Android-luuri kun on kyseessä niin pystyykö Samsung Galaxy 4:ssa määrittelemään yhteystiedoille eri viestiääniä?
Eikö se onnistu ihan avaamalla haluamasi yhteystiedon ja sitten siitä asetukset auki ja "aseta soittoääni"?
Kiitokset! Juurikin viestiäänestä oli kyse.Tämä asetus muuttaa tietääkseni vain saapuvan puhelun soittoääntä, ei viestiääntä. Omasta Androidistani en löytänyt asetusta käyttäjäkohtaiselle viestiäänelle, mutta Play-kaupasta löytyy sovelluksia joilla homma onnistuu. Tässä linkki yhteen sovelluksista.
Toimiiko muilla youtube anroid laitteissa? Itsellä Samsungin tab 10.2 ei ole videot lähteneet pyörimään hetkeen. Kone ikään kuin lataa videota aikansa ja lopulta näyttö näyttää siltä kuin video olisi katsottu.
Kiitokset! Juurikin viestiäänestä oli kyse.
Onko joku onnistunut löytämään ladattavan .apk -tiedoston uusimmasta NHL Gamecenterin versiosta 3.0930? Nykyinen versio täytyisi saada päivitettyä, jotta pystyisi katsomaan tabletilla NHL-pelejä. Google Play ei anna ladata uusinta versiota Suomessa.
1mobile Market ei tunne moisia rajoituksia, tuo taasen löytyy ihan Google Playstä. :)
Itselläni ainakin 1mobile market ohjaa Gamecenterin oston Play-kauppaan, josta en kyseistä sovellusta voi ladata. Amerikkalaiset Google-tunnukset lienee ratkaisu?
1mobile Market ei tunne moisia rajoituksia, tuo taasen löytyy ihan Google Playstä. :)
Löytyykö markkinoilta autolaturia jolla S4 saa ladattua ripeästi? Lumia 800 varten hankitulla autolaturilla toki virtaa laitteeseen saa, mutta lataaminen on luvattoman hidasta. Pikainen käväisy Expertillä tuotti tyhjän tuloksen sillä myyjä kertoi Samsungin oman laturin olevan lähes yhtä heikko, eikä kuulemma tarjolla ollut parempaa vaihtoehtoa. En toki tiedä oliko kyseessä vain huono valikoima vai onko tosiaan niin ettei parempaa ole markkinoilla.
Kuinka perseestä tuo Viaplay on leffojen puolesta?
NHL:n katseluun toimii ihan jees, sen vähän mitä kännykällä katson. PC-Viaplayssa taas ei ole mitään valitettavaa NHL-kiekon suhteen. Mutta.
Leffapuoli on saanut kovasti haukkuja oikeastaan kaikkialla mitä olen lukenut ja kuullut. Leffat pätkii, niitä EI voi jatkaa siitä kohdasta mihin jää, vaan aina pitää kelata alusta tuohon. Onko näin?
Lisäksi ihmettelen mikä tuo Viaplayn "lataa elokuva"-toiminto on olevinaan, kertaakaan se ei ainakaan mun Galaxy S2-puhelimessa ole toiminut, aina vaan "valmistelee latausta" ikuisuuksiin.
Kyllä mulla on toiminut täysin moitteetta, ei ole pätkinyt ja pystyy jatkamaan sitä kohdasta mihin viimeeksi jäi.
Tosin tuo "lataa elokuva" -toiminto kusee täälläkin. Muuten toimii mainiosti.
Edit. Otetaanpas sanat takaisin, kyllähän tuo elokuvien lataus näyttää sittenkin pelittävän.
Joo, näemmä toimi kun katsoin Wayne-dokkarin tuo "jatka kohdasta". Pätki rasittavan paljon, mutta ei nyt vielä liikaa että olisi pilannut katselun. Mutta jos leffoissa noin paljon pätkii, niin eipä montaa tarvitse ainakaan kännykällä katsoa.
Lisätietoa latauksesta? Mulla tosiaan valmisteli latausta 10min ja sitten en jaksanut enää odottaa.