Kiitän ja kuittaan.joo. Its a deal?
Kiitän ja kuittaan.joo. Its a deal?
Kiinni veti.TOR 11th + MTL 14th + MTL 18th <-> SUN 12 + 13 + 20
Kiinni veti.
17:20 Philadelphia Flyers - Mustakotka
Tuolle vuorolle tarvitsisin varaajaa. Vapaaehtoisia taas?
17:20 Philadelphia Flyers - Mustakotka
Tuolle vuorolle tarvitsisin varaajaa. Vapaaehtoisia taas?
Selkee.Penguinsien 11 ja 14 matkaa Detroitiin 12 ja 13 vastaan, jjoni kuitatkoon
Kannattaisin tätä ratkaisua myös. Saataisiin se sitten pois päiväjärjestyksestä.Yleensä tapana on ollut, että viikonloppuisin varataan 14:00-00:00. Tällöinhän voitaisiin ehkä saada lauantaina jo varaaminen loppumaan. Itselle sopii launatai paljon paremmin kuin sunnuntai.
Kannattaisin tätä ratkaisua myös. Saataisiin se sitten pois päiväjärjestyksestä.
Mulle voit pistää listaa kun huvittaa. Tulen olemaan tietokoneen läheisyydessä lähestulkoon koko päivän.Joo, samaa mieltä! Mulla huomenna alussa 14 ja 15 kierroksen varaukset, mitkä ehkä pystyn tekemään, jos alotetaan 14.00. 16 ja 17 kierroksen varaukset osuu johonkin 18-19.00 paikkeille, mihin mulla ei ole mitään mahdollisuuksia päästä. 3 viimeistäkin vuoroa taitaa mahtua vielä lauantain puolelle, mutta niistä ei tarvitse välittää.
Eli jos huomenna aloitetaan 14.00, kerkeen ensimmäiset 2 vuoroa varaamaan, mutta 2 seuraavalle tarvisin apurin, kelle heittäisin listaa?
Rangersilla olisi tarvetta fyysiselle kakkosketjun laiturille, saa tarjota.