Alkutalven 2011 NHL Fantasy Draft

  • 13 504
  • 202

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Seuraavaksi kaupan

TOR 11th + MTL 14th + MTL 18th <-> SUN 12 + 13 + 20
TOR 11th + MTL 18th <-> SUN 11 kiekan kärkipään varaus + 20
MTL 18 + TOR 19 <-> SUN 17+20
MTL 14 + 18 <-> SUN 13 + 20

Tai ehdota itse. Multa siis löytyy noin kaupanteon kannalta. ;
MTL/COL/TOR 11th, MTL/TOR 12th, MTL 14 ja MTL 18 (+pari 19 kiekkaa)
Ja tännepäin 11-13 ja 19-20 kierroksia.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Penguinsien 11 ja 14 matkaa Detroitiin 12 ja 13 vastaan, jjoni kuitatkoon
 
Viimeksi muokattu:

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Voisin vaihtaa yhden top-6 hyökkääjäni top-4 puolustajaan, tai toisen taklauskoneistani Clutterbuck/Armstrong kelvolliseen puolustajaan. Ammu yksärillä jos kiinnostus heräsi.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Hakusessa ovat Frans Nielsen ja Jannik Hansen. Heidän oikeudet omaavat Managerit voivat laittaa privaan minulle ja sanoa heidän hintansa.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Kannattaisin tätä ratkaisua myös. Saataisiin se sitten pois päiväjärjestyksestä.

Joo, samaa mieltä! Mulla huomenna alussa 14 ja 15 kierroksen varaukset, mitkä ehkä pystyn tekemään, jos alotetaan 14.00. 16 ja 17 kierroksen varaukset osuu johonkin 18-19.00 paikkeille, mihin mulla ei ole mitään mahdollisuuksia päästä. 3 viimeistäkin vuoroa taitaa mahtua vielä lauantain puolelle, mutta niistä ei tarvitse välittää.

Eli jos huomenna aloitetaan 14.00, kerkeen ensimmäiset 2 vuoroa varaamaan, mutta 2 seuraavalle tarvisin apurin, kelle heittäisin listaa?
 
Joo, samaa mieltä! Mulla huomenna alussa 14 ja 15 kierroksen varaukset, mitkä ehkä pystyn tekemään, jos alotetaan 14.00. 16 ja 17 kierroksen varaukset osuu johonkin 18-19.00 paikkeille, mihin mulla ei ole mitään mahdollisuuksia päästä. 3 viimeistäkin vuoroa taitaa mahtua vielä lauantain puolelle, mutta niistä ei tarvitse välittää.

Eli jos huomenna aloitetaan 14.00, kerkeen ensimmäiset 2 vuoroa varaamaan, mutta 2 seuraavalle tarvisin apurin, kelle heittäisin listaa?
Mulle voit pistää listaa kun huvittaa. Tulen olemaan tietokoneen läheisyydessä lähestulkoon koko päivän.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Jaahas eli mä lähden nyt kauas sivistyksen parista kattelemaan kun tummaihoinen iso mies nimeltään dereck yrittää rakastella isoa valkoista miestä nimeltä robert. Otan loput varaukseni rästillä sunnuntai-illalla.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Mulla on tänään matsia ja pikkujouluja, joten varailen kun kerkeen mobiililla tai huomenna. Voi hyppiä yli!
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Rangersilla olisi tarvetta fyysiselle kakkosketjun laiturille, saa tarjota.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
T.J. "Kiva" Oshie.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös