Punainen Nexus 5 ollut itsellä käytössä kesäkuusta lähtien. Loistava hankintahan tuo ollut. Hinta/laatu-suhteeltaan parasta mitä kuvitella saattaa. Laadukas kirkas näyttö on ja puhelimen toiminta kiitettävän nopeaa. Lagaamisia ei ole tapahtunut kuin ehkä kerran ja uudelleenkäynnistyksellähän siitäkin selvisi.Onko kellään käytössä LG:n puhelimia? Nyt näytti tulevan hinnan alennusta sekä Nexus 5 puhelimeen että G2 luuriin ja jompi kumpi noista voisi olla minulle seuraavana vuorossa. Eli jos noita on jolillain käytössä niin mielellään lukisin käyttökokemuksia noista malleista.
Tämä kun on varsinainen Google-puhelin niin kaikki linkittyy siihen. G:n näkemys androidista on yksinkertaistettu versio esim. Samsungin näkemyksestä. Tuo nyt on makukysymys, mutta itse tykkään tästä. Tähän tulee tietty kaikki androidin päivitykset ihkaensimmäisenä, joten selkeä plussa siitä.
Kameraohjelmistoon on tullut jo pari päivitystä, mutta kyllä se varmaan edelleen tämän puhelimen heikkous on. Kun valoa on niin saa tällä ihan yhtä laadukkaita kuvia kuin millä tahansa älypuhelimella, mutta hämäräolosuhteissa hidas tarkennus ärsyttää. Eli jos kamera puhelimessa on sinulle hyvin tärkeä juttu, niin en suosittele Nexusta. Toinen huono puoli on akkukesto, mutta itse en ole sen kanssa tullut ongelmiin, koska lataan jokatapauksessa luurin joka yö.
+ hinta/laatu
+ näyttö
+ nopeus
+ päivitykset
- kamera
- akku
Suosittelen ehdottomasti.