Mä oon nähny C nuoremmasta lähtien kun Pulkkinen pelaa. Silloin kohistiin että tässä se nyt on, seuraava selänne ja isähahmo myhäili tyytyväisenä vieressä. Vaikea siihen oli sanoa ei ja lähteä epäilemään kun todella piti näkemästään. Pulkkinen saattoi tehdä silloin 3 ottelussa peräkkäin 2+2 tai jopa 3+2, dominointi oli ilmiömäistä. Mutta se on kun ei kiinnosta enää ketään ja sillä ei nousta yhtään mihinkään.
Sehän pitää paikkansa. Koko Pulkkisen peli pohjautuu hyvään fysiikkaan joka kantaa, se on osannut pitkällä ja määrätietoisella työllä tehdä vartalostaan työkalun. Sen jälkeen tulee kyky laukoa.
Ihan näin off-topikkina, tomukku, mitä mieltä olet IFK:sta? Tai Klubista?
Sehän pitää paikkansa. Koko Pulkkisen peli pohjautuu hyvään fysiikkaan joka kantaa, se on osannut pitkällä ja määrätietoisella työllä tehdä vartalostaan työkalun. Sen jälkeen tulee kyky laukoa.
Mutta jos ymmärretään vain vääntövoimaa tai taklausvoimaa voimaan perustuvilla ominaisuuksilla, niin päästään helposti esitettyihin päätelmiin.
Teitkö sä silloinkin siellä nuoremmassa C.ssä tämän pettämättömän analyysin, että kattokaa nyt jätkähän on treenannut vain pelkkiä reisiä ja sillä se pärjää? NHL:n pitäisi palkata sut samantien, niin säästyisi iso penni, kun seurat voisivat lopettaa pelaajatarkkailun kokonaan ja sä teet niillle pika-analyyseillä listat valmiiksi, josta seurat sitten vaan ottavat pelaajat vuorollaan.
Joo-o, eli olet oikeasti sitä mieltä, että Pulkkisen vahvuuksia on hänen hyvä fysiikkansa + se nopeus jota on mielestäsi hauska seurata? Ei kai tässä sitten mitään.
Mikä kohta Pulkkisen luistelussa sinua erityisesti kiehtoo? onko se räjähtävät lähdöt, kolme ensimmäistä potkua, vai kenties Pulkkisen mullistava luisteluasento?
Sun viestejä kun lukee, niin jotenkin tulee fiilis että kirjoittelisit enemmänkin Jani Ridasta kuin Teemu Pulkkisesta. :)
Nii, silläkö totuus muuttuu edulliseksi, hauskaa :) Helsinkiläiset on vaan niin naurettavan ylpeitä Pulkkisesta että on todella kohtuullista että pysytään siinä totuudessa välillä.
Todettakoon vielä että kukaan tuskin voi järjellisesti kiistääkö etteikö Pulkkinen olisi erinomainen pelaaja.
No niin, nyt on täälläkin pistetty tomukku ignore listalle, vielä ku ihmiset lakkais kommentoimasta sille niin hyvä.. :)
Illan ottelu on erittäinmielenkiintoinen ja parasmahdollinen välierä vastustaja. Saadaan kunnolla tunteet pintaan, rakasta vihollista vastaan. Nyt Aittokalliolle hyvä seuraavaan matsiin, niin kaikki on mahdollista!
Harmi kun tuo Tshekki peli päättyi vähän kyseenalaisissa merkeissä, kun Venäjälle olisi kuulunut jäähy korkeastamailasta, mutta siinä se nähdään, ettei näissä peleissä pitäs jäädä jäähän makaamaan, vaikka vähän sattuiskin. Jatkoaika kuitenkin menossa!
Venäjä tulee kyllä pistämään Kanadan koville välierässä! Samanlailla kun veskari pelaa, niin siinä on saumat finaaliin saakka!
Melkein löisin vetoa että olen tästä koko jengistä a) vanhin b) stadilaisin. Niin sen takia sitä on niin jokeriuskovaisten niin jumalattoman vaikea niellä, kun Helsinkiin muuttaneiden ja sivualueiden itsetunto perustuu ylimielisyyteen. On se nyt kauheaa kun eteläisistä kaupunginosista tuleekin soraääni tähän uskonnolliseen humukseen.
Sanon vielä tämän, kun yhden mussutusviestin olen sulle täällä lähettänyt.
En ole helsinkiläinen, en ole edes kotoisin sieltä, vaan asunut koko elämän 600 kilometrin päässä, joten kyllä niitä Pulkkisen ihailijoita on muuallakin. Tietysti olen Jokeri-fani, mutta kuitenkin. (en ole ainut täällä päin).
Itse en ainakaan ole yhtään varma siitä pelaako Pulkkinen joskus NHL:ssä. Tuskin kukaan sitä voi varmaksi sanoa, et edes sinä. Se on useiden pienten asioiden summa, mutta kyllähän Pulkkisella on sellaiset vahvuudet, jota tuolla rapakon takana arvostetaan. En tiedä riittääkö kyvyt sinne asti, mutta varmaa on, että mahdollisuuden saa! Ja kun käyttää mahdollisuuden, onnistuen ja jatkaa hyviä esityksiä, tulee pelaamaan NHL:ssä. Kukaan tuskin tässä vaiheessa voi sanoa, että onnistuuko Pulu antamaan näyttöjä.
Pulkkinen on erinomainen pelaaja kuten olet sanonut, vielä on kehitettävää, että sinne asti pääsee. Se on näkemykseni, mutta annetaan pojan rauhassa pelata kiekkoo, mitä hän näyttää rakastavan ja kehittyvän siinä samalla.
Sä olet jostain syystä jäännyt mieleen ja nyt välähti että sehän oli tämä jatkuva Helsinginstä iniseminen. Mä veikkaan, että sä et ole täällä läheskään stadilaisin, vaan suunta löytyy mahdollisesti Turusta:
aito stadilainen kolmannessa polvessa
Kantahelsinkiläinen et ole, koska ne eivät piittaa sun jorinoista
Mutta itse asiassa pysyttäessä, toivon tänään Suomelta todella tiivistä maalineduspelaamista.
Mielestäni Granlund ja Pulkkinen eivät ole esittäneet mitään KoivuSelännemaagista-kemiaa tähän mennessä. Rajala-Granlund-Pulkkinen oli ilmiömäinen ketju 18-vuotiaissa, ja heidän kolmen välillä oli todella jotain spesiaalia. Harmi, ettei kyseinen ketju päässyt koskaan pelaamaan ainuttakaan peliä 20-vuotiaissa. Pulkkinen-Granlund tai Rajala-Granlund kaksikot eivät ole koskaan toimineet yhtä hyvin kuin koko kentällinen.
Donskoi-Granlund-Pulkkinen oli myös loistava 18-v kisoissa, sen takia olenkin snadisti katkera, ettei kyseistä kenttää ole missään vaiheessa edes kokeiltu.
Siksi onkin yllättävää, että Suomi on onnistunut näinkin hyvin maalinteossa, koska yhtään täysin toimivaa kenttää joukkueessa ei ole (pl neloskenttä).
Siksi onkin yllättävää, että Suomi on onnistunut näinkin hyvin maalinteossa, koska yhtään täysin toimivaa kenttää joukkueessa ei ole (pl neloskenttä).
Kiitän rautakansleria näistä paljastuksista: Kiitos!Sä olet jostain syystä jäännyt mieleen ja nyt välähti että sehän oli tämä jatkuva Helsinginstä iniseminen. Mä veikkaan, että sä et ole täällä läheskään stadilaisin, vaan suunta löytyy mahdollisesti Turusta:
Mutta itse asiassa pysyttäessä, toivon tänään Suomelta todella tiivistä maalineduspelaamista.
Sä olet jostain syystä jäännyt mieleen ja nyt välähti että sehän oli tämä jatkuva Helsinginstä iniseminen. Mä veikkaan, että sä et ole täällä läheskään stadilaisin, vaan suunta löytyy mahdollisesti Turusta:
Pikkujellonien matsi Ruotsia vastaan tulee olemaan huikea. Kun noita ruotsalaisia päivälehtiä yrittää tankata, niin käy ilmi, että kyllä sielläkin suorastaan nirvanoidaan tulevalla matsilla ja osin myös pelätään, etenkin ykköstä. Granlundin Mikkeä luonnollisesti tullaan pitämään niin liki, että toivovat hänen hermostuvan siitä ja polttavan proppunsa. Tämä jostain syystä hiukan huvittaa, en nääs ole tähän päivään mennessä vielä nähnyt Miken tällaisesta provokatiivisesta toimenpiteestä hermostuvan. Päinvastoin. Se peijakashan nauttii siitä vaan!
Hahha, ompa hyvä. Mies on siis puhunut ittensä ihan huolellisesti pussiin. Terveisiä Turkuun!
Kiitän rautakansleria näistä paljastuksista: Kiitos!
Nyt Tomu(-)kku: olet trapissa ja matissa!
Nyt taannoisen kirjoitusasuun puuttumalla ollaan jo saatu mut Turkuun, no kivaa, mikä on mun osoite Turuus :)
Miettikääs pikkupojat mitä muuta se viesti vois tarkoittaa.
Se, joka pelottaa, on puolustus. Nyt on niin,että hyökkääjien on kertakaikkiaan mentävä mukaan silläkin saralla, sillä muuten käy kylmät. Kaikessa muussa meillä menee lujaa, mutta jos putoamme, se tulee tapahtumaan pakkiheikkouden vuoksi. Toivotaan, että ylienergisinkin hyökkääjä tämän tajuaa. Siinä on leijonapoikien menestyksen nousu/tuho. Nyt poijaat viisaasti pelaten, niin mestaruuskin on mahdollinen. Olisihan se hienoa, jos saisi Kanadan lyötyä sen kotitantereella kirvelevän alkutappion jälkeen!
Ei tässä sinun nykyistä osoitettasi ole Turkuun kukaan pistänyt, mutta jostain kumman syystä ei ole vaikea pistää panoksia sen puolesta mistä olet oikeasti kotoisin. Sä olet vain liiaksi jaksanut jauhaa paskaa tuosta helsinkiläisyydestä näissä mm-kisaketjuissa jälleen kerran, kuten niin monessa muussakin yhteydessä aiemmin ja tällä hetkellä koen sen stadilaisena erittäin rasittavana. Tuli huono hetki muutenkin ja päätin käyttää 5 minuuttia aikaa yleiseen paineiden purkamiseen. Ei siinä mitään, mutta tuo sun kolmannen polven stadilaisuus ja muu scheisse ei tarkemmassa valossa kestä kasassa. En ala toki mitään kieltämään, jotta en itsemoderoi, mutta selkeästi sinulla on hyvääkin antia ajoittain hyvällä ulosannilla, joten esitän toivomuksen helsinkiläisyyden ja Helsingin pitämisestä ulkona keskutelusta.