Siellä on pojat vastaanottaneet kunnon Tuulahduksen siitä, mitä melko moni tällä hetkellä ajattelee.
Vuosaaren satama hiljeni lakon ensimmäisenä aamuna.
www.hs.fi
Mutta nämä solidaariset veljet eivät vähästä hätkähdä, rauhaa ja rakkautta kaikille ja Tuulankin asialla tässä kuitenkin ollaan <3 Talous on kuitenkin vain osa tätä kuviota, vaikka niillä vientituloilla poikienkin saunalisät kustannetaan.
Solidaarisuus best <3! Tulikin ihan ensimmäiseksi mieleeni kuvan nähtyäni, että nämä ahtaaja-aktiivit ovat todellakin ennen kaikkea muiden asialla. Automaatiohan ei tietenkään tuollaisia kovakuntoisia raavaita ja osaavia äijiä pelota yhtään ja ihan puhtaasta lähimmäisenrakkaudesta tässä ollaan pelottelemassa, miten kaikkien muiden taivas putoaa niskaan, ellei nyt lakkoilla sankoin joukoin. Juupa juu.
Maailma muuttuu ja se olisi AY-väenkin hyvä ymmärtää. Ennen naisetkin olivat miehen omaisuutta. Ensin isä päätti oman tyttärensä asioista ja kun tytär saatiin naimisiin, naisen asioista päätti hänen miehensä. Tällainen toiminta ei enää nykyisin ole ok ja hyvä niin. AY-liike on nyt ikään kuin yli-innokas appiukko tai anoppi, joka yrittää sanella aikuisten lastensa ja tämän puolison välisiä asioita, jotka eivät sille oikeastaan kuulu eikä heillä pitäisi olla asioihin mitään sanomista. Perusteena se ikiaikainen ja paras mahdollinen
"Minä olen sinut tähän maailmaan saattanut ja sinut ruokkinut, vaatettanut ja sinusta huolehtinut eikä sinua olisi edes olemassa ilman minua ja minun mittavaa panostani. Siksi sinun kuuluu aina ja ikuisesti olla minulle kiitollinen kaikesta ja noudattaa minun tahtoani, koska minä olen sinun vanhempasi ja minä tiedän kaiken paremmin. Ja jos et niin tee, jätän sinut perinnöttömäksi ja suljen sinut suvun ulkopuolelle. Sinusta tulee paaria!"
Tämänkin lakon maksaa meidän lapsemme. Niin kuin kaikki muutkin velat, joita nyt otetaan. Siis ne lapset, jotka tänne jäävät tai eivät täältä pois pääse, vaikka haluaisivat ja jotka haluavat itselleen hyvän elämän ja ovat valmiita tekemään töitä. Kannattaisi alkaa miettiä sitä, miten nämä osaavat nuoret saisi pidettyä Suomessa. He kun ovat kasvaneet maailmassa, missä kaikki on mahdollista eikä oikeastaan mitään rajojakaan ole. Maailma tarvitsee osaavia ihmisiä ja suomalaisilla on hyvä maine työntekijöinä, joten meidän osaavat kullanmurumme otetaan kyllä avosylin muualla vastaan. Tämä tulee olemaan ihan oikea ongelma, jos isoja muutoksia ei tehdä. Nopeasti.