Saako HTC:sta HTC:hen siirrettyä tekstiviestejä mitenkään? Automaattisesti siirtyy vain yhteystiedot... Bluetoothin kautta ei ainakaan näyttäisi onnistuvan, tietokoneeseen yhdistettynä ei silloinkaan löydy mitään.
Senkus tökkäset kiinni.Tämä saattaa olla ehkä tyhmä kysymys, mutta voinko käyttää Huawein U8800:n akun lataamiseen HTC Wildfiren laturia?
Omassa ZTE Bladessa saapuva puhelu mykistetään painamalla virtapainiketta.- miten saapuva puhelu mykistetään?
Itse olen käyttänyt samaisessa vekottimessa Back-näppäintä.Omassa ZTE Bladessa saapuva puhelu mykistetään painamalla virtapainiketta.
Pari newbie kysymystä:
- saako viesteissä rajattua vastaanottaja vaihtoehtoihin pelkät gsm numerot? Nyt tarjoaa kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja
- miten saapuva puhelu mykistetään?
// Market heräsi puhelimen boottauksen jälkeen
Android marketissa hyvä tarjous kampanja. 10 sovellusta 10 senttiä kappale. Itse ostin Soundhoundin ja Great Little War game:in. Tarjousohjelmat vaihtuvat illalla.
10 Billion Downloads! - Android Market
-Tinke-80
En tiedä Acesta, mutta Galaxy S2 mykistää puhelun, kun kääntää luurin ylösalaisin. Soitto jää näin päälle, eli en lyö luuria korvaan. Kätsyä. Perinteinen luuri korvaan -mykistys taas on vastaa -namikan vieressä.- miten saapuva puhelu mykistetään?
Tyhmähkö kysymys:
Voiko Android-puhelimissa ladata puhelimen muistiin / muistikortille haluamiaan karttatiedostoja vai vaatiiko navigointi aina toimivaa yhteyttä?
Niin ja Google Maps -kartathan niissä kaiken järjen mukaan pyörii?
Tänksis.
Tyhmähkö kysymys:
Voiko Android-puhelimissa ladata puhelimen muistiin / muistikortille haluamiaan karttatiedostoja vai vaatiiko navigointi aina toimivaa yhteyttä?
Niin ja Google Maps -kartathan niissä kaiken järjen mukaan pyörii?
Tänksis.
Facebook for Android-sovellus on näköjään päivittynyt juuri siihen muotoon mitä olen toivonutkin. Nyt sovellus toimii samalla periaatteella kuin tähän astinen mobiiliselainversio. Hienoa.
Osaakos joku kertoa, että mitenkähän sais Android-puhelimesta toiseen siirrettyä nuo puhelinnumerot puhelimen omasta muistista? Tässä on tovi kikkailtu, eikä tunnu löytyvän. HTC Wildfirestä pitäs siirtää Radariin.
Eikö HTC Radar ole WP-puhelin ja Wildfire Android, jos käsitin oikein mistä puhelimista kirjoitit.
Itselläni on Zte blade ja mietin, että pystyykö tällä puhelimella lähettämään fm-signaalia autoradioon ja sitä kautta soittamaan Spotifyä radiosta? Jos pystyy niin mikä softa pitää ladata?