Vieläkin ihmettelen, kuinka paljon energiaa Mäkinen käyttää somessa tavisten kanssa vänkäämiseen. Kuten täällä ketjussa onkin jo todettu, julkkiksille tulee paljon paskaa, se on väistämätöntä. Mun mielestä olis vaan hyvä keskittyä omaan tekemiseen, miten teet työs mahdollisimman hyvin ja keräät kaiken kuuloisen palautteen sitten kerralla, jossain muualla ja jotain muuta kautta. Tarttumalla jokaiseen ilkeään twiittiin ja DM:ään vie fokusta väkisinkin pois olennaisesta eli selostajan työstä. Siihen kun fokusoisi kaiken tekemisen, olisi mahdollista maksimoida kaikki potentiaali. Viime keväänä selkeästi meni ihon alle, kun rupesi vittua, saatanaa ja perkelettä lipsahtamaan täysin neutraaleihin kommentteihin. Tästä olisi helppo ottaa oppia.Ei Mäkisen kommenttien sieto ole kyllä parhaimmasta päästä. Joku oli vinoillut että tunnet kaikki ja tiedät kaikesta kaiken niin se piti jakaa instagramiin. Kyllähän se varmaan on raskasta lukea negakommentteja mutta jos julkisuudessa on ja otona vielä sitä lisää haluaa niin luulisi jo tottuvan. Omassa duunissaan eli selostajana mielestäni hyvä.
Jotenkin jäänyt mieleen tämä kohta eräästä Mäkisen haastattelusta muutama vuosi takaperin:
Tää oli kyllä outo, Antti aina paasaa siitä kuinka NHL on bisnestä ja pelipaikkoihin vaikuttaa muukin kun peliesiykset (esim soppari) niin tässä on just täydellinen esimerkki.. Eihän nyt herran jumala tuon tason mega staraa mikä Eichel on istuteta mihinkään 3 ketjuun Jänmarkkien ja Dadonovien viereen :D Jos hommataan 10m/kausi tienaava koko liigan tason top top pelaaja kyllä se on 1 ketjussa.niin pakko on olla (lähes kaikkien NHL-asiantuntijoiden ja Kimen ohella-) täysin eri mieltä Antin kanssa siitä, mihin Eichel Vegasissa istutetaan…
Stone - Eichel - Pacioretty on Vegasin ykkönen kun kaikki on kunnossa ja jos joku muuta väittää niin saattaa itsensä naurunalaiseksi & paljastaa sen todellisen ”asiantuntemuksensa”! [ja sitten kun Eichel pelaa joidenkin muiden kanssa niin nauretaan tälle yhdessä]
Ylipäätään tää koko ”keskustelu” insidereistä haiskahti aika pahasti. Vähän rohkenen epäillä että joku Pierre LeBrun laittelis Antille tampereelle viestejä treideistä etukäteen :D"Mark Stone tuli mua vastaan hotellin aulassa ja vaihdettiin muutama sana siinä".
Veikkaan, että Antti pyysi nimmarin vihkoon ja ne sanat liittyivät siihen.
No en minä silti tiedä, vaikka Antti olisi jo niin tuttu jantteri tuolla, että useat pelaajat (muutkin kuin suomalaiset) ovat hänelle hyvän päivän tuttuja. Jotenkin vaan haiskahti tuo kommentti minun korvaani epätodelta.
Heh, melkoinen Bill Clinton kuoriutui Kimmo Timosesta.
"Ja nyt täytyy todeta että en tiennyt tästä 2011 enkä myöskään 2015" Ja heti perään todetaan, antamatta Mäkiselle sanaa väliin, että asiaa on nyt käsitelty ja enempää ei tarvitse käsitellä.
"Mark Stone tuli mua vastaan hotellin aulassa ja vaihdettiin muutama sana siinä".
Kokonaisuudessaan hyvä viesti, mutta erityisesti tähän sama. TImosesta tulee mieleen joku kulma kuppilan kantis, joka höröttää muiden huonoille jutuille kyseenalaistamatta yhtään mitään. Ja kuten sanoit, ei siinä mitään vikaa ole, mutta jonkin sortin pientä myötähäpeää ehkä herättää. Kuten tyhmät miljonäärit yleensä.Mua oikeasti harmittaa, että mun käsitykseni Timosesta on tämän podin myötä kääntynyt miinuksen puolelle. Aiemmin tykkäsin hänestä tosi paljon, koska onhan hän nyt sellainen iloinen savolaisveikko. On sitä toki edelleenkin, mutta nykyisin pidän häntä pääasiassa yksinkertaisena savolaisveikkona. Onneksi hän on kuitenkin vaaraton ja hyväsydäminen. Hyväuskoinen hölmö, jolla on niin paljon rahaa tienattuna, ettei tarvitse tehdä mitään muuta kuin nauttia elämästä. Elelee samanmielisten kanssa kuplassaan ja elämä on simppeliä, eikä kauheasti tarvitse kelailla mitään. Eikä siinäkään ole mitään pahaa, mutta pieni itsensä laaja-alainen sivistäminen ei olisi pahitteeksi, sen verran pihalla on monesta heidän ohjelmassakin käsiteltävästä asiasta.
Olisin kyllä mielelläni pitänyt vanhan käsitykseni Timosesta, mutta kaikkea ei voi saada. Pelaajana arvostan edelleen Timosen todella korkealle eikä siihen nämä hönöilyt vaikuta, tietenkään.
Meinaan että kuulosti Bill Clintonilta.Meinaat, että valehteli? Jos näin, niin mihin tämä väite perustuu?
Meinaat, että valehteli? Jos näin, niin mihin tämä väite perustuu?
Tai sitten Carcillo ei vain tiennyt että Timonen ei tiennyt.En tiedä valehteliko Timonen vai Dan Carcillo, mutta jompikumpi näin on väistämättä tehnyt. Carcillohan totesi koko Flyersin joukkueen tienneen 2010 finaaleissa tuosta asiasta. Eli jos Timonen ei tiennyt, Carcillo valehteli, ja jos Timonen tiesi, niin hän luonnollisesti valehteli nyt itse.
Tämä on kyllä jo aika ankaraa. Chicagossa on työskennellyt ennen ja jälkeen Brad Aldrichin tekoja valtavasti erilaisia kiekkopersoonia, joista epäonnisimmat ovat pukeneet yhden ottelun ajaksi inkkaripaidan päälleen. Aldrich itse lähti seurasta 2010 kannun jälkeen. Esim. Teuvo Teräväinen aloitti Chicagossa 13-14, mistä ihmeestä hän olisi voinut tietää Aldrichista?Muusta en tiedä mutta on vaikea uskoa mitään mitä valkopesua suorittavan ja osallisia piilottelevan organisaation entiset sekä nykyiset jäsenet sanovat.
Carcillosta kannattaa muistaa, että kyseessä on melko polarisoiva hahmo, joka ajaa omia agendojaan melko laput silmillä ja välillä faktat unohtaen. On ajanut hienosti viime vuodet CTE-asiaa, mutta siinäkin hakenut vastakkainasettelua silloin kuin siihen ei ole ollut tarvetta.En tiedä valehteliko Timonen vai Dan Carcillo, mutta jompikumpi näin on väistämättä tehnyt. Carcillohan totesi koko Flyersin joukkueen tienneen 2010 finaaleissa tuosta asiasta. Eli jos Timonen ei tiennyt, Carcillo valehteli, ja jos Timonen tiesi, niin hän luonnollisesti valehteli nyt itse.
Kritisoida voi mutta podcastin perusteella Timosen sanominen tyhmäksi miljonääriksi menee kyllä alta riman.Kuten tyhmät miljonäärit yleensä.
Meinaan että kuulosti Bill Clintonilta.
Muusta en tiedä mutta on vaikea uskoa mitään mitä valkopesua suorittavan ja osallisia piilottelevan organisaation entiset sekä nykyiset jäsenet sanovat.
Muusta en tiedä mutta on vaikea uskoa mitään mitä valkopesua suorittavan ja osallisia piilottelevan organisaation entiset sekä nykyiset jäsenet sanovat.
Tähän sopii hyvin asia, josta eilen jo viesteilin => vaikka (uransa aikana ja varsinkin jälkeen-) oluen ja punaviinin voimalla on aivojaan ilmeisimminkin aika tanakasti marinoinut niin Kime ymmärtää tasan tarkkaan miten NHL toimii ja mihin kentälliseen se Jack Eichel siellä Vegasissa istutetaan (no whittu YKKÖSEEN TIETYSTI!!), mutta Antin pitää kertoa Kimelle miten se homma tehdään (laitetaan pelaamaan kolmoskentän jätkien kanssa??) ja Kime ei kehtaa sanoa podarissa muuta kuin "vai niin, niinkö se menee, tosiaan juu" kun takuuvarmasti mieli tekisi sanoa, että "lakkaa nyt höpöttämästä kun et näytä asiasta mitään tietävän"...Mäkisessä erityisen ärsyttävää on se, että hän esittää omat mielipiteensä faktoina. "Ans ku mä kerron, miten tää menee"-tyyliin. Ja sitten Timonen kuuntelee ja sanoo lopuksi, että "ai niinkö? Joo, niin se varmaan menee" ja vaikuttaa jäävän siihen uskoon, että asiat todellakin menee just niin kuin Mäkinen juuri kertoi. Kyllä mielipiteitä ja näkemyksiä saa olla ja ne saa tuoda esiinkin, mutta ei niistä mitään faktoja automaattisesti tule, kun Mäkinen ne päästää ulos suustaan.
Kyllä. Timonen on koulunsa lukioon jättänyt kaveri, jonka elämässä on ollut yksi tarkoitus: pelata jääkiekkoa mahdollisimman korkealla tasolla. Hän onnistui siinä loistavasti ollen Norris-äänestyksen mukaan maailman viidenneksi paras puolustaja parhaimmillaan.Kritisoida voi mutta podcastin perusteella Timosen sanominen tyhmäksi miljonääriksi menee kyllä alta riman.
Kyllä. Timonen on koulunsa lukioon jättänyt kaveri, jonka elämässä on ollut yksi tarkoitus: pelata jääkiekkoa mahdollisimman korkealla tasolla. Hän onnistui siinä loistavasti ollen Norris-äänestyksen mukaan maailman viidenneksi paras puolustaja parhaimmillaan.
Timonen myös vaikuttaa kaikin puolin miellyttävältä ihmiseltä ja on mukana oman synnyinkaupunkinsa yritystoiminnassa. Hänen ansiostaan iso joukko ihmisiä pärjää elämässään. Se, että Timosen kanssa ei ole mahdollista keskustella Wittgensteinista ei ole kovin yllättävää. Itse asiassa näin tenttikirjaa tänäänkin lukeneena keskustelisin mielummin Kimmo Timosen kanssa jetlagista kuin mielen komponenttiteoriasta.