinkin tarkasti.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Vittuako sitten kuuntelette koko podcastia, kun joka risahduksesta pitää olla täällä nillittämässä. Itse ainakin podcasteissa kelaan yli kohdat, jotka eivät kiinnosta. Ei elämää eikä varsinkaan jääkiekkoa kannata niin vakavasti ottaa. Varsinkaan kun kuuntelusta ei tarvitse maksaa euroakaan.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Jokainen selostaja tekee joskus virheitä, myös Jani Alkio, joka on mielestäni erinomainen jääkiekkoselostaja. Syy miksei Alkion virheitä nosteta samalla tavalla tikun nokkaan, on hänen persoonansa. Hän vaikuttaa mukavalta ja maanläheiseltä hepulta. Antti Mäkinen vaikuttaa aika itsekeskeiseltä ja kaikkitietävältä persoonalta. Se on minun mielestäni aika viihdyttävää, kun saa jännittää miten Mäkinen saa namedroppailtua itseään, kun hän puhuu jostain NHL-pelaajasta. Jossain tylsässä NHL-ottelussa (taisi olla jokin Coyotesin peli) hän puhui muistaakseni Teppo Nummisesta ja Kimmo Timosesta. Jotenkin hän sai näiden kahden lisäksi sanottua myös oman nimensä, kun puhui heistä. Aikaa tästä on jonkin verran, niin en enää muista miten. Muistaako kukaan muu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös