Alle 20-vuotiaiden MM-kisat Kanadassa 2011-12

  • 710 786
  • 1 675

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Mä oon nähny C nuoremmasta lähtien kun Pulkkinen pelaa. Silloin kohistiin että tässä se nyt on, seuraava selänne ja isähahmo myhäili tyytyväisenä vieressä. Vaikea siihen oli sanoa ei ja lähteä epäilemään kun todella piti näkemästään. Pulkkinen saattoi tehdä silloin 3 ottelussa peräkkäin 2+2 tai jopa 3+2, dominointi oli ilmiömäistä. Mutta se on kun ei kiinnosta enää ketään ja sillä ei nousta yhtään mihinkään.

Teitkö sä silloinkin siellä nuoremmassa C:ssä tämän pettämättömän analyysin, että kattokaa nyt jätkähän on treenannut vain pelkkiä reisiä ja sillä se pärjää? NHL:n pitäisi palkata sut samantien, niin säästyisi iso penni, kun seurat voisivat lopettaa pelaajatarkkailun kokonaan ja sä teet niillle pika-analyyseillä listat valmiiksi, josta seurat sitten vaan ottavat pelaajat vuorollaan.

Ylipäänsä miksi liikaa spekuloida jollain potentiaaleilla, kun 5-10 vuoden kuluttua asia tiedetään faktana. Parasta vain keskittyä tähän hetkeen ja itse ainakin nautin suunnattomasti Suomen ykkösketjun pelin seuraamisesta. Peliäly mikä sen ketjun pelissä on ja ratkaisuiden nopeus ja yllättävyys on aivan poikkeuksellista mitä suomalaisessa jääkiekossa on näkynyt. Onhan se Armiakin lahjakas pelaaja ja etenkin eilen pelasi hyvän pelin, mutta itse nautin jääkiekossa nimenomaan syöttöpelistä ja parivaljakon Granlund-Pulkkinen yhteispeli on aivan eri sfääreissä kuin jotkut kärkikynät. Granlund-Pulkkisessa on jotain samaa mitä oli Gretzkyllä ja Kurrilla, mittakaava toki eri.

Sehän pitää paikkansa. Koko Pulkkisen peli pohjautuu hyvään fysiikkaan joka kantaa, se on osannut pitkällä ja määrätietoisella työllä tehdä vartalostaan työkalun. Sen jälkeen tulee kyky laukoa.

Ihan täyttää paskaa. Pulkkisen peli perustuu täysin peliälyyn, joka on poikkeuksellinen. Sillä hän löytää ne laukaisu- ja syöttöpaikat. Fysiikka ei ole mitenkään kummoinen, kun kyseessä on pienikokoinen pelaaja, joka on vielä keskivertoinen luistelija. Jos kokoa ja vauhtia olisi enemmän, Pulkkista ei näissä kisoissa ei enää näkyisi, kuten tuskin Granlundiakaan.
 
Viimeksi muokattu:

tomukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Ihan näin off-topikkina, tomukku, mitä mieltä olet IFK:sta? Tai Klubista?

Tykkään Jokereista organisaationa, myös HIFK:stä. En seuraa kauhean paljon jalkapalloa, mutta käyn välillä kattelees Klubin pelejä, mutta enimmäkseen Jokereiden ja HIFK:n ja toiseksi eniten Pelicansien, Tapparan ja Ässien matseja. Joo on paljon vapaa-aikaa eikä velvoitteita niin käydään kavereitten kanssa ympäri suomea kattelees lätkää. Periaatteessa joku vois maksaakin mulle, että scouttaisin, mutta ei ainakaan jatkoajan jokerifanit, ei ne luota muhun vähän aikaan =D

Jokereissa tykkään faneista ja oon yleensä fanikatsomon vieressä, samoin Nordiksella.
 

Terveis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sehän pitää paikkansa. Koko Pulkkisen peli pohjautuu hyvään fysiikkaan joka kantaa, se on osannut pitkällä ja määrätietoisella työllä tehdä vartalostaan työkalun. Sen jälkeen tulee kyky laukoa.

Mutta jos ymmärretään vain vääntövoimaa tai taklausvoimaa voimaan perustuvilla ominaisuuksilla, niin päästään helposti esitettyihin päätelmiin.


Joo-o, eli olet oikeasti sitä mieltä, että Pulkkisen vahvuuksia on hänen hyvä fysiikkansa + se nopeus jota on mielestäsi hauska seurata? Ei kai tässä sitten mitään.

Mikä kohta Pulkkisen luistelussa sinua erityisesti kiehtoo? onko se räjähtävät lähdöt, kolme ensimmäistä potkua, vai kenties Pulkkisen mullistava luisteluasento?

Sun viestejä kun lukee, niin jotenkin tulee fiilis että kirjoittelisit enemmänkin Jani Ridasta kuin Teemu Pulkkisesta. :)
 

tomukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Teitkö sä silloinkin siellä nuoremmassa C.ssä tämän pettämättömän analyysin, että kattokaa nyt jätkähän on treenannut vain pelkkiä reisiä ja sillä se pärjää? NHL:n pitäisi palkata sut samantien, niin säästyisi iso penni, kun seurat voisivat lopettaa pelaajatarkkailun kokonaan ja sä teet niillle pika-analyyseillä listat valmiiksi, josta seurat sitten vaan ottavat pelaajat vuorollaan.

Tossa olisikin hyvä idea ;)

Pulkkisen peli on lähes aina nautittavaa katsottavaa, Pulkkinen on ikäisekseen yllättävän suoritusvarma pelaaja. Mahtuu välillä mukaan muutamankin ottelun harmaampia jaksoja toki. Granlundin peliajatukset ovat mielestäni jo nyt jääkiekon eliittiä. Ei voi ikinä unohtaa miten mies syöttää päädyn kautta vapaaksi jengiä, tilanteissa jotka johtavat maaliin.
 

tomukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Joo-o, eli olet oikeasti sitä mieltä, että Pulkkisen vahvuuksia on hänen hyvä fysiikkansa + se nopeus jota on mielestäsi hauska seurata? Ei kai tässä sitten mitään.

Mikä kohta Pulkkisen luistelussa sinua erityisesti kiehtoo? onko se räjähtävät lähdöt, kolme ensimmäistä potkua, vai kenties Pulkkisen mullistava luisteluasento?

Sun viestejä kun lukee, niin jotenkin tulee fiilis että kirjoittelisit enemmänkin Jani Ridasta kuin Teemu Pulkkisesta. :)

Olen ehkä liian tottunut siihen että asiani ymmärretään niillä sanoin jota käytän, minun pitänee kehittää viestintää, jotta tälläisiltäkin väärinymmärryksiltä vältytään.

Pulkkisen perustyökalu on se vartalo, Pulkkinen pysyy pystyssä ja sen luistelu on varmaa, ei sillä tule mitään heilahduksia kesken kaiken tasapainossa kuten monella junnulla. Pulkkinen on tajunnut sen että kun hän tekee vartalostaan mahdollisimman hyvän, niin silloin hän pystyy toteuttamaan sitä mitä ajattelee. Tämä on ehkä se avain asiassa. Jos mietitään vaikka Ottoa. Otto oli supervahva ja käytti vartalonsa vain siihen että pystyi pelaamaan sellaista taitopeliä mitä hänen pelikäsitykseensä kuului. En tiedä vetääkö ketään vieläkään enemmän syväkyykystä ilman vyötä mitä Otto, ehkä Pulu ;D
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
No niin, nyt on täälläkin pistetty tomukku ignore listalle, vielä ku ihmiset lakkais kommentoimasta sille niin hyvä.. :)

Illan ottelu on erittäinmielenkiintoinen ja parasmahdollinen välierä vastustaja. Saadaan kunnolla tunteet pintaan, rakasta vihollista vastaan. Nyt Aittokalliolle hyvä seuraavaan matsiin, niin kaikki on mahdollista!

Harmi kun tuo Tshekki peli päättyi vähän kyseenalaisissa merkeissä, kun Venäjälle olisi kuulunut jäähy korkeastamailasta, mutta siinä se nähdään, ettei näissä peleissä pitäs jäädä jäähän makaamaan, vaikka vähän sattuiskin. Jatkoaika kuitenkin menossa!

