Niitty voisi käydä Arsen "työpuhelimella" ja etsiä jonkinlaisen stunttinimen sieltä tyyliin "Jeff Halpern", vaikka sitten ottelukohtaisella pahvilla. Filppulan saikku on se jotain 6-8 viikkoon, mutta mielestäni se on liian pitkä aika olla ilman ykkössentteriä. Tähän päälle vielä Monsterimonnin saikku, niin timilahtisilla taas mennään.
Antero, pystytkö nyt hakemaan sen sentterin? Viime keväänä Antero ei tähän lähtenyt.
Antero: laita sille Lindstenille nyt kunnon sopimustarjous tiskiin jos ei ole jo. Surutta voi maksaa ihan kärkitason palkkaa kun suoritustaso on tuota.
Turha ettiä kauempaa kun kerrankin löytyy omista.
Jos Lindsten ulkomaille lähtee rahan perässä niin siinä ei ole mitään ongelmaa mulla. Mutta jos toiseen liiga seuraan lipsahtaa Lindsten niin auta armias.Tätä samaa oon huutanu viime kaudesta asti. Mies on palkankorotuksen ansainnu ja se uusi tarjous pitää mukisematta lyödä uuniin. Vai vaaditaanko vielä muita näyttöjä? Toki se tarjous voi olla jo sisässä mutta jos kauhuskenaario kävisi ja Lindsten kusastas jonnekkin muualle nii voin sanoa että kuivin sukin ei seurajohto siitä selviäisi.
Jos Lindsten ulkomaille lähtee rahan perässä niin siinä ei ole mitään ongelmaa mulla. Mutta jos toiseen liiga seuraan lipsahtaa Lindsten niin auta armias.
Jos Lindsten ulkomaille lähtee rahan perässä niin siinä ei ole mitään ongelmaa mulla. Mutta jos toiseen liiga seuraan lipsahtaa Lindsten niin auta armias.
Ei Antero nyt ihan onnistunut näiden naapuri hakujen kanssa. Viime siirtorajallakin meni aivan puihin. Kyllähän Antero nyt sais vähän skarpata.
Tä on niin tätä. Housut kintuissa kaikki vaan pusikossa paskalla.Ei Sunnuntai nyt ihan onnistunut tämän viestin kanssa. Kyllähän Sunnuntai nyt sais vähän skarpata.
Viime takarajan hankinnat taisi olla pitkälti budjetti kysymys, sekä lienee saaneen Atulta kannustusta savilahkeeseen, joten osittainen synninpäästö siitäkin.
Eli sulla on faktatietoa että budjettisyistä hankittiin Hamilton sekä Savilahti muttei keskushyökkääjää? Ja faktaa että Atu painosti hankkimaan Savilahkeen?
Jos noin vahvat on tiedot niin ei siinä mitään. Jos ei ole faktaa niin ei kannata ihan satuja keksiä synninpäästöksi. Mielestäni Niittymäki on kokonaisuudessa onnistunut oikein hyvin, mutta olihan tuo viime kauden siirtotakaraja aika ponneton suoritus. Tykkään kuitenkin miehen tavasta rakentaa joukkuetta joukkueena, toisin kuin Vuori joka hommasi välillä hyviäkin yksilöitä, mutta kokonaisuus jäin vajaaksi.
Viime takarajan hankinnat taisi olla pitkälti budjetti kysymys, sekä lienee saaneen Atulta kannustusta savilahkeeseen, joten osittainen synninpäästö siitäkin.
Minun arveluni oli yhtä oiva, kuin aiemmat spekulaatiot johdon halusta hävitä edellisellä kaudella. Ei siinä, Jännästi näiden tappioiden aikana alkaa taas arvostus laskea, kun ei pystytä reagoimaan vajeeseen. Mutta ehkä tyydyn valittelun puolesta kehumaan kuitenkin kauden alkua positiiviseksi ja edelleen on toistaiseksi hyvin hoidettu pesti. Ensi vuonna se vasta haaste sitten koittaakin.
Aika täydellinen haku tuo Fraser Antsalta. Juuri mitä tarvitsimme. Aika kusessa olisimme ilman tuota hakua, varsinkin kun Tallen loukkaantui. Katsotaan miten tuo hyökkäys vielä vahvistuu.
Kyllä. Paremmin ei nyrkki voisi silmään sopia.
Nyt ahneena haluaisin hyökkäykseen vahvistusta.
Jos turkulaisuus oli todella se teema, millä joukkuetta pyritään kasaamaan tulevaisuuteen, niin nämä Lindsteniä koskevat huhut vievät kyllä pohjan koko läpinältä. Nyt on kyllä hauska nähdä, että reagoidaanko tähän mitenkään vai onko nämä omat pojat - höpinät sitä tuttua johtoportaan tematiikkaa, mikä ei todella tarkoita mitään.
Mitkä huhut?
JYP, IFK ja Kärpät ainakin ollut esillä.Huhut ensi kauden joukkueesta.