Oon huomannut Ajan Pyörän kanssa että värit jotenkin välillä heittää kummallisesti, sillee että jotain kummaa punavihreää taustahöökaa ilmestyy taustalle. Oon vainoharhoissani välillä luullut että onko tää nyt jonkinlainen easter egg, mutta kai se sitten on vaan teknistä häikkää.
Huomasin että Amazonilla on myös tommonen X-ray -niminen systeemi tuolla, jonka kautta pitäisi saada kaikkea fantsua lisämateriaalia ja kikka kuutosta esille. Itse löysin sieltä Ajan Pyörästä jotain tällasia behind the scenes -videoita, ja sitten siellä taitaa olla jonkunlainen lista kohtauksessa olevista näyttelijöistä joka päivittyy sen mukaan kun jakso etenee, mutta en löytänyt kaikkea lisämatskua mitä jostain netin syövereissä olevien kommenttien mukaan siellä pitäisi vielä noiden lisäksi olla. Sen verran jaksoin tonkia että se riippuu ilmeisesti aika paljon siitä millä laitteella Amazonia tiirailee, jollain laitteilla ei tule mitään lisähommia, joillain tulee osa, ja sitten joillain koko paletti. Mulla on kai sitten joku välimallin aparaatti mikä näyttää osan, mutta ei kaikkea.