Muista en tiedä, mutta olen itse aina pitänyt Alpo Suhosen kommentoinnista ja pureutumisesta aiheeseen suorasukaisesti. Hyvä artikuloija ja tietämystä löytyy, sen lisäksi mielestäni positiivinen ilmestys muutenkin. Valmentajana en tiedä, mutta ihmisenä vaikuttaa fiksulta ja humaanilta tyypiltä, mitä ei liikaa jääkiekon parista löydy.
Jepjep aika samoilla linjoilla yllekirjoittaneen kanssa, mutta lätkäpiireissä tuonlainen poikkeava fiksuus ja humaanius tekee henkilöstä automaattisesti "sivari-hintin". Ape ei ole mua koskaan valmentanut, enkä ole liiga-tasolla kiekkoa
pelannut, joten hänen valmennustaitoihin tai pelikirjan tuoreuteen olen täysin jäävi henkilö kommentoimaan muuta kuin fiilispohjalta. Sitä vain ihmettelen, että voiko noin kovat näytöt kv-kuviosta hankkinut valmentaja olla noinkin epäkelpo, mitä täältä ja:sta saa lukea? Ja onko pelkästään oikeudenmukaista kaataa kaikki paska Apen niskaan, kun huomataan, että joukkueen vetovoima korreloikin suoraan johtohenkilöiden osaamisen kanssa?