Mainos

Alpo Suhonen Ässien uusi valmentaja

• 815 918
  • 3 183

Animal

Jäsen
Matti Virmanen teki Jokerien katastrofikaudella typeriä virheitä, mutta nyt näyttää siltä, että mies olisi ainakin jotain niistä oppinut. Pentti Matikainen tekee virheitä ja ainakin yrittää oppia niistä, tosin vaihtelevalla menestyksellä.

Kaikille sattuu virheitä, joillekin enemmän ja joillekin vähemmän. Hölmö on se, joka toistaa virheensä, eikä edes yritä oppia niistä.

Onneksi olkoon KalPa liigakarsintojen välttämisestä. Ette tarvitse edes vahvistuksia nykyiseen joukkueeseenne. Ässien johto: Haistakaa vittu!

Mantti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings
Aika yllätys, odotin Toivolaa tai Lehkosta.

Mä TOIVOIN Lehkosta...

Oon tässä miettiny että miksi Alpon kanssa on tehty tollanen "monivuotinen" sopimus ja tullut tulokseen että ne, keiden nimiä tässä on heitelty Lehkosesta, Rautakorven kautta Toivolaan, sitten ehkä:
a) eivät olleet halukkaita
b) olivat liian kalliita

Sitten tosta kalliista voidaan sanoa saman tien että mitä se Alpo tulee maksamaan kokonaiskustannuksiltaan:
- palkka
- kausikortti myynnin lasku eli yleisökato
- yhteistyökumppaneiden sponsoroinnin pienentyminen
- mahdollisesti uuden valmentajan palkkaaminen ja samanaikainen palkanmaksu Alpolle
- pelaajien imun Pataan "herättäminen" eli motivointi paksummalla tilipussilla

Emmää ymmärrä...me haluttiin tehdä Alpon kanssa heti soppari ettei sitä vaan kukaan vie, vai?

Noilla "näytöillä"?

HALOO?!?!?

-Mantti-

Viimeksi muokattu:

Mantti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings
Matti Virmanen teki Jokerien katastrofikaudella typeriä virheitä, mutta nyt näyttää siltä, että mies olisi ainakin jotain niistä oppinut. Pentti Matikainen tekee virheitä ja ainakin yrittää oppia niistä, tosin vaihtelevalla menestyksellä.

Kaikille sattuu virheitä, joillekin enemmän ja joillekin vähemmän. Hölmö on se, joka toistaa virheensä, eikä edes yritä oppia niistä.

Ja niillä on pohjaton rahapussi yrittää niitä paikata; Ässissä se on kohta taasen konkurssin vaara ja mistä syystä?!?!?

-Mantti-

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ehkä Ässissä on nyt Alpo Suhosen aika. Tappeluita haluaville on hyvä muistuttaa että Suhonen kuitenkin niitä valmentajia jotka osaavat käyttää tappelua taktisena aseena tarpeen vaatiessa. Kuka tahansa voi katsoa Chigacon ja Toronton ajan tappelut, niitä oli ihan tarpeeksi.
Torontossa mies oli kakkonen joten niillä ei ole väliä, mutta katsotaan mitä Chicagossa tapahtui Suhosen aikana.

1999-00 kaudella eli vuotta ennen Alpoa Hawksit keräsivät 1444 minuuttia jäähyjä (toiseksi eniten NHL:ssä sinä vuonna), kaudella 2000-01 Alpon kanssa 1001 minuuttia eli toiseksi vähiten NHL:ssä, takanaan ainoastaan Nashville Predators. Tuo 1001 minuuttin oli muuten - ja on edelleenkin - vähiten joukkueen historiassa sitten kauden 1975-76 eli tiputusta edelliseen kauteen vaivaiset 443 minuuttia eli reilut 30%. Saattaa olla kaikkien aikojen ennätystiputus (biggest loser).

Ei tainnut tarve vaatia tappelemaan tai sitten Hawksit osasivat tapella sillä tavalla ovelasti salassa ettei tuomari huomannut.

Kaudella 2001-02 eli Suhosen lähdettyä Blackhawksit keräsivät Brian Sutterin alaisuudessa runkosarjassa 25 pistettä enemmän kuin edellisellä kaudella, pääsivät playoffseihin ja jäähyminuutit nousivat 1234 minuuttiin.
http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/teamseasons.php?tid=35

Sivumennen voisi mainita että enimmillään ne ovatkin olleet kaudella 1991-92 kun Mike Keenan valmensi joukkuetta; 2663 minuuttia. Silloin pelaajat jäivät ilmeisesti jälki-istuntoon ja pääsivät kesälomille vasta finaalien jälkeen.
Ja jos Mats Sundin, Jeremy Roenick ja Bob Propert uskovat Suhosta niin kyllä joku saatanan suomalainen "kiekkoilija" saa luvan astua samaan kastiin.
Milloinkas Alpo on Roenickia valmentanut? JR:n viimeinen kausi Black Hawkseissa oli 1995-96 kun taas Suhonen kävi siellä 2000-01.

Probertin osuus tuosta jäähymäärän kasvusta oli huomattava (103 -> 176 eli lähes tuplaantuminen)

Pelaajat tietenkin Alpoa kehuivat aina ja jokapaikassa:
"Amonte says 2000-01 season the worst.(Sports)"
http://findarticles.com/p/articles/mi_hb5273/is_200104/ai_n20671072

Jos googleen muuten laittaa hakusanoiksi "alpo suhonen chicago blackhawks" ja painaa kokeilen onneani niin vastaukseksi löytyy "Least Favorite Hawk Ever? - Chicago Blackhawks". Legendaarista.

Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ape on oikeassa

Kaksi huomiota Jatkoajan Ape/Ässät jutusta. Ensinnäkin joukkue tällä hetkellä on helvetin huonokuntoinen ja toiseksi tähän panostetaan ja kesäharjoittelu laitetaan uusiksi. Ollaan Apesta sitten mitä mieltä tahansa, niin tuossa on mainittu syy Ässien taaperrukseen. Voin huoletta lyödä vetoa, että Ässät on fyysisesti tällä hetkellä liigan huonokuntoisin joukkue. Jos Alpo laittaa nuo perusasiat kuntoon, sitten voidaan katsella miten Ässät pärjää. Tosiasia on kuitenkin, että Apen edeltäjä ei saanut edes perusasioita kuntoon ja näin ollen ei Ässät huonompaan suuntaan voi mennä.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
http://www.yle.fi/urheilu/jaakiekko/id86432.html

Täältäkö Suhonen syksyllä scoutattiin? "Oikeastaan, jos halutaan olla ilkeitä, niin sm-liigan tän hetken suurin kysymys on se, että onko sm-liigasta tulossa AHL:n tyyppinen tappelijoiden liiga"?

Sen verran tökkivää oli ulosanti muutenkin, etten jaksanut tuon pidempään kuunnella. Sori, jos linkki löytyy jostain aiemminkin.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaksi huomiota Jatkoajan Ape/Ässät jutusta. Ensinnäkin joukkue tällä hetkellä on helvetin huonokuntoinen ja toiseksi tähän panostetaan ja kesäharjoittelu laitetaan uusiksi. Ollaan Apesta sitten mitä mieltä tahansa, niin tuossa on mainittu syy Ässien taaperrukseen. Voin huoletta lyödä vetoa, että Ässät on fyysisesti tällä hetkellä liigan huonokuntoisin joukkue.
Olen aikaisemminkin vaatinut täällä Ässä-puolella selitystä näihin:

20.10 Ässät-TPS 4-3
1.11 Ässät-JYP 3-2

Yhteistä näillä on se, että edellisenä päivänä Ässillä oli ollut ottelu ja JYP ja TPS tulivat vastaan levänneinä. Tepsiä vastaan Ässät nousi kolmen maalin takaa voittoon ja JYPiä vastaan kahden maalin takaa.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika mahdoton keksiä noihin selitystä, mutta eivät nuo mielestäni siitäkään kerro, että kuntopuoli olisi kunnossa. En tietenkään ole nähnyt kovinkaan montaa Ässien peliä, mutta esim. Kivenmäki ei todellakaan näytä huippukuntoiselta urheilijalta ja eikös Hisey heitetty pihalle lähinnä siitä syystä ettei ollut kunnossa. Onhan siellä puolikuntoisilla varmasti loukkaantumisiakin taustalla, mutta ei peruskuntokaan ihan kohdalla jengissä ole. Tätähän mm. Ape on sanonut ja vaikka mies olisi kuinka paska, niin sokeakin koutsi näkee jos oma jengi ei ole kunnossa ja "piiputtaa".

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City

20.10 Ässät-TPS 4-3
1.11 Ässät-JYP 3-2

Yhteistä näillä on se, että edellisenä päivänä Ässillä oli ollut ottelu ja JYP ja TPS tulivat vastaan levänneinä. Tepsiä vastaan Ässät nousi kolmen maalin takaa voittoon ja JYPiä vastaan kahden maalin takaa.

Mistä nuo muka todistavat? Eihän mikään joukkue kaikkia pelejään sentään häviä. Luulisi, että Ässien tilastoilla olisi löytynyt melkoinen määrä esimerkkejä päinvastaisestakin.

Ne pelit, jotka minä olen Ässiltä nähnyt, myös Apen aikana, ovat joko todistaneet siitä, että kaikki pelaajat eivät ole kunnossa tai siitä, että kaikkia pelaajia ei kiinnosta.

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Niin sokeakin koutsi näkee jos oma jengi ei ole kunnossa ja "piiputtaa".

Oisit kertonut tästä sokeasta koutsista Ässien johdollekin, niin niiden ei olisi tarvinnut palkata tuota huru ukkoa, joka sinne nyt hankittiin.

Ai niin, mutta kun Ape on sanonut, että jääkiekko on aistillinen ja kehollinen peli. Hyvä siitä se menestys lähtee varmistetaan vain ettei palkaka sokeita ja raaja rikkoja.

Joukkueiden ero fyysisessä kunnossa ei tässä vaiheessa selitä sarjataulukkoa millään tavalla. Se on yksi pieni osa toimivaa kokonaisuutta, ei enempää. Mutta se on helpoin asia jota Suhonen voi syyttää Ässien surkeasta kevät kaudesta.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joukkueiden ero fyysisessä kunnossa ei tässä vaiheessa selitä sarjataulukkoa millään tavalla. Se on yksi pieni osa toimivaa kokonaisuutta, ei enempää. Mutta se on helpoin asia jota Suhonen voi syyttää Ässien surkeasta kevät kaudesta.
Tästä olen täysin eri mieltä. Fyysinen kunto ei ole pieni osa toimivaa kokonaisuutta vaan perusta, jolle koko homma rakentuu. Jos tuo perusta ei ole kunnossa on aivan sama mitä yrittää rakentaa ja kuka rakennusmestarina häärää.

Pata-Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Coast Titans

Fyysinen kunto kyllä on vain pieni osa toimivaa kokonaisuutta, mutta kun se on se kaikkein tärkein osa, jota ilman millään muulla ei ole mitään merkitystä. Ei tässä nyt ole kyse nypläyksestä tai viulunsoitosta vaan urheilusta. Kyllä sen nyt luulisi olevan ihan maalaisjärjellä pääteltävissä, että urheilussa fysiikka on tärkeintä eivätkä mitkään hokkus pokkus-konstit.

Delkor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tästä olen täysin eri mieltä. Fyysinen kunto ei ole pieni osa toimivaa kokonaisuutta vaan perusta, jolle koko homma rakentuu. Jos tuo perusta ei ole kunnossa on aivan sama mitä yrittää rakentaa ja kuka rakennusmestarina häärää.

Kyllä se juuri näin on. Kai jääkiekkokin vielä sentään urheilulajiksi luetaan, vaikkakin Sihvonen yrittää sitä ansiokkaasti joksikin shakin lähisukulaiseksi todistaakin.

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins

Täältäkö Suhonen syksyllä scoutattiin? "Oikeastaan, jos halutaan olla ilkeitä, niin sm-liigan tän hetken suurin kysymys on se, että onko sm-liigasta tulossa AHL:n tyyppinen tappelijoiden liiga"?

Alposta on aika ajanut ohi, ei sille mitään voi.. Itse olisin tyytyväinen jos SM-liigasta tulisi AHL:n tyyppinen liiga; taitoa, nuoria pelaajia, tunnetta, kovaa peliä ja tulevaisuuden tähtiä. "AHL:n tyypinen tappeluliiga" kommentti kuvaa hyvin että Suhonen ei ole ajanhermolla asioissa.

Meinaako tuo aistillinen ja kehollinen laji että ensi vuonna kaukalossa nähdään notkeita patauroksia kovassa kunnossa?!? Ei siinä, tietenkin kuntopohja on tärkeä perusta, enkä ymmärrä miten se on muka saatu noin paskaksi kuin se Ässillä nyt on/väitetään olevan..

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Nyt on kyse SM-liigasta. Ei mistään puulaki sarjasta. Nämä pelaajat pelaavat jääkiekkoa ammatikseen. Ihan vakavissaanko väitätte, että syy siihen, että Ässät on sarjataulukon hännillä on se, että kesälle ei poljettu kuntopyörää tarpeeksi?

Ässistäkin löytyy useampia pelaajia, jotka ovat tahkoneet liiga jo 90-luvulla. Pelanneet mm. SM-liiga finaaleita. Noina vuosina he vain sattuivat polkemaan sitä pyörää vähän enemän kuin vastustajat. Ja tänä vuonna päätettiin, ettei sitä fyysistä kuntoa tarvitakkaan? Miten helvetissä ne pystyy siellä NHL:ssäkin pelaamaan kun eivät harjoittele kesällä ollenkaan?

Totta kai urheilussa fyysinen kunto on aina tärkeää, mutta vaikka se yksittäisiä otteluita saattaakin ratkaista, niin ei se ammattiurheilussa yksinään tee hopea joukkueesta jumboa. Niin kuin sanoitte, se on perusta, mutta kaikki ponnistavat samalta perustalta tässä liigassa. Toisilla se on leveämpi kuin toisilla, mutta tuo ero tulee esille vasta kuin muut asit ovat tasan.

Suhosen teesit ovat ihan totta. Mutta ne ovat "älä syö raskaasti ennen kuin urheilet" tasoa. Suhonen voisi varmasti pärjätä valmentajana c-juniori tasolla. Ylemmille tasoille hän ei tuo mitään uutta.

Viimeksi muokattu:

Pertsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei pojat, ei pojat.. Sympatiaa vaan sinne Poriin, kyllä tossa on ainakin organisaation mainosmiehillä haastetta myydä kausikortteja ensi kaudelle, ja johdolla haastetta hommata kunnollinen joukkue..

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Helvetin pitkään mietittyäni keksin yhden jonkunlaisen perustelun Suhosen palkkaamiselle. Sekin on ei-urheilullinen: Alpo on Suomen kokoisessa maassa julkkis ja absoluuttisen varmasti hän nostaa Ässien medianäkyvyyttä. Luultavasti hän tekee samaa kuin HIFK-aikanaan eli toimii puhuvana päänä tappeluita ja kaupallisuutta vastaan ympäri mediaa. Porilaista kiekkoa paremmin tuntevat voinevat kertoa, olisiko tuossa perustetta ja lähtisikö jokunen umpiurpo yritys mukaan Ässiin, kun siellä on nyt Suhonen? Siis umpiurpo siinä mielessä, että siellä ei tiedetä lätkästä mitään. Toisaalta Ässät paukutteli kohtuullisen hyvän taloudellisen tuloksen menestyskaudellaan ja on nyt penaillut ansiokkaasti kaiken taivaan tuuliin lyhyessä ajassa; uskottavuuden, menestyksen ja olisiko mennyt rahatkin? Vittusaatana, ymmärrän Vellu Ketolaa - paita pois tuollaisen hallin katosta!

Alpon historiaa kun katsoo, niin huomaa, että hän itse asiassa toi käskytyksen Suomeen, kyseisestä aiheesta kirjoitti P.Sihvonen ansiokkaan jutun vähän aikaa sitten. Tätä ei kiistä kukaan. Asialla ei ole kuitenkaan enää yhtään mitään merkitystä. Kaikki Suhosen joukkueet 2000-luvulla, mukaanlukien HIFK, ovat olleet täysin munattomia neppailijoita, joista lentävät ensimmäisenä ulos Vopatit, Nielikäiset, Nickersonit sun muut särmäjätkät. Sen lisäksi yksikään hänen joukkueensa ei menesty myöskään urheilullisesti. Äijä on kävelevä katastrofi. Nickerson on Ässissä ainoastaan Ässä-johdon klausuulilla, sen tiedän. Mutta tuskinpa kuuluu Alpon jatkosuunnitelmiin. Sen suuntainen analyysi, että tämä mies on joskus ollut kova luu, kyllä hän nytkin hoitaa, on yhtä järkevää kuin Erkki Mustakarin valinta Suomen yleisurheilumaajoukkueeseen hyppäämään seivästä vuonna 2008. Hänhän on hypännyt hyvin aikanaan.

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Voitaneen siis todeta että olisi enemmän kuin toivottavaa että Suhosen aisapariksi taikka "tiimiksi" tulisikin enemmänkin tämän ajan hermolla oleva/-ia, hommaansa antaumuksella tarttuva/-ia henkilö/-itä.

Hoitakoon Alpo "isoa kuvaa" (pelottaa silti sekin) ja nämä muut mm. pelilliset asiat itse pelin sisällä ja potkia perseelle jne. Alposta siihen yksinkertaisesti ei ainakaan ole vaikka kielikuvat varmasti ovat kiekkoperheen kauneimmat tällä puolen tellusta.

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Hoitakoon Alpo "iso kuvaa" (pelottaa silti sekin) ja nämä muut mm. pelilliset asiat itse pelin sisällä jne. Alposta siihen ei ainakaan ole.

No.. itseä pelottaa tuo "iso kuva" yhtä lailla. Koska itse tykkään patajoukkueesta, joka yrittää. Ja yrittämiseen minun kohdallani menevät teesit "repii ja raastaa". Tässä kovasti ollaan puhumassa Foppan, Nicken (huhtalan?) ulostamisesta joukkueesta. Silloin se ei enää ole Ässät, vaan joku helvetin JYP. Ja ei minulla mitään jyppiä vastaan ole, mutta aika vähän loppupeleissä sieltä sitä tunnetta löytyy (ei tartuta tähän, eihän?). Nimenomaan tapaa jakaa musertavia taklauksia pitkin peliä aina kun paikka on.

Kiitos, mutta mieluummin sitten jätän katsomatta pelit, kun olen ilman tuollaista joukkuetta.

ja itse en näe tätä niinkään "fanittamansa seuran hylkäämisenä".. vaan... seuralla on tietty identiteetti ja tyyli. Jos se hylkää sen, eikö se silloin hylkää kannattajansa? Miksi kannattajien pitäisi sokeasti hurrata paidalle ja logolle? Itse hurraan asenteelle... periaatteessa sille, jota sen paidan kuuluisi edustaa.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
seuralla on tietty identiteetti ja tyyli. Jos se hylkää sen, eikö se silloin hylkää kannattajansa? Miksi kannattajien pitäisi sokeasti hurrata paidalle ja logolle?

Olen samaa mieltä tuosta ensimmäisestä osasta ja tällä hetkellä on usko koetuksella. Aikalailla sellainen fiilis, että Ässäfaneilta ollaan viemässä pois kaikkea sitä mitä fanit haluaisivat seuran edustavan. On kuitenkin hieman ennenaikaista vetää itseään asian tiimoilta narun jatkoksi, koska aika vasta näyttää mihin homma lopulta kääntyy.

Itse kannatan kuitenkin Ässiä ja kaikki saatanan Suhoset ja muut toimiston piipertäjät ovat pieniä kärpäsen paskoja siinä mitä Ässät minulle edustaa.

Incarnation

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, PoPa
En halua mitenkään puolustella Apea, mutta tämä pelko fyysisten pelaajien ulostamisesta ja taklauksien katoamisesta Apen jatkaessa on aivan naurettavaa. Apen alaisuudessa Ässät on taklannut ihan yhtä paljon (vähän?) kuin Härkälän alaisuudessakin. Kovia pommeja on nähty useasti joka peleissä Apen Ässissä, vaikka pelitapaa ei mitenkään erityisen fyysiseksi voikaan sanoa. Sellainen normaali ja paikoittain korostettukin taklausten hakeminen on mielestäni säilynyt enkä näe mitään syytä miksi se tulisi katoamaan ensi kaudella.

Ape ei varmasti vihaa taklaamista tai fyysistä pelitapaa. Olen varma, että hän inhoaa vain kontrolloimatonta koohotusta, jossa taklaaminen ja tappeleminen menevät pelaamisen edelle.

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Tämähän on kuin suoraan jostain painajaisesta! Voi helevetin helevetti mitä ne on mahtanu ajatella siellä toimistolla!? Ei auta, näyttääpä siltä että liigakiekkoa ei sitten ensi vuoden jälkeen Porissa pelata. Hip hei!

Edesmenneen kunniaksi lienee paikallaan lausua runonen:

Aina kannatin sinua/
vaikka päähän potkit minua

Nyt sydämmein on särkynyt/
ja surun kyynel poskelle vierähtänyt

Vaik' väliin jätin pelin usean/
silti aina maksoin sen kaljan ja makkaran

Vaikka kuolit niin olet aina rakkaani/
ja Mikonkadun pellet: voitte syödä kakkaani!

Shamppoo

Jäsen

Sen verran tökkivää oli ulosanti muutenkin, etten jaksanut tuon pidempään kuunnella. Sori, jos linkki löytyy jostain aiemminkin.

Ja herra jatkaa. Ruotsi on pitäitynyt perinteisessä taitopelaamisessa ja on sen takia menestynyt hyvin viime aikoina. Itse olen noita Elitserienin pelejä kattellu Canalilta väittäisin siellä olevan tappeluita enemmän kuin suomessa.

Toinen joka pisti korvaan on tuo koskaan ei tappeleva joukkue ole voittanut mitään sarjaa tai isoa tunausta. No ensiksi tulee mieleen tuo viime kesän Stanley Cup kun ylivoimaisesti eniten kauden aikana hanskannu Anaheim pokkas pytyn.

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
[QUOTE="Jurvanen]seuralla on tietty identiteetti ja tyyli.[/QUOTE]

Sepä se. Itse katselin pari HIFK:n kotiottelua syksyn mittaan paikan päällä ja olihan se hirveää katseltavaa kun taklauksia ei tullut ensimmäistäkään ja tuttua kohinaa vastujan maalilla oli juurikin vastustajan toimesta, sitä kun on tottunut yleisesti jokseenkin erilaiseen petolaumaan ainakin kotonaan, niin sitä tuli itsekin aivan huuli pyöreänä ihmeteltyä että "kauas on täälläkin menty". Ei paljoa kiitosta herunut kyllä fanienkaan jutuissa mitkä korviin kantautui.

Mitä Ässiin se liittyy, niin kyllähän se pienikin fyysisyys -minusta- on karannut nyt Alpon aikana ja en jaksa uskoa että kovinkaan erilainen ensi kaudenkaan tyyli tulee olemaan....ja siitähän sitten ei Isomäen katsomo kauaa hyvällä katsele, eikä myöskään kuuntele "itkuja" vastustajien käskyttämisistä, varsinkaan jos ei ala pelit kulkemaan.

Hirvein skenaario itselle (mitä tosin nytkin elämme todeksi): Munaton, tahdoton, pehmolauma joka ottaa pataan kaikilta.

Kyllä. Pelottaa rehellisesti koko Ässien puolesta.

Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Todella omituinen ratkaisu ja sopimuskin vielä on luokkaa n kautta. Ei ymmärrä.

Toistaiseksi voimassaoleva sopimus on kyllä siinä määrin ennenkuulumaton ratkaisu, että voisikohan sen suurin syy sittenkin olla mahdollisuus päästä tarvittaessa Suhosesta eroon irtisanomisajan puitteissa, sen sijaan että pitäisi maksaa liksa koko määräaikaisen pestin ajalta? Kyllä jokin kaksi- saati kolmivuotinen sopimus olisi tässä mielessä ollut Ässien kannalta vielä hölmömpi ratkaisu.

Eipä sikäli että tässä n-kautisessa sopimuksessakaan olisi mitään järkeä noin yleisesti ottaen. Surullista nähdä kuinka yksi liigan perinteisimmistä seuroista haukkasi paskaa oikein urakalla. Sympatiat Poriin (tällaista en ihan helposti kirjoita).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy