Ampumahiihdon MM 2015 -Liveseuranta

  • 41 240
  • 595

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Eihän ollut. Sotshissa olympiahopealla ja muutenkin palkintosijoilla maailmancupissa. Hieno voitto Lesserille, herra on yksi minun suurista suosikeistani. Minä muuten nyt sanon, että Kaisa jää mitaleitta koko kisoissa, koska arvosteltuani Tarjeita, on mies ollut loistokunnossa. Toivottavasti tämä taktiikka onnistuu.

Niin, minäkin olin väärässä, sillä Lesser, kuten Nowaja-tsemlia-whatever ja muut mitalistit, olivat potentiaalisia mestareita näihin kisoihin. Harmi kun en osannut veikata.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Naisten takaa-ajo käynnissä. Kisasta tulee erittäin mielenkiintoinen, vaikka suomalaismenestystä ei voidakaan odottaa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kylläpä tekee Domracheva ison eron Mäkäräiseen ihan cup-pisteitäkin ajatellen.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mäkäräisellä hurja isku päällä kotikisoissa, heti kaksi sakkoa ekalle paikalle.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Taidetaan saada tuplavoittaja.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mäkäräinen ampui varmastikin isolla riskillä, nyt kävikin huonosti.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Olen aivan varma, että Dorin Habert voittaa tänään. En jaksa uskoa hänen romahtavan niin pahasti, että putoaisi tuolta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Domracheva tulee puhtaalla ammunnalla vielä kovaa...
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Noh, yhteislähdössä ja normaalimatkalla sitten nähdään toivottavasti hyvässä kelissä, kuka tuolla on oikeasti herkimmillään. Siinä missä Darian suoritus kiinnostaa, niin myös se että saako se Kaisa sen yhden ehjän ammunnan näihin kisoihin.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tämä kisa ratkesi jo.

Ei tuota ranskalaista ota kukaan enää kiinni. Saa ampua kaksi sakkoa, tai jopa kolme ja voittaa silti.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Domracheva tulee puhtaalla ammunnalla vielä kovaa...
Vaan ei tullut. Yksi kierros Domrallekin. Ja heti putosi sijan kaksikymmentä tietämille. Dorin Habert voi putsata koko pöydän näissä kisoissa.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Ei tuota ranskalaista ota kukaan enää kiinni. Saa ampua kaksi sakkoa, tai jopa kolme ja voittaa silti.

Saattaa voittaa jopa neljällä sakolla.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Dorin Habert kaksi kierrosta. Tilanne kiristynee...
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ja sieltä tuli kaksi sakkoa!
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Näin on.

Dorin-Habert hiihtää lisäksi aivan helvetin hyvin omaan tämän kauden keskitasoonsa nähden.

Nuo lähimmät uhkaajat nappaavat väkisin sakkoja pystystä eikä esim. Dahlmeierin vauhti riitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös