Mikä puhelinmalli kyseessä sulla? Ainakin Samsungissa saa kuvakaauppauksen otettua näppärästi kun kämmensyrjällä vetää ruudun päältä.
Nokia 8.3
Mikä puhelinmalli kyseessä sulla? Ainakin Samsungissa saa kuvakaauppauksen otettua näppärästi kun kämmensyrjällä vetää ruudun päältä.
Ite käytän ja on hyvä peli. Vaikuttaa kevyemmältä kun noi standardit chrome ja firefox. Tässä voisi samalla ihmetellä näitä esim. samsungin omia selaimia. Miksi ihmeessä ne on olemassa, käyttääkö niitä joku ja miksi?Onkos täällä Vivaldi-selaimen käyttäjiä? Tänään alkanut ongelma, että selaimen sisäänrakennettu AD blocker ei enää toimi YouTubessa.
....
Onkos täällä Vivaldi-selaimen käyttäjiä? Tänään alkanut ongelma, että selaimen sisäänrakennettu AD blocker ei enää toimi YouTubessa.
Uudelleenasennus ei auta eikä pikaisen googlettelun perusteella näyttäisi löytyvän kohtalotovereita. Selain ei ole myöskään päivittynyt viime päivinä ja ongelma alkanut tosiaan tänään.
Ilmeisesti on koska omassa luurissani ei ole pariin päivään toiminut ainakaan Nysse-tutka vaan ilmoittelee verkko-ongelmasta.Onko siis nyt olemassa joku WebView ongelma, mitä google olisi kovaa vauhtia ratkomassa vai onko postin sovellus vaan niin paska ja väki osaamatonta, että syyttelevät googlea omistaan? Itsestä tuntuu, että jos toi palikka lakkaa toimimasta, niin noin puolet sovelluksista tekee saman, kuten myös sovelluskehittäjien, että googlen rahavirrat. Tästä johtuen sen korjaaminen ei siis kestä viittä päivää, mikä postin kohdalla on tilanne.
Jaa siellä on 14. päivä viimeksi päivittynyt versio, mikä mätsää postin ongelmien kanssa.Ilmeisesti on koska omassa luurissani ei ole pariin päivään toiminut ainakaan Nysse-tutka vaan ilmoittelee verkko-ongelmasta.
Jää kokeilematta. Sähköpostiin tuli tänään saapumisilmoitus paketista, joten sovellus saa odotella rauhassa.Jaa siellä on 14. päivä viimeksi päivittynyt versio, mikä mätsää postin ongelmien kanssa.
Tuolla olis muuten beta versio tarjolla kaupassa, minkä voi näköjään päivittää standardin tilalle. Kuka rohkea testaa?
Itsellä on myös tämä sama ongelma, mutta se ei taida olla puhelimesta kiinni koska samaa ongelmaa oli aikaisemmin OnePlus puhelimessa sekä nykyisessä iPhonessa. Olisi kyllä kiva tietää että miksi joskus WhatsApp merkkiäänet eivät kuulu. Nyt viime kuukausina ne ovat toimineet ihan ok.Toisinaan WhatsApp viesteistä ei tule merkkiääntä ollenkaan ja ne jäävät huomaamatta. Tämä voi olla niin, että aamusta äänet on toimimatta (varmaksi en voi sanoa, onko päivälläkin toimimattomuutta). En löytänyt WhatsAppista itsestään mitään asetusta, että olisi mykistetty ilmoitukset tiettyyn aikaan. Voisiko tämä olla jossain puhelimen asetuksissa? Sieltäkin yritin kaivaa, mutta en löytänyt, että olisi jokin häiriötön aika tms asetettu.
Mulla tekee tabletilla aivan samaa, mutta vastausta ongelmaan en ole saanut. Olen monesti poistanut sovelluksen ja sitten taas asentanut. Ei auta. Kaikki muut suoratoistot toimivat moitteettomasti.Oneplus Nordilla HBO:n liike on nykivää suoraan puhelimella katsottaessa. Vähän sama kuin striimaisi Telia TV:stä lätkää Chromecastilla asettamatta Chromecastia 50 Hz:n tilaan. Mutta siis HBO:n castaaminen toimii ongelmitta.
Mulla tekee tabletilla aivan samaa, mutta vastausta ongelmaan en ole saanut. Olen monesti poistanut sovelluksen ja sitten taas asentanut. Ei auta. Kaikki muut suoratoistot toimivat moitteettomasti.
Ei kun Samsung, mutta tuli mieleeni, että voisiko olla kiinni siitä, mikä Android on käytössä.Kiitos vastauksesta. Tuskinpa tuolle sitten on mitään tehtävissä. Tuleva HBO Max voi tietysti auttaa, mutta enpä pidättelisi hengitystäni sitä odotellessa. Onko sulla siis myös Oneplus Nord?
Ei kun Samsung, mutta tuli mieleeni, että voisiko olla kiinni siitä, mikä Android on käytössä.
Mistä muuten näkee, mikä Android on käytössä? Asetuksista jostakin?Voi sillä olla vaikutusta. Mulla on Android 11. Puhelimen näytön virkistystaajuus on 90. Kokeilin vaihtaa 60:een, mutta sillä ei ollut vaikutusta.
Mistä muuten näkee, mikä Android on käytössä? Asetuksista jostakin?
Juu mä jo heitin tuohon yläpuolelle edittiä ja mulla tosiaankin 9 tabissa.Oneplussassa asetuksista kohdasta Tietoja puhelimesta. Oletan, että on aika samalla tavalla Samsungissa.
En tiedä tunnetta omista lapsista huolimatta, joten pakko kysyä, että mikä vie noin paljon tilaa/miksi lisämuisti on edellytyksenä, jos 256 GB suoraan ei kelpaa, mutta 128 + 128 kelpaisi?Nyt on ollut hajoamispisteessä oleva S10, jossa 128 GB + 64 GB kortti ja koko ajan täynnä (lapsiperheporukat tiennevät tunteen).
En tiedä tunnetta omista lapsista huolimatta, joten pakko kysyä, että mikä vie noin paljon tilaa/miksi lisämuisti on edellytyksenä, jos 256 GB suoraan ei kelpaa, mutta 128 + 128 kelpaisi?
S20FE sopinee näihin spekseihin. 128GB + max. 1TB muistikortti, Hinta n. 600€. Elisalla näytti olevan 549€Mikäs olis saatavilla ja järkevä Android-puhelin sellaisin ominaisuuksin, että sisäinen muisti 256 GB ja pitäisi olla myös korttipaikka? Nyt on ollut hajoamispisteessä oleva S10, jossa 128 GB + 64 GB kortti ja koko ajan täynnä (lapsiperheporukat tiennevät tunteen).
Mieluiten nimenomaan tuolla kombolla, toinen vaihtoehto 128 GB ja muistikortti, joka voi olla nykyistä suurempi toki. Mikä puhelin järkevin? En maksa itse, mutta mielelläni otan hintalaatusuhteeltaan järkeviä vinkkejä (lue: alle tonnilla). Maininta "saatavilla" siksi, että S20 osuisi tähän, mutta sitä ei saa mistään, downgradettuja versioita kyllä.
S20FE sopinee näihin spekseihin. 128GB + max. 1TB muistikortti, Hinta n. 600€
En tiedä aidanseipäistä, ihan hyväntahtoisen kysymyksen esitin, kun ei vastaava tarve ole omalle kohdalle tullut. Mutta hyvä, jos ratkaisu häämöttää.Koska se puhelin on koko ajan täynnä jo nyt. Ja sori, eivät kiinnosta "parannusehdotukset" vaan ratkaisut tällä kaavalla - kun niitä puhelimia on mitä ilmeisimmin olemassa. Ei ole kohteliasta viedä keskustelua aidanseipäisiin.
Toista reittiä tuli jo maininta ainakin uudesta Xperiasta, joka täyttää vaatimukset.