Alle 18-vuotiaiden MM-kisat 2018 – liveseuranta

  • 93 418
  • 1 044

Knap

Jäsen
Kyllä tulee vaan mieleen 2016 U20 joukkue tästä, nimenomaan hyökkäyspelin osalta. Tämä joukkue on vaan dominoivampi suhteessa muihin vastustajiin.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Venäläiset Suomen puolella ku on jenkit vastassa :DD
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Olen päätöstäni harkinnut muutaman päivän, mutta nyt voin julkisesti ilmoittaa, että olen alkanut Kaapo Kakko-faniksi. Mieletön äijä. Kuka Hughes?
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Suomen junnut kyllä viimesen 5 vuoden aikana hieman nostanut profiiliaan, paljos on mitaleita u18 ja u20 kisoista?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Aika kiva laukaus kyllä. Huh. Onkohan näitä junnuja paljon odotettavissa Liigaan ensi kaudella?

Mulla ainakin kiinnostus Liigaa kohtaan noussut paljon nuorten takia.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa, että matsit on esitetty vapaalla kanavalla. Mennyt nämä u18-kisat ennen tämän vuoden turnausta ihan ohi. Viihdyttäviä matseja.
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Onko yksikään suomalainen maajoukkue koskaan voittanut Pohjois-Amerikkalaista joukkuetta mm-finaalissa?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kauhee nukahdus omissa, mutta Annunen kestää.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onkohan näitä junnuja paljon odotettavissa Liigaan ensi kaudella?

Mulla ainakin kiinnostus Liigaa kohtaan noussut paljon nuorten takia.

Tämä on se kääntöpuoli siinä että Liiga on kasvattajasarja. Saa sentään kauden-pari välillä seurata lahjakkaita nuoria, joille ei takavuosina olisi SM-liigasta paikkaa löytynyt.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Suomen kaikki finaalitappiot muuten USAlle...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös