Tulkitsenko oikein, jos sanon että mielestäsi pelitilanteen ulkopuolella, pelin jo ratkettua on ihan ok laittaa poikittainen maila vastustajan olkapäiden yläpuoliselle alueelle?
Tulkitset todellaki VÄÄRIN!
Kirjoitukseni koski tämänhetkisen jääkiekkoyhteisön ulostuloa, tuomisemalla väärillä perusteilla, vaivautumatta ja olemalla uskomatta toista totuutta jonka on itselleen muodostanu.
Tuohon sinun tekemääsi tulkintaan, jos se poikkari olkapään alueelle pelin loppuvaiheessa aiheuttaa tämänkaltaisen helvetin älämölön, niin miksi kyseinen teko pelin alkuvaiheessa ei sitä aiheuta. Samat vaaranmomentit on molemmissa tapauksissa.
Ottamalla Anton Lundellin tapauksen keskusteluun vaikka olen HIFKn kannattaja, minun ei tarvitse häntä puolustella. Pelaajana hä on sen verran iso poika että saa hoitaa se aivan itse parhaalla katsomalla tavalla.
Itseäni yököttää ku joukkueen kannattaja tulee puolustelemaan (esim. Jussi Jokisen) tekoa. Väittämällä hänen ettei hän ole likainen pelaaja, vaikka oli juuri tehnyt likaisen teon. Se sama tollo kuitenki väittää toisen joukkueen pelaajan olevan vastaavan teon tehtyään olevan likainen pelaaja.
Vuosikymmenien aikana olen nähnyt monia ei niin hienoja hetkiä esim. Allu Lähteenmäki, Semin Ben Amor. Näissä voidaan puhua likaisista tilanteista.
Ku jääkiekkoyhteisö saa tapaus Anton Lundell kirjoittaa näin paljon pelkkää HaistaPaska tekstiä, niin mihin me KUKKAHATTUTÄTEJÄ tarvitaan ku se pesii liian monessä itseään lätkäjätkäksi kutsuvassa itsessään.
Tolkkua ja Malttia kirjoitteluun toivoisin, ku niin harva kuitenki pahoittelee kirjoituksiaan vaikka se vääräksi todistetaan.