SouthernSun76
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Eiköhän tuo Gabi pidä tuon kymmenen sekunnin eron maaliin asti...
Tekeekö Northugin tempun mutta lähdössä? ;-)
Ei tässä mitään itkupotkuraivareita vedetä, mua vaan ärsyttää tämä tyyli missä jatkuvasti voivotellaan sitä mitä oltaisiin voitu saada ja aliarvostetaan urheiljoita. Mäkäräinen ja Jarkko Nieminen lienevät parhaimmat esimerkit.Taisit jotenkin vääristellä päässäsi sanomiseni. Minun mielestä Mäkäräinen on hieno urheilija ja menestynyt todella hyvin vuosien saatossa, ennen kaikkea maailmancupissa. Kuten jo mainitsin, on siltikin minun mielestä monesti alisuorittanut arvokisoissa. Ei tästä ole syytä vetää itkupotkuraivaria.
Eikös se ollut Dählie se alkuperäinen takaperin hiihtäjä?
Kannattaa katsoa kisa loppuun ennen tulosten julkaisemista.Jaaha... Laura voittaa tän.
Nyt toiveesi kävi toteen, mutta Kaisan takaa-ajon kannalta kahden kärki onnistui aivan liian hyvin.No voihan hitto. Tuo Dahlmeier on kova. Olisin toivonut voiton jollekin muulle, mutta ei voi mitään. Tuo hiihtänee takaa-ajon voittoon vaikka hiihtäisi osan matkasta takaperin.
Taisi tosiaan olla. Norjalla näitä ylivoimaisia hiihtäjiä riittää.
Onkohan täällä usko Kaisaan horjumassa? Alkukaudesta niin kovaa hehkutusta. Taitaa tulla todellisuus vastaan eli se, ettei pelkällä hyvällä hiihdolla voiteta. Pitää osuakin.
Alkukaudesta niin kovaa hehkutusta. Taitaa tulla todellisuus vastaan eli se, ettei pelkällä hyvällä hiihdolla voiteta. Pitää osuakin.
Tämä kun täälläkin (Suomessa) joskus tajuttaisiin että ampumahiihto on ensisijaisesti ampumakilpailu jossa välillä hiihdetään eikä toisinpäin.Pitää osuakin.
Tämä kun täälläkin (Suomessa) joskus tajuttaisiin että ampumahiihto on ensisijaisesti ampumakilpailu jossa välillä hiihdetään eikä toisinpäin.
No ei. Itse en varsinaisesti ole mikään asiantuntija mutta tytär harrastaa lajia ja on tullut aika paljon notkuttua penkalla.Tämä kun täälläkin (Suomessa) joskus tajuttaisiin että ampumahiihto on ensisijaisesti ampumakilpailu jossa välillä hiihdetään eikä toisinpäin.
Taitaa tulla todellisuus vastaan eli se, ettei pelkällä hyvällä hiihdolla voiteta. Pitää osuakin.