Android-laitteet ja -sovellukset

  • 321 174
  • 1 178

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Ainakin minulla on vaihtoehto "sign out", kun painan tuota puhelimen vesemmanpuoleista nappia. Siis sitä nappia, jos on menu napin vasemmalla puolella. Toivottavasti auttoi.

No kyllä auttoi, kiitos! Oon vielä vähän onneton tän Androidin kanssa, vaikka Samsungin tabi on ollutkin jo jonkun aikaa.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Seuraava tyhmä kysymys: Miksi ei videopuhelut toimi? Olen tässä kännipäissään koittanut useaan eri "älypuhelimeen" tehdä videopuhelun, ja niistä on koitettu tehdä minulle, mutta ei onnistu. Onko joku asetus pielessä? Liittymästähän tällainen ei voi olla kiinni?
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ainakin minulla on vaihtoehto "sign out", kun painan tuota puhelimen vesemmanpuoleista nappia. Siis sitä nappia, jos on menu napin vasemmalla puolella. Toivottavasti auttoi.

Kappas. Mulla ollut sama ongelma tuon YouTuben kanssa. Nyt löytyi siihenkin ratkaisu.. En oikein aina edes muista kyseisen napin olemassaoloa :D
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tietääkö joku onko androidille jotai sovellusta, mistä näkee nhl:n maalikoosteet? Sori, en jaksanut puhelimella lukea aiempia sivuja.

Nhl.comista en saa katottua.
 

Spede#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tietääkö joku onko androidille jotai sovellusta, mistä näkee nhl:n maalikoosteet? Sori, en jaksanut puhelimella lukea aiempia sivuja.

Nhl.comista en saa katottua.

NHL Game Center ylivoimaisesti paras. Tulokset, maalikoosteet, sarjataulukot oikeastaan kaikki mitä tarvii.
Ei löydy Suomalaisilla suoraan play kaupasta. Jostain syystä vain Pohjois-Amerikan väelle tarjolla. Mutta googlella löytyy. Hakusainoiksi vain NHL GameCenter apk
En jaksa nyt puhelimella kaivaa linkkiä, mutta pitäisi helposti löytyä.
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mutta googlella löytyy. Hakusainoiksi vain NHL GameCenter apk
En jaksa nyt puhelimella kaivaa linkkiä, mutta pitäisi helposti löytyä.
Pakko paljastaa osaamattomuuteni ja udella sen linkin perään, jos joku sattuisi olemaan koneen äärellä.

Koleilin avata joitain linkkejä ja latasinkin jotain väärää tavaraa.
 

Lavis

Jäsen
Pakko paljastaa osaamattomuuteni ja udella sen linkin perään, jos joku sattuisi olemaan koneen äärellä.

Koleilin avata joitain linkkejä ja latasinkin jotain väärää tavaraa.

Itellä sama homma. Latasin sovelluksen, kun koitin avata tuli teksti "tiedostoa ei voi avata". Mitä ohjelmia pitää olla, että tuon saa avattua? Puhelimena Samsung Galaxy S3.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
En vanno, että tämä ratkaisee ongelman mutta kun tuota apk:ta haluatte asentaa niin asetuksista pitää sallia muiden kuin Google Playsta hankittujen sovellusten asennus. Englanniksi Applications -> Unknown sources.
 

Lavis

Jäsen
En vanno, että tämä ratkaisee ongelman mutta kun tuota apk:ta haluatte asentaa niin asetuksista pitää sallia muiden kuin Google Playsta hankittujen sovellusten asennus. Englanniksi Applications -> Unknown sources.

Tuo on tehty jo. Latasin taannoin Flash Playerin puhelimeen, niin piti sallia toi. Ei auta silti...
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onkos täällä kellään kokemuksia tuosta LG Nexus 4 luurista, onko soiva peli? Mitä nyt arvosteluja katseli, niin akku on tuon luurin heikkous, mutta noin muuten?


Täälläkin on ollut nexus nelonen nyt parisen viikkoa käytössä, ja on kyllä mahtava laite. Koskaan en ole vielä näin jouhevasti toimivaa androidia käyttänyt, eikä akunkestokaan mielestäni niin paska ole mitä joissakin arvosteluissa on haukuttu..4.2.2. päivitys ilmeisesti paransi sitä. Toki akun saa helposti kulumaan päivässä nollille, mutta niin se tuppaa nykyajan älypuhelimissa olemaan.

Omani hankin saksan google play storesta pienimuotosella kikkailulla, ja 16gb versiolle tuli toimituskulujen kanssa hintaa loppujenlopuks hieman reilut 380e, eli säästö esim gigantin hintoihin on aika huomattava. Nykyään tuo saksan google playstä tilaaminen on vissiin blokattu googlen toimesta, tai siis eivät toimita enää mailboxde.comiin, jonka kautta tuo tilaaminen tänne suomeen onnistui.

Plussana on vielä mainittava erityisesti se, että on googlen luuri, eli voit olla varma että kaikki päivitykset tulevat heti ilmestymisen jälkeen luuriin.

Suosittelen lämpimästi, hakkaa S kolmosen mennen tullen.

Lisätään vielä se ehkä oleellisin miinus mitä tästä nyt mieleen tulee eli muistikorttipaikan uupuminen...itselle riittää vallan mainiosti 16gb (josta todellista tilaa vajaat 13), mutta varmasti on niitä joille se ei yksinkertaisesti riitä..
 

Spede#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Toimisikohan tämä lataus LINKKI tuolle NHL GameCenterille. Koitin uppia sen nyt nettiin ja sama versio kuin mitä itellä puhelimessa (SGS3) käytössä joten pitäisi toimi jos vain ton tiedoston lataus tuolta onnistuu.
Ja tosiaan yllä olikin Murmeli maininnut noista asetuksista että pitää sallia Google playn ulkopuolelta hankittujen sovellusten asennukset.
Joku joka koittaa tuon ladata tuon linkin kautta voisi käydä tänne mainitsemassa toimiiko se vai poistanko kys linkin ja koitetaan jotain muuta.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Toimisikohan tämä lataus LINKKI tuolle NHL GameCenterille. Koitin uppia sen nyt nettiin ja sama versio kuin mitä itellä puhelimessa (SGS3) käytössä joten pitäisi toimi jos vain ton tiedoston lataus tuolta onnistuu.
Ja tosiaan yllä olikin Murmeli maininnut noista asetuksista että pitää sallia Google playn ulkopuolelta hankittujen sovellusten asennukset.
Joku joka koittaa tuon ladata tuon linkin kautta voisi käydä tänne mainitsemassa toimiiko se vai poistanko kys linkin ja koitetaan jotain muuta.

Toimi hienosti. Kiitos tästä!
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Toimiiko toi NHL GC ihan ilmaiseksi että näkisi maalikoosteet, vai täytyykö olla GC-käyttäjätunnukset?
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Toimisikohan tämä lataus LINKKI tuolle NHL GameCenterille. Koitin uppia sen nyt nettiin ja sama versio kuin mitä itellä puhelimessa (SGS3) käytössä joten pitäisi toimi jos vain ton tiedoston lataus tuolta onnistuu.
Ja tosiaan yllä olikin Murmeli maininnut noista asetuksista että pitää sallia Google playn ulkopuolelta hankittujen sovellusten asennukset.
Joku joka koittaa tuon ladata tuon linkin kautta voisi käydä tänne mainitsemassa toimiiko se vai poistanko kys linkin ja koitetaan jotain muuta.

Minulla lataus kyllä toimii mutta herjaa että tiedostoa ei voi avata. Ja olen kyllä sallinut asennukset ulkopuolisista lähteistä.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla näkyy näköjään ihan pelitkin suorina tuon sovelluksen kautta. Enkä ole rekisteröitynyt tai maksanut mitään. Mut hys hys ettei lähde pois.

Edit. Stiflatille siis vastauksena
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Minulla lataus kyllä toimii mutta herjaa että tiedostoa ei voi avata. Ja olen kyllä sallinut asennukset ulkopuolisista lähteistä.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Mulla teki saman kun siitä latausinfosta koitti ladata, mutta jos meni tiedostojen kautta avaamaan niin toimi hyvin.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Täytyypä ladata toi itsekin, mutta seuraavaan probleemaan:

En tiedä onko Samsung Galaxy S3:n kanssa sama "ominaisuus", mutta ainakin S3 Minissä ei löydy ollenkaan lediä - siis sitä, joka ilmoittaisi vilkkumalla, että puhelimessa on viesti tullut tai missattu puhelu. Ajattelin, että olisikohan tuohon jotain kiertotietä, esim. joku appi (onko sana?), joka vilkuttaisi vaikka jompaa kumpaa noista kosketusnäppäimien valoista?
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
En tiedä onko Samsung Galaxy S3:n kanssa sama "ominaisuus", mutta ainakin nS3 Minissä ei löydy ollenkaan lediä - siis sitä, joka ilmoittaisi vilkkumalla, että puhelimessa on viesti tullut tai missattu puhelu. Ajattelin, että olisikohan tuohon jotain kiertotietä, esim. joku appi (onko sana?), joka vilkuttaisi vaikka jompaa kumpaa noista kosketusnäppäimien valoista?

S3 "täysversiossa" on erillinen merkkivalo, joka vilkuttaa saapuneille puheluille, viesteille, laturille ym.
 

Lavis

Jäsen
Mulla näkyy näköjään ihan pelitkin suorina tuon sovelluksen kautta. Enkä ole rekisteröitynyt tai maksanut mitään. Mut hys hys ettei lähde pois.

Edit. Stiflatille siis vastauksena

Miten ne pelit saa näkymään? Menee tuonne "Game Video" kohtaan nyt, niin tulee teksti "No game video available". Tuleeko sinne jotkut linkit peleihin sitten kun ne alkavat vai mitenkä toimii? Itsekkään en ole siis mitenkään rekisteröitynyt tai maksanut mitään mihinkään.

Edit. nyt näköjään tonne "Game video" kohtaan alkaa ilmestymään pelejä. Rangers vs Leafs peliä en pysty katsomaan, koska olen blackout arealla ja sijainti ei ole oikea. Devils vs Bruins
peli kuitenkin näkyy.
 
Viimeksi muokattu:

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edit. nyt näköjään tonne "Game video" kohtaan alkaa ilmestymään pelejä. Rangers vs Leafs peliä en pysty katsomaan, koska olen blackout arealla ja sijainti ei ole oikea. Devils vs Bruins
peli kuitenkin näkyy.

Joo ei mullakaan ihan kaikkia pelejä pysty katsomaan, mutta suurinta osaa kuitenkin. On muuten tosi hyvä kuvanlaatukin ja S3:sen isolta näytöltä kelpaa tosiaan katsella. Kiitoksia vaan Spede#17:sta.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko jollain kokemusta Zte blade 2 roottaamisesta? millä tavalla onnistuisi helpoiten? 16gb muistikortti ois kiva saada laajemmin käyttöön.

Edit: Ziegen linkki ja ohjelma toimii hienosti blade 2lla, kiitoksia!
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyypä ladata toi itsekin, mutta seuraavaan probleemaan:

En tiedä onko Samsung Galaxy S3:n kanssa sama "ominaisuus", mutta ainakin S3 Minissä ei löydy ollenkaan lediä - siis sitä, joka ilmoittaisi vilkkumalla, että puhelimessa on viesti tullut tai missattu puhelu. Ajattelin, että olisikohan tuohon jotain kiertotietä, esim. joku appi (onko sana?), joka vilkuttaisi vaikka jompaa kumpaa noista kosketusnäppäimien valoista?

NoLED-sovelluksella saat näytölle määritettyä muistutusikoneja.(linkki Google Play-kauppaan)
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Hommasin tuossa Gigantin pääsiästarjouksena Samsung Galaxy Tab 2 10.1 tabletin, hieno peli, ainoa vain että ei oikein tunnu tykkäävän pitää tuota wifi yhteyttä päällä, vaan pätkii sitä aika usein, mikä ärsyttää jos yrittää katsoa netistä esim. ViaPlayn kautta lätkää.

Onko muilla kokemusta tästä tai neuvoja siihen, miten tuon saisi pitämään yhteyden koko ajan, eikä tuolla tavalla pätkimällä?
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Perkele, itsellä ei tuo gamecenter toimi! Tai asentuu ja aukeaa ja voin katsoa matseja, mutta jos tuloksia yrittää rullata alaspäim tai avata niin kaatuu koko ohjelma. Taitaa olla uuden androidin aika...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös