Latasin HTC Desire-puhelimeeni (perusversio) Android 2.3-päivityksen, jonka seurauksena kaikki ladatut ohjelmat ja tekstiviestit katosivat. Tuhoutuivatko ne lopullisesti vai löytyvätkö vielä jostain?
Käsittääkseni tuhoutuvat lopullisesti, täysin varma en ole, mutta saunalahden oppaassa käskettiin kopioimaan tiedot koneelle, koska ne katoavat puhelimesta päivityksen yhteydessä.
Onko android-tableteille mitään muuta desktop-selainta kuin Firefox, joka on uskomattoman buginen ja lisäksi jostain syystä on kadottanut zoom-asetukset täysin ja näyttää vaakasuunnassa vain mustaa ruutua.
Android Browserin desktop-moodi ei toimi kuitenkaan kaikilla sivustoilla "oikeana" desktop-selaimena.
Sinänsä kuriositeettina todettakoon, että iPadin safari toimii kuin natiiviselain mutta jostain syystä Google tahtoo pantata Android-tableteilta kunnollista selainkokemusta.
Dolphin for Pad on omassa käytössä todettu parhaaksi selainkokemukseksi honeycomb - tabletilla. Ja toimii desktop -moodissa moitteetta, flash yms yms toimii täydellisesti ilman ongelmia. Kokeile ihmeessä.
Hmm, saas nähdä meneekö tuo sitten läpi MS:n Exchange-kriteereistä.
Mutta pitänee testata, sinänsä kyllä skidisti vituttaa nämä leikkikäyttikset ja kikkailu softilla ja niitten toimimattomuudella, taidan siirtää oman tablettihankinnan win8:ia odottamaan.
Kunhan vaan Nokia tekee tabletin niin maailma on taas mallillaan.
Minä olen ollut tyytyväinen tuohon ihan stock-selaimeen. Pyörittää videot ja muut romppeet ihan mallikkaasti.
Voihan sitä tosin kokeilla Mireniä ja Dolphiniakin.
Latailin tämän paketin marketista Samsung Galaxy S 2 puhelimeeni ja kaikki pelaa muuten aivan mahtavan hyvin, mutta jostain syystä videoita ladattaessa tulee teksti "videota ei voida toistaa". Mikähän mahtaisikin olla siis semmonen kaikenkattava videonpyöritys ohjelma, jolla sais nämäkin filmit näkyviin?
En ole asiasta varma, mutta uskoisin ongelman johtuvan enemmänkin tekijänoikeuksista, eli ts. noita videoita ei saa näyttää Jenkkilän ulkopuolella tms, vrt. televisiointioikeudet. Viisaammat korjatkoon.
....Eli nämä ohjelmat suojaavat luuria sekä sitten tarvittaessa ilmoittavat 3G, WLAN tai GPS-linkin kautta puhelimen sijainnin joko .txt tai mailina. Testailin vähän ja ainakin se heitti mulle Gmailiin linkin mistä sitten aukesi Googlen kartta jossa oli puhelimen arvioitu sijainti, heitti vain n. 100m.
Et varmasti tee mitään väärin. Itse tappelin Kiesin ja täysin samojen ongelmien kanssa vanhalla koneellani, kun yritin Galaxy S:ää päivittää. Totesin sitten, että jääköön päivitys sikseen ja mennään vanhalla softaversiolla etiäpäin.Auttakaa tyhmää hädässä
Mitä minun pitää tehdä ja mitä teen väärin kun yritän Kiesin kautta päivittää Samsung galaxy S:äni. Ohjelma löytää uuden päivityksen ja kun painan lataa ohjelmistopäivitys niin tulee ikkuna jossa pyydetään hyväksymään ehdot yms. Ok tähän asti. Sitten kun painan että aloita lataus katkeaa Kies yhteys samantien ja lataus ikkuna jää viron kielellä pyörimään ruutuun. Kun puhelin yhdistää Kiesiin uudelleen niin sen jälkeen tulee sama ikkuna esille "päivitä puhelimesi"
Mitä siis teen väärin kun tämä toistuu joka kerta kun yritän. Samsungin sivuilta olen ohjeet katsonut ja mulla ei tule Kiesissä edes läheskään samanlaisia ikkunoita
Joko Raúl katsoit tämän? Mainitaan ainakin se Galaxy S. Linkki vie Puhelinvertailu - Uutisia kännyköistä -sivulle.