Miksi ihmisen pitää huutaa? Mielelläni kuuntelen Kimanttia, mutta sitä Mäkisen huutamisen määrää ei vaan pysty käsittämään. Parhaiten tuli ilmi Kekäläinen-jaksossa, jossa Keklu puhui rauhallisesti ja piti laittaa vähän ääntä lisää, niin eikö sieltä kohta taas Mäkinen huuda tärykalvot puhki ja taas ääntä pienemmälle.
Haha sama juttu, kuuntelin vielä autossa tuon jakson, niin koko ajan ratissa sormi volanapilla. Mäkinen ääneessä -> miinusnappia. Keklu tai Timonen -> plusnappia.
Tuossa monikin kommentoi itsensä nostamista esille, niin ainakin omaan korvaan särähtää ja nousee myötähäpeä kun nyt esim. joku ex-pelaaja kertoo kuinka teki NHL-ennätyksen, tai valittiin kapteeniksi, tai hall of famessa tuli kredittiä tms oikeasti merkittävä saavutus historiankirjoihin. Tällaiseen Mäkisen on aina iskettävä oma vastine tyyliin "mulla kun on hyvä toimittajaystävä siellä ja sitten istuin illalliselle Nemon kanssa niin tuli kanadalainen onnittelemaan kädestä pitäen että hieno selostus" niin wtf. Joo varmaan teit työsi hyvin mutta paikka ja aika sen esiintuomiselle on jossain muualla. Kuulostaa innostumisen, ja sen perusteella miten asia kerrotaan siltä, että Mäkinen itse siellä nosteli kannua game7:n jälkeen. Ja toinen Mäkisen värityskirjan 101 on, että jokainen junnuleiri nuorena on aina maajoukkueleiri. Ei ikinä mikään normijunnuharjoitus, vaan kaikki sattui aina "maajoukkueleirillä mitäköhän se oli u18 ja ketä siinä oli näitä tulevia NHL-miehiä minun lisäksi..."
Viimeksi muokattu: