Tänään Kaisa ampui kolme sakkoa ja Darya vain kaksi, mutta Kaisa hävisi silti Domralle vain 1,5 sekuntia.
Eli ei riitä.
Tänään Kaisa ampui kolme sakkoa ja Darya vain kaksi, mutta Kaisa hävisi silti Domralle vain 1,5 sekuntia.
Ampumahiihdossa arvokisoja on joka vuosi. Minä olen päässäni muodostellut sellaista skenaariota, että nämä puheet Mäkäräisen lopettamisesta voivat myös tarkoittaa välivuotta vauvaloman muodossa.Jos kuuntelee Perunkaa, niin nyt "pulla uuniin". Ensi kaudella juhlitaan MM-kultaa, jos toteutetaan ehdotus, joka ei siis ole minun ideani. Damn, onko ensi kaudella MM-kisoja vai ei.
Hyvin riittää.Eli ei riitä.
Hyvin riittää.
Kun saadaan taulut nurin, niin Kaisa biittaa Daryan tämän hetkisellä hiihtovauhdillaan kerran kerrasta. Saa nähdä tippuvatko ne näissä kisoissa vielä.
Tuohon voi lisätä vielä viimekauden lopun taistelun kristallipallosta.Urheilijalle, jolla on 3 arvokisamitalia ja muistaakseni yli 50 podiumpaikkaa maailmancupissa ei ole mitään todistettavaa päänsä kestävyydestä kenellekkään. Varsinkin kun on kyse suomalaisesta ampumahiihtäjästä...
Nainen itse on valinnut viimeisen arvontaryhmän ja nyt sitten päätyi viimeiseksi lähtijäksi.Miksi Eckhoff lähtee viimeisenä?
Aika saletisti tuo kova hiihtovauhti kostautuu Dahlmeierillä. Syyskaudella Dahlmeier oli selkeästi koko joukon paras ampuja, mutta huomattavasti hitaampi hiihtäjä.Dahlmeierin kova hiihtovauhti jatkuu, mutta yksi sakko tuli ekalta makuupaikalta.
Domralta konemainen suoritus ekalla.
Juu kyllä lähti siihen tahtiin taulua alas, että huh huh, siinä voitettiin penkalla sekunteja melkoisesti.Venäläinen Virolainen oli sitten pystystä kuin hiukkaskiihdytin.