Anaheim Ducks 2024–2025 – jälleen tankkauskausi?

  • 13 218
  • 60

Pudotuspeleihin vai ei?

  • Kyllä

    Ääniä: 5 7,9%
  • Ei

    Ääniä: 58 92,1%

  • Äänestäjiä
    63
  • Poll closed .

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Pääs kyllä yllättämään ainakin itseni tää valinta.

On tästä ollut spekulaatioita, mutta vähän samaa mieltä olen kanssasi. Jotenkin oletin, ettei kapteenia valita tällä kaudella ja odotellaan, jos joku junnuista kasvaisi rooliin.
Ihan kiva kuitenkin, että kapu saatiin valittua. On aina vähän sielutonta, jos joukkueella ei ole johtajaa.
 

Olvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks | Helsingin Jokerit | Shane MacGowan
Joo oli tuosta jo jonku aikaa spekulaatiota ja itse kyllä tykkään Gudaksen valinnasta.
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Ihan mahtava valinta, tykkään! Särmää ja johtajuutta piisaa ja kuten arveltua niin varmasti sellainen "välikapteeni", kunnes Leo tai Mactavish tai joku muu osoittaa toivottavasti olevan seuraava pitkän linjan kapteeni. Butcherin paidan voisi melkein laittaa tästä tilaukseen, jes!
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes, Panthers, Tampere
Mitään valistunutta veikkausta kenelläkään, ketkä Duckin pakeista tulevat saamaan yyvee-vastuuta? Nyt sinne on merkattu fowleria ja Lacombea ykkös yyveellle? Itse olin käsityksessä, että Minthyokov tai Zellweger ajaisi helposti ohi jo viimekauden näytöillä.
 
Mitään valistunutta veikkausta kenelläkään, ketkä Duckin pakeista tulevat saamaan yyvee-vastuuta? Nyt sinne on merkattu fowleria ja Lacombea ykkös yyveellle? Itse olin käsityksessä, että Minthyokov tai Zellweger ajaisi helposti ohi jo viimekauden näytöillä.

En tiedä mistä katsoit, mutta treeneissä oli menty niin, että toista ylivoimaa maestroi LaCombe ja toista Mintyukov.

On kyllä sääli jos Zellweger jää kokonaan rosterin ulkopuolelle ainakin kauden alussa. Siinä on viihdyttävä nuori mies! On niitä toki monia muitakin ja siksi Ducksin pelejä tulee varmaan katseltua paljonkin tällä kaudella.

Treeneissä menty seuraavilla koostumuksilla:
Gauthier-Carlsson-Killorn
Fabbri-McTavish-Zegras
Vatrano-Strome-Terry
Johnston/Leason-Lundeström/McGinn

Fowler-Luneau
LaCombe-Gudas
Mintyukov-Dumoulin
Vaakanainen-Zellweger

YV:
McTavish, Carlsson, Terry, Gauthier, Lacombe

Vatrano, Strome, Killorn, Zegras, Mintyukov
 

Largo

Jäsen
En tiedä mistä katsoit, mutta treeneissä oli menty niin, että toista ylivoimaa maestroi LaCombe ja toista Mintyukov.

On kyllä sääli jos Zellweger jää kokonaan rosterin ulkopuolelle ainakin kauden alussa. Siinä on viihdyttävä nuori mies! On niitä toki monia muitakin ja siksi Ducksin pelejä tulee varmaan katseltua paljonkin tällä kaudella.

Treeneissä menty seuraavilla koostumuksilla:
Gauthier-Carlsson-Killorn
Fabbri-McTavish-Zegras
Vatrano-Strome-Terry
Johnston/Leason-Lundeström/McGinn

Fowler-Luneau
LaCombe-Gudas
Mintyukov-Dumoulin
Vaakanainen-Zellweger

YV:
McTavish, Carlsson, Terry, Gauthier, Lacombe

Vatrano, Strome, Killorn, Zegras, Mintyukov
Tuolla rosterilla vedettiin kenraaliharjoitus ja näyttäisi tosiaan avausrosterilta. Zellweger saa varmasti näyttöpaikkansa, mutta ehkä väärällä puolella pelaaminen ei ainakaan vielä toiminut ja näin ollen Luneau ottaisi paikan pakkikuusikosta. Rightin pakkeja on Ducksilla onnettoman vähän, minkä vuoksi Luneau saanee nyt ainakin alkuun mahdollisuuden. Itse ounastelin että se voisi olla LaCombe joka jäänee ns. väliinputoajan asemaan ja Zellweger nappaisi hänen paikkansa kokoonpanosta, mutta LaCombe on ilmeisesti säväyttänyt sen verran hyvin leirillä/harkkapeleissä, että meinaavat oikein ylivoimalle kaveria laittaa. Ducksilla on sinällään ”huono” tilanne että kaikki nuoret puolustajalupaukset ovat murtautumassa kokoonpanoon samaan aikaan ja väkisin jää joku ulkopuolelle, vaikka rahkeet riittäisivätkin jo NHL:n puolelle.

Viime vuonna tulokkaina operoivat Mintyukov, LaCombe ja Zellweger. Toki myös Luneau mutta hän on vielä tälläkin kaudella tulokas. Se on vaan liian monta keltanokkaa laittaa pakistoon samaan aikaan ja nyt tuo näyttää ihan tasapainoiselta idealta, jossa kaikissa pareissa on veteraani ja toisen kauden aloittava nuorukainen.

Mutta joo, on todella sääli ettei ainakaan kauden alkuun nähdä Zellwegeriä NHL:n puolella.
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes, Panthers, Tampere
Nyt on jatkiksen HockeyGM:ään osallistuttua ja toisena joukkueena Anaheim alkanut nuoren joukkueen tekemiset kiinostamaan entistä enemmän. Minttukov saa näistä nuorista puolustajista ylivoimaisesti suurinta vastuuta ja ensi yölle ilmeisesti nostettu ykkösyyveen viivamieheksi Zegrasin kanssa. Ainut puuolustajista joka avannut maalitilin ja koosteista päätellen pelaa isojen poikien liigaa ihan miehekkäällä tasolla molemmissa päissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös