Stuttgarter
Jäsen
Matikainen arvostaa Andyä, toivottavasti Ässätkin arvostaa jatkosopimuksen kera.
"Ässien kirkkain tähti oli tänään maalivahti Andreas Bernard, joka torjui kauden toisen nollapelinsä.
- Hänen kuuluisi pelata NHL:ssä. Hän on väärässä sarjassa, Pelicansin päävalmentaja Petri Matikainen tuskaili Bernardin huikeaa torjunavirettä ottelun jälkeen"
Oli kyllä kova tuo 2v jatkolappu. Tässä on pirun kova veskari tuleviksi vuosiksikin!
Huhhuh mikä muuri! Aivan tulee mieleen kultakauden Raanta jumalmoodissa! Maksakaa Andylle painonsa kullassa tuon 2v jälkeen!
Kyllähän tässä vähän jännittää pelaako Andy ensi vuonna täällä.. Huikee ukko. Ei mulla muuta..
Se tässä tietysti on, että Andy pelaa itseään kovaa vauhtia ison kansan tietoisuuteen. Toivotaan, ettei houkutus siirtyä isompiin ympyröihin käy toteen.
Tässä muutamia sattumanvaraisesti viime kaudelta lainattuja tekstejä Andystä. Kirsikkana kakun päällä vielä tämä huumoripläjäysjuttu maalivahdeista. Paljon on vuodessa muuttunut ja olennaisin kysymys on tosiaan miksi näin on päässyt käymään.Andyltä loistopeli Tanskaa vastaan, meidän onneksi Italia päätti töpeksii tuon 0-0 vielä lopussa, ehkä KHL jengit eivät vielä vie tätä kaverii meiltä ens kaudella
Itse en suostu uskomaan, että Andy olisi niin paska maalivahti, miltä tällä hetkellä näyttää. Etäisesti Andyn tilanne muistuttaa hieman Rynnäksen aikoja Marliesissa, jossa Tissin pelityyliä lähdettiin muuttamaan radikaalisti Allairen toimesta täysin eri muottiin. Tuolloinhan Jussin peli sekosi täysin ja samaa tällä hetkellä on nähtävissä myös Andyssä. Mitään tietoa minulla ei ole Bernardin treenailuista mutta näin suurta muutosta näin lyhyessä ajassa ei mielestäni ole perusteltavissa millään muulla kuin huonolla maalivahtivalmennuksella, jossa pelityyliä on lähdetty muuttamaan suuntaan, jossa koko pakka hajoaa. Rosendahlia lähtisin ensisijaisesti siis Andyn tilanteesta syyttämään. Saadaanko pelityyliä enää korjattua parempaan kauden loppuun mennessä, tuskin, mutta ensi kaudeksi uusi osaavampi maalivahtivalmentaja voisi olla poikaa. Nykyisen näytöt ovat hyvin ohuet.