No hei, 10 päivää flunssalomaa haisee punkulle.
Aika ala-arvoinen heitto omasta mielestäni...
No hei, 10 päivää flunssalomaa haisee punkulle.
Suoraan sanottuna olen hämmästynyt siitä, että Alpo Suhonen on ainoa, joka haluaa käydä avointa keskustelua tästä asiasta.
Jeppe_68 kirjoitti:Valaiskaa joku tyhmää selittämällä, mitä Hirvonen tuo parhaassa tapauksessa 08/09 Ässäjoukkueeseen.
No hei, meidän perheen kovakuntoisin on ollut viime perjantaista asti pois koulusta välillä kuumeessa ja välillä vain pienessä lämmössä. Tänään oli ensimmäinen kokonaan kuumeeton päivä. Jätkää vituttaa kun ensi viikonlopun turnaus jää väliin (ensimmäinen missä on muitakin kuin normaalit Satakunnan joukkueet), mutta ei vaan voi ottaa riskiä mistään jälkitaudeista.
Että melkoisen kovana tulee tuo flunssa joillekin. Osa meidän perheestä on selvinnyt 1-2 päivän poissaoloilla koulusta/tarhasta. Itselläni koko flunssaa ei ole edes ollut vaikkei kuntoni todellakaan ole mikään hyvä (kop kop kop)...
No hei, meidän perheen kovakuntoisin on ollut viime perjantaista asti pois koulusta välillä kuumeessa ja välillä vain pienessä lämmössä. Tänään oli ensimmäinen kokonaan kuumeeton päivä. Jätkää vituttaa kun ensi viikonlopun turnaus jää väliin (ensimmäinen missä on muitakin kuin normaalit Satakunnan joukkueet), mutta ei vaan voi ottaa riskiä mistään jälkitaudeista.
Että melkoisen kovana tulee tuo flunssa joillekin. Osa meidän perheestä on selvinnyt 1-2 päivän poissaoloilla koulusta/tarhasta. Itselläni koko flunssaa ei ole edes ollut vaikkei kuntoni todellakaan ole mikään hyvä (kop kop kop)...
Aika ala-arvoinen heitto omasta mielestäni...
Että mä vihaan tota teiän koutsia. Mua vituttaa sen jutut niin saatanasti ja aina vaan enemmän. Ihan sama onko se idiootti Ässien, Lukon, Chicagon tai vaikka perkeleen Ruandan Teräkenkäklubin valmentaja ni mä en jaksa sitä... miks mua vituttaa se niin saatanasti, ei perkeleen perkele... .... (tähän kirosanoja oman maun mukaan).. ...
No ajatellaan positiivisesti... Mies on Ässien valmentaja. Eihän sieltä puutu enää kuin Toivola (hoppas jo tällä kaudella mukana) ja Korpisalo, olis koko vitutusklaani sitten punanutuissa :)
Meillä ei ole ainakaan "taunotasalakki" valmentaja...
En kuitenkaan näkisi tarpeelliseksi käydä itkemässä kaiken maailman käskytysjuttuja/ tappelujuttuja TV:ssä. Ape on tehnyt itsensä muutenkin jo naurunalaiseksi ja tuntuu vaan jatkavan samalla typerällä linjalla. Keskittyisi nyt vaan joukkueen vahvistamiseen/valmentamiseen ja jättäisi ylen kommentointihommat sun muut omaan arvoonsa. Ässissä on kyllä sarkaa kynnettävänä ihan kiitettävästi tolla rosterilla.
Onko Suhonen Ässien Erkki Tuomioja...
Nyt pitää kyllä jo keksiä Apelle uus lempinimi/kutsumanimi. Ja se ei saa jäädä kakkoseksi Aurinkokuninkaan rinnalla!
Apella on Ässien valmentajana näytöt antamatta
Vai tapahtuiko jotain? Kerro ihmeessä minulle, jos näin on. Vaikkapa se Ässien viime kauden pelitaktiikka?
Vai tapahtuiko jotain? Kerro ihmeessä minulle, jos näin on. Vaikkapa se Ässien viime kauden pelitaktiikka?
Tästä seurasi todellinen pelillinen nousu joka konkretisoitui pisteet/peli keskiarvon romahtamiseen.
Tästä on hyvä jatkaa.
Täytyy todeta, että Ape on onneksi täysissä sielun ja ruumiin voimissa ja mm-studiossa heitetyistä kommenteista on helppo olla samaa mieltä. Hieman jo nimittäin viime kauden aikana pelotti, että onko Ape enää järjissään julkisuuteen annettujen kommenttien perusteella.
Kyllähän se vois olla mahdollista, mutta ei Ape kerkee. Sillä on kuule ittellensä tärkeemmät hommat nyt käynnissä, eli paskanjauhanta Suomen tv:ssä.
Montako kuukautta siihen kauden alkuun taas oli?