Minä olen lopettanut Kimanttia-podcastin kuuntelemisen, koska Antti Mäkinen on rasittava ja yksinkertainen henkilö, jolle tuntuu olevan kaikki kaikessa päästä tavalla tai toisella pätemään. Mutta sehän ei haittaa, että olen kuuntelun lopettanut, koska ei sitä podia kuulijoille tehdäkään. Tulin vain siihen lopputulokseen, että parempi vältellä vituttavia asioita. Jos jotain oikeasti kuuntelemisen arvoista ilmaantuu, saan siitä tiedon täältä ja kuunnella jakson.
Tätä ketjua seuraan kyllä mielelläni, joten jatkakaa toki päivityksiänne. Haluan ehdottomasti jatkossakin kuulla/lukea, miten Antilla on rankkaa, hän tuntee kaikki ja kaikki tuntevat hänet ja hän tietää vielä totuudetkin. Täältä luettuna ei ole lainkaan niin raskata, vaan jopa viihdyttävää. Ja viihdettä ihminen kaipaa.
Hienoa, että Kimmo-poikakin on skarpannut. Oli toki syytäkin. Harmittaa, että Timonen ehti näiden parin kuunteluvuoteni aikana profiloitumaan omassa päässäni hivenen saappaaksi. Sitä mielikuvaa on kuitenkin mahdollista kiillottaa, vähän ainakin, jos ei käyttäydy jatkuvasti kuin hyväuskoinen pösilö. Parhaimmillaanhan Kime on ihan hauskaa kuunneltavaa.