Calgaryman
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Flames, Panthers
Jep tää meni näin. Eli
WSH 7+10 <-> WPG 8+9
Vahvistan.
Jep tää meni näin. Eli
WSH 7+10 <-> WPG 8+9
TylerDG, onko diili selkeä? Tuutko vahvistamaan.
Jooh.. Eli Wayne Simmonds <-> Derek Stepan. Confirmed and done.
Täällä kaipailtaisiin joukkueeseen ykkössentteriä, koska laadukkaita ykkössenttereitä ei vapailta markkinoilta enää taida saada, niin se täytyy hankkia treidaamalla. Vastineeksi hyvästä ykkössentteristä saat Daniel Sedinin. (Saiko pelaajia treidata vai oliko se vain varausvuoroille?)
Muutama vaihtoehdotus tuli ja yksi pisti eniten silmään, ihan pikkiriikkinen muutos vain vaihtoon, eli vastaehdotukseni:
from NSH to ANA: Daniel Sedin+19th+20th
from ANA to NSH: Valtteri Filppula+9th+8th
Ja kunhan vain Bambino käy kuittaamassa niin homma on sillä selvä.
Kuka olisi paikalla klo 12.40? Oma varausvuoro olisi tuolloin, laittaisin listan jollekin. Seuraava varaus on vasta klo 15 jälkeen ja silloin voin olla koneen ääressä.
Noniin lisää treidejä:
from NSH to ANA: 8th(5.)+10th(5.)
from ANA to NSH: 8th(22.)+9th(9.)
Hawk #22 vahvistanee tämän
Vahvistan. Joukkue vain on Chicago eikä Anaheim. :)
226. ANA (from NYI):
Ottaisko joku listan tuota 8. kierroksen varausta varten?
Torontoa kiinnostaisi seuraava kauppa
TOR -> ?
11 (310) + 14 (411)
? -> TOR
12 + 13
Mulle kelpaisi. Lyödäänkö lukkoon?
Dallasilla hallussa kaksi 9. kiekan varausta, melkein perätysten. Kiinnostaisi kauppa jossa minulta 9+9, sinulta 8+10 esim. Pistäkää ehdotuksia. Minun ysikiekat vielä melko hyville paikoilla, top. kympissä kierroksella.
En omista 10. kierroksen varausta, mutta kävisikö vaikkapa sinulta 9+9+13, minulta 8+11+12?Dallasilla hallussa kaksi 9. kiekan varausta, melkein perätysten. Kiinnostaisi kauppa jossa minulta 9+9, sinulta 8+10 esim. Pistäkää ehdotuksia. Minun ysikiekat vielä melko hyville paikoilla, top. kympissä kierroksella.