Venäjä tulee kyllä pistämään Kanadan koville välierässä! Samanlailla kun veskari pelaa, niin siinä on saumat finaaliin saakka!
 

dangler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Coyotes, Boedker#89 ja Hotspur
Nii, silläkö totuus muuttuu edulliseksi, hauskaa :) Helsinkiläiset on vaan niin naurettavan ylpeitä Pulkkisesta että on todella kohtuullista että pysytään siinä totuudessa välillä.

Todettakoon vielä että kukaan tuskin voi järjellisesti kiistääkö etteikö Pulkkinen olisi erinomainen pelaaja.

Sanon vielä tämän, kun yhden mussutusviestin olen sulle täällä lähettänyt.

En ole helsinkiläinen, en ole edes kotoisin sieltä, vaan asunut koko elämän 600 kilometrin päässä, joten kyllä niitä Pulkkisen ihailijoita on muuallakin. Tietysti olen Jokeri-fani, mutta kuitenkin. (en ole ainut täällä päin).

Itse en ainakaan ole yhtään varma siitä pelaako Pulkkinen joskus NHL:ssä. Tuskin kukaan sitä voi varmaksi sanoa, et edes sinä. Se on useiden pienten asioiden summa, mutta kyllähän Pulkkisella on sellaiset vahvuudet, jota tuolla rapakon takana arvostetaan. En tiedä riittääkö kyvyt sinne asti, mutta varmaa on, että mahdollisuuden saa! Ja kun käyttää mahdollisuuden, onnistuen ja jatkaa hyviä esityksiä, tulee pelaamaan NHL:ssä. Kukaan tuskin tässä vaiheessa voi sanoa, että onnistuuko Pulu antamaan näyttöjä.

Pulkkinen on erinomainen pelaaja kuten olet sanonut, vielä on kehitettävää, että sinne asti pääsee. Se on näkemykseni, mutta annetaan pojan rauhassa pelata kiekkoo, mitä hän näyttää rakastavan ja kehittyvän siinä samalla.
 

tomukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
No niin, nyt on täälläkin pistetty tomukku ignore listalle, vielä ku ihmiset lakkais kommentoimasta sille niin hyvä.. :)

Illan ottelu on erittäinmielenkiintoinen ja parasmahdollinen välierä vastustaja. Saadaan kunnolla tunteet pintaan, rakasta vihollista vastaan. Nyt Aittokalliolle hyvä seuraavaan matsiin, niin kaikki on mahdollista!

Harmi kun tuo Tshekki peli päättyi vähän kyseenalaisissa merkeissä, kun Venäjälle olisi kuulunut jäähy korkeastamailasta, mutta siinä se nähdään, ettei näissä peleissä pitäs jäädä jäähän makaamaan, vaikka vähän sattuiskin. Jatkoaika kuitenkin menossa!

Venäjä tulee kyllä pistämään Kanadan koville välierässä! Samanlailla kun veskari pelaa, niin siinä on saumat finaaliin saakka!

Ruotsin valttina on mielestäni 3 aika tasaista ketjua, muutamia kovia yksilöitä. Suomen pitäisi ehdottomasti pystyä pitämään 3-2 ja 2-1 poissa, niistä Ruotsi on lukujeni mukaan viimeistellyt tehokkaasti.

Aittokallio, pelaako? Ruotsin maalivahdin heikoista kohdista en tiedä, mutta eiköhän 2 nopeeata ekaan 10 minuuttiin ala heikottaamaan ketä vaan.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melkein löisin vetoa että olen tästä koko jengistä a) vanhin b) stadilaisin. Niin sen takia sitä on niin jokeriuskovaisten niin jumalattoman vaikea niellä, kun Helsinkiin muuttaneiden ja sivualueiden itsetunto perustuu ylimielisyyteen. On se nyt kauheaa kun eteläisistä kaupunginosista tuleekin soraääni tähän uskonnolliseen humukseen.

Sä olet jostain syystä jäännyt mieleen ja nyt välähti että sehän oli tämä jatkuva Helsinginstä iniseminen. Mä veikkaan, että sä et ole täällä läheskään stadilaisin, vaan suunta löytyy mahdollisesti Turusta:

aito stadilainen kolmannessa polvessa (edit. ei sun tomukku olisi hyvän itsetunnon omaavana stadilaisena tarvinut käydä editoimassa kuukausia vanhaa viestiä varsinkaan, kun sanojesi mukaan ei sanamuotosi perusteella voi päätellä sinun olevan turusta)

Kantahelsinkiläinen et ole, koska ne eivät piittaa sun jorinoista


Mutta itse asiassa pysyttäessä, toivon tänään Suomelta todella tiivistä maalineduspelaamista.
 
Viimeksi muokattu:

tomukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Sanon vielä tämän, kun yhden mussutusviestin olen sulle täällä lähettänyt.

En ole helsinkiläinen, en ole edes kotoisin sieltä, vaan asunut koko elämän 600 kilometrin päässä, joten kyllä niitä Pulkkisen ihailijoita on muuallakin. Tietysti olen Jokeri-fani, mutta kuitenkin. (en ole ainut täällä päin).

Itse en ainakaan ole yhtään varma siitä pelaako Pulkkinen joskus NHL:ssä. Tuskin kukaan sitä voi varmaksi sanoa, et edes sinä. Se on useiden pienten asioiden summa, mutta kyllähän Pulkkisella on sellaiset vahvuudet, jota tuolla rapakon takana arvostetaan. En tiedä riittääkö kyvyt sinne asti, mutta varmaa on, että mahdollisuuden saa! Ja kun käyttää mahdollisuuden, onnistuen ja jatkaa hyviä esityksiä, tulee pelaamaan NHL:ssä. Kukaan tuskin tässä vaiheessa voi sanoa, että onnistuuko Pulu antamaan näyttöjä.

Pulkkinen on erinomainen pelaaja kuten olet sanonut, vielä on kehitettävää, että sinne asti pääsee. Se on näkemykseni, mutta annetaan pojan rauhassa pelata kiekkoo, mitä hän näyttää rakastavan ja kehittyvän siinä samalla.

Joo ei viittitä jatkaa tätä kauheasti, mun mielestä ollaan päästy niin pitkälle kun nyt voidaan päästä. Ihmiset on eri mieltä asioista ja se on hienoa, eikai tätäkään foorumia edes olisi jos tietoituus olisi kaikilla sama.
 

Schadowan

Jäsen
Mielestäni Granlund ja Pulkkinen eivät ole esittäneet mitään KoivuSelännemaagista-kemiaa tähän mennessä. Rajala-Granlund-Pulkkinen oli ilmiömäinen ketju 18-vuotiaissa, ja heidän kolmen välillä oli todella jotain spesiaalia. Harmi, ettei kyseinen ketju päässyt koskaan pelaamaan ainuttakaan peliä 20-vuotiaissa. Pulkkinen-Granlund tai Rajala-Granlund kaksikot eivät ole koskaan toimineet yhtä hyvin kuin koko kentällinen.

Donskoi-Granlund-Pulkkinen oli myös loistava 18-v kisoissa, sen takia olenkin snadisti katkera, ettei kyseistä kenttää ole missään vaiheessa edes kokeiltu.

Siksi onkin yllättävää, että Suomi on onnistunut näinkin hyvin maalinteossa, koska yhtään täysin toimivaa kenttää joukkueessa ei ole (pl neloskenttä).
 

tomukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Sä olet jostain syystä jäännyt mieleen ja nyt välähti että sehän oli tämä jatkuva Helsinginstä iniseminen. Mä veikkaan, että sä et ole täällä läheskään stadilaisin, vaan suunta löytyy mahdollisesti Turusta:

aito stadilainen kolmannessa polvessa

Kantahelsinkiläinen et ole, koska ne eivät piittaa sun jorinoista


Mutta itse asiassa pysyttäessä, toivon tänään Suomelta todella tiivistä maalineduspelaamista.

Ei se löydy ku joskus, vaikka vois olla ihan hyvä löytyä. Kova on tarve yrittää horjuttaa :D Turha antaa enempää, seuraava kertoo seivailusta.

Mutta aihepiiriin liittyen tuli mieleen pieni tarina. Kovan kundin stoori: Kuka eka simmaamas? Kuka eka dokaamas? Kuka eka bylsimäs? Kuka eka flaidaamas? Kuka eka delaamas?
 
Viimeksi muokattu:

tomukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Mielestäni Granlund ja Pulkkinen eivät ole esittäneet mitään KoivuSelännemaagista-kemiaa tähän mennessä. Rajala-Granlund-Pulkkinen oli ilmiömäinen ketju 18-vuotiaissa, ja heidän kolmen välillä oli todella jotain spesiaalia. Harmi, ettei kyseinen ketju päässyt koskaan pelaamaan ainuttakaan peliä 20-vuotiaissa. Pulkkinen-Granlund tai Rajala-Granlund kaksikot eivät ole koskaan toimineet yhtä hyvin kuin koko kentällinen.

Donskoi-Granlund-Pulkkinen oli myös loistava 18-v kisoissa, sen takia olenkin snadisti katkera, ettei kyseistä kenttää ole missään vaiheessa edes kokeiltu.

Siksi onkin yllättävää, että Suomi on onnistunut näinkin hyvin maalinteossa, koska yhtään täysin toimivaa kenttää joukkueessa ei ole (pl neloskenttä).

Kemia on useasta MiG:n kanssa yksipuolista, mutta MiG:n tarjoama henkilökemia onkin useasti riittävä koko kentälliselle :)
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pikkujellonien matsi Ruotsia vastaan tulee olemaan huikea. Kun noita ruotsalaisia päivälehtiä yrittää tankata, niin käy ilmi, että kyllä sielläkin suorastaan nirvanoidaan tulevalla matsilla ja osin myös pelätään, etenkin ykköstä. Granlundin Mikkeä luonnollisesti tullaan pitämään niin liki, että toivovat hänen hermostuvan siitä ja polttavan proppunsa. Tämä jostain syystä hiukan huvittaa, en nääs ole tähän päivään mennessä vielä nähnyt Miken tällaisesta provokatiivisesta toimenpiteestä hermostuvan. Päinvastoin. Se peijakashan nauttii siitä vaan!

Jos ykkönen jollain ihmeellä saadaan pimentoon ei Suomi ole kuitenkaan ihan sen kentän varassa. Esim. kakkonen on tehnyt hyvää duunia koko ajan vaikka tietysti aina jotain marmatettavaakin löytyy. Niin löytyy kaikista muistakin, mutta on muistettava, että kyseessä ovat kuitenkin aika nuoret jannut, joista muutama on kova nimi, toiset kokeilemassa enemmän tai vähemmän untuvikkoja siipiään. Sama se on muillakin mailla, vaikkakin isäntämaalla on varmasti sellainen juniorituotantopohja, että sieltä tulee enemmän lahjakkuuksia kuin meidän pienemmässä mittakaavassa milloinkaan.

Se, joka pelottaa, on puolustus. Nyt on niin,että hyökkääjien on kertakaikkiaan mentävä mukaan silläkin saralla, sillä muuten käy kylmät. Kaikessa muussa meillä menee lujaa, mutta jos putoamme, se tulee tapahtumaan pakkiheikkouden vuoksi. Toivotaan, että ylienergisinkin hyökkääjä tämän tajuaa. Siinä on leijonapoikien menestyksen nousu/tuho. Nyt poijaat viisaasti pelaten, niin mestaruuskin on mahdollinen. Olisihan se hienoa, jos saisi Kanadan lyötyä sen kotitantereella kirvelevän alkutappion jälkeen!
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Siksi onkin yllättävää, että Suomi on onnistunut näinkin hyvin maalinteossa, koska yhtään täysin toimivaa kenttää joukkueessa ei ole (pl neloskenttä).

Kyllä minä antaisin kolmoskentällekin puhtaat paperit! Tuskin muuten oltas siellä missä nyt ollaan, välierissä.. Barkov 1+2, Ruuttu 2+0, Aaltonen 1+2 on antanut hyvää tukea, ja hoitanut oman pään ihan mallikkaasti! Vaikka onkin tehotilastossa niukasti -1.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Sä olet jostain syystä jäännyt mieleen ja nyt välähti että sehän oli tämä jatkuva Helsinginstä iniseminen. Mä veikkaan, että sä et ole täällä läheskään stadilaisin, vaan suunta löytyy mahdollisesti Turusta:

aito stadilainen kolmannessa polvessa

Kantahelsinkiläinen et ole, koska ne eivät piittaa sun jorinoista


Mutta itse asiassa pysyttäessä, toivon tänään Suomelta todella tiivistä maalineduspelaamista.
Kiitän rautakansleria näistä paljastuksista: Kiitos!

Nyt Tomu(-)kku: olet trapissa ja matissa!
 

Advertius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Itsemoderointi

dangler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Coyotes, Boedker#89 ja Hotspur
Sä olet jostain syystä jäännyt mieleen ja nyt välähti että sehän oli tämä jatkuva Helsinginstä iniseminen. Mä veikkaan, että sä et ole täällä läheskään stadilaisin, vaan suunta löytyy mahdollisesti Turusta:
aito stadilainen kolmannessa polvessa

Hahha, ompa hyvä. Mies on siis puhunut ittensä ihan huolellisesti pussiin. Terveisiä Turkuun!
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Pikkujellonien matsi Ruotsia vastaan tulee olemaan huikea. Kun noita ruotsalaisia päivälehtiä yrittää tankata, niin käy ilmi, että kyllä sielläkin suorastaan nirvanoidaan tulevalla matsilla ja osin myös pelätään, etenkin ykköstä. Granlundin Mikkeä luonnollisesti tullaan pitämään niin liki, että toivovat hänen hermostuvan siitä ja polttavan proppunsa. Tämä jostain syystä hiukan huvittaa, en nääs ole tähän päivään mennessä vielä nähnyt Miken tällaisesta provokatiivisesta toimenpiteestä hermostuvan. Päinvastoin. Se peijakashan nauttii siitä vaan!

Olen samaa mieltä, että tuo ruotsalaislehtien huolestuneisuus MG64:sesta luo sellaisen uskomuksen, että Ruotsi on ihan voitettavissa, vaikka saatamme kaatua puolustukseen.

Mielestäni on todella huolestuttavaa, että Suomen puolustajien jalkanopeus ja kädelliset taidot ovat kuin punainen vaate. Ja tämä menee TÄYDELLISESTI NUOREN SUOMEN piikkiin. Siihen piikkiin, jonka ovat luoneet suomalaiset junnuvalmentajaisät, jotka OIKEASTI vain puuhailevat juniorijoukkueiden parissa.

Yksityiskohtainen opettaminen on ihan mittaamattoman tärkeää, mutta ei... kertokakaapa tämä heille. Hei vain nauravat ja ottavat "muka" opiksi. Luulevat hoitavansa homman hyvin, mutta kaikki jää ikävä kyllä siihen luulemiseen... asiat ovat aivan retuperällä ----> vertaa siihen, minkälaista poikkeuksellisen ihailtavaa työtä tehdään Jääkiekon Kehdossa Kanadassa. YLE:n urheiluruudussa oli tässä taannoin hyvin nähty, kuinka joku edmontonilainen kaveri opasti junnuja ja näitä junnuisiä. Hienoa tietotaidon jakamista.

Meillä Suomessa on potentiaalia olla jääkiekon mahtivalta tulevaisuudessa. Ei se määrä, vaan se laatu. Kaikki on kiinni valmentamisesta asiat yksityiskohtaisesti intohimolla esimerkki näyttäen ja korostaen, että nauttimisen ja työnteon voi yhdistää.
 

tomukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Hahha, ompa hyvä. Mies on siis puhunut ittensä ihan huolellisesti pussiin. Terveisiä Turkuun!

Voi pojat. Mielelläni ottaisin vastaan terveiset Turkuun.

Tämä asetelmahan lähtee nyt siitä että stadilaisuus olisi joku arvo. Itse olen sen tuonut esiin vain kertoakseni mitä olen kokenut. Nyt taannoisen kirjoitusasuun puuttumalla ollaan jo saatu mut Turkuun, no kivaa, mikä on mun osoite Turuus :)

Miettikääs pikkupojat mitä muuta se viesti vois tarkoittaa.

Mun mielestä parasta antia oli tant gredulinin kommenttia kun kerroin saaneeni muikkukukkoa kylmälaukkuun =D

"Ai sielläpäin käytetään tuollaista ilmaisua... köh."
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt taannoisen kirjoitusasuun puuttumalla ollaan jo saatu mut Turkuun, no kivaa, mikä on mun osoite Turuus :)

Miettikääs pikkupojat mitä muuta se viesti vois tarkoittaa.

Ei tässä sinun nykyistä osoitettasi ole Turkuun kukaan pistänyt, mutta jostain kumman syystä ei ole vaikea pistää panoksia sen puolesta mistä olet oikeasti kotoisin. Sä olet vain liiaksi jaksanut jauhaa paskaa tuosta helsinkiläisyydestä näissä mm-kisaketjuissa jälleen kerran, kuten niin monessa muussakin yhteydessä aiemmin ja tällä hetkellä koen sen stadilaisena erittäin rasittavana. Tuli huono hetki muutenkin (en normaalisti jaksa puuttua tällaisiin, vaan naureskelen ja ohitan ja nauran vielä enemmän hyvällä tahdolla, jos mollataan oivallisesti) ja päätin käyttää 5 minuuttia aikaa yleiseen paineiden purkamiseen. Ei siinä mitään, mutta tuo sun kolmannen polven stadilaisuus ja muu scheisse ei tarkemmassa valossa kestä kasassa. En ala toki mitään kieltämään, jotta en itsemoderoi, mutta selkeästi sinulla on hyvääkin antia ajoittain hyvällä ulosannilla, joten esitän toivomuksen helsinkiläisyyden ja Helsingin pitämisestä ulkona keskutelusta.
 
Viimeksi muokattu:

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Se, joka pelottaa, on puolustus. Nyt on niin,että hyökkääjien on kertakaikkiaan mentävä mukaan silläkin saralla, sillä muuten käy kylmät. Kaikessa muussa meillä menee lujaa, mutta jos putoamme, se tulee tapahtumaan pakkiheikkouden vuoksi. Toivotaan, että ylienergisinkin hyökkääjä tämän tajuaa. Siinä on leijonapoikien menestyksen nousu/tuho. Nyt poijaat viisaasti pelaten, niin mestaruuskin on mahdollinen. Olisihan se hienoa, jos saisi Kanadan lyötyä sen kotitantereella kirvelevän alkutappion jälkeen!

Kakkosketjun peli ei ole ollut aivan maagista, mutta kyllä pientä toivoa taustatuesta on. Jos Granlundin hermojen pettämisen varaan tosiaan vastustaja jotain laskee, saattaa laskea allensa.

Puolustus huolettaa, ja sitäkin enemmän ylivoimapeli. Nyt ollaan niissä hetkissä, kun ylivoimalla pitäisi ratkaista otteluita, ja ylivoima on kuin Ässien syyskaudelta. Kun ei toimi, on yksinkertaistettava. Penkin takana on kuitenkin ihminen ja jääkiekkoilija, joka oli "ihan ok" ylivoimalla.

Laji on muuttunut, mutta ei ylivoimaa uudestaan tarvi keksiä.
 

tomukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Ei tässä sinun nykyistä osoitettasi ole Turkuun kukaan pistänyt, mutta jostain kumman syystä ei ole vaikea pistää panoksia sen puolesta mistä olet oikeasti kotoisin. Sä olet vain liiaksi jaksanut jauhaa paskaa tuosta helsinkiläisyydestä näissä mm-kisaketjuissa jälleen kerran, kuten niin monessa muussakin yhteydessä aiemmin ja tällä hetkellä koen sen stadilaisena erittäin rasittavana. Tuli huono hetki muutenkin ja päätin käyttää 5 minuuttia aikaa yleiseen paineiden purkamiseen. Ei siinä mitään, mutta tuo sun kolmannen polven stadilaisuus ja muu scheisse ei tarkemmassa valossa kestä kasassa. En ala toki mitään kieltämään, jotta en itsemoderoi, mutta selkeästi sinulla on hyvääkin antia ajoittain hyvällä ulosannilla, joten esitän toivomuksen helsinkiläisyyden ja Helsingin pitämisestä ulkona keskutelusta.

Kovan kundin stoori: Kuka eka simmaamas? Kuka eka dokaamas? Kuka eka bylsimäs? Kuka eka flaidaamas? Kuka eka delaamas?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös