lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
2-0 YV:llä taas!

Aleksander Barkov FLA - Mikko Rantanen COL - Sebastian Aho CAR - Teuvo Teravainen CAR - Patrik Laine WPG - Kaapo Kakko NYR - Roope Hintz DAL - Mikael Grandlund NSH - Jesperi Kotkaniemi MTL - Kasperi Kapanen TOR - Eeli Tolvanen NSH

Knap

Jäsen
Kyllä tulee vaan mieleen 2016 U20 joukkue tästä, nimenomaan hyökkäyspelin osalta. Tämä joukkue on vaan dominoivampi suhteessa muihin vastustajiin.

KalPa, Brad Marchand #63

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Olen päätöstäni harkinnut muutaman päivän, mutta nyt voin julkisesti ilmoittaa, että olen alkanut Kaapo Kakko-faniksi. Mieletön äijä. Kuka Hughes?

DON'T PANIC

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Suomen junnut kyllä viimesen 5 vuoden aikana hieman nostanut profiiliaan, paljos on mitaleita u18 ja u20 kisoista?

"Ei Tauno Palo koskaan menettää vois karismaa, vaikka lojuis kaatopaikalla ja dokais kolinaa"

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Aika kiva laukaus kyllä. Huh. Onkohan näitä junnuja paljon odotettavissa Liigaan ensi kaudella?

Mulla ainakin kiinnostus Liigaa kohtaan noussut paljon nuorten takia.

Älä itke ruma lapsi, ota rusina.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa, että matsit on esitetty vapaalla kanavalla. Mennyt nämä u18-kisat ennen tämän vuoden turnausta ihan ohi. Viihdyttäviä matseja.

RIP Blues

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Onko yksikään suomalainen maajoukkue koskaan voittanut Pohjois-Amerikkalaista joukkuetta mm-finaalissa?

"Te tiärätte davor sukeri ja sit toi noi tseremi rounikki. Ei mittää muuta"

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kauhee nukahdus omissa, mutta Annunen kestää.

"Montako kertaa Kunyk on tällä kaudella mahtunut EHT:lle mukaan? Ei kertaakaan." -VapaaehtoisGM perustelee Kerhon osiossa miksi Kunyk on huonompi pelaaja kuin Paajanen.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Av

IIHF Power Ranking 17.5 - 16. Kazakhstan: “Love in an elevator/Livin’ it up when I’m goin’ down”
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